امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سریال بازی کامپیوتری « Fallout » توسط آمازون ساخته می شود

#1
سریال بازی کامپیوتری « Fallout » توسط آمازون ساخته می شود 1
سریال «وست‌ورلد» ممکن است یکی از بحث‌برانگیز‌ترین عنوان تلویزیونی در میان هواداران باقی بماند، چرا که هر فصل آن از جنبه‌ی کیفیت و قصه متفاوت است. اما این بدان معنا نیست که «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» نویسندگان سریال توسط استودیوهای هالیوود زیر نظر گرفته نشوند، چرا که این زوج نویسنده کار خودر بر روی یک سریال جدید بر اساس یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که استودیوی آمازون با همکاری نولان و جوی یک سریال تلویزیونی جدید بر اساس بازی ویدیویی «فال‌اوت/پیامد» (Fallout) می‌سازند. این سریال داستانی در نسخه‌ی متفاوتی از آمریکا روایت می‌کند پس از آنکه جنگ هسته‌ای در دهه‌ی ۱۹۴۰ دنیا را به ویرانه تبدیل کرده است. چنانکه عنوان بازی ایجاب می‌کند، دنیا با پیامد جنگ دست به گریبان است و دولت جدیدی روی کار آمده و انسان‌ها در فضایی پسا-آخرالزمانی برای بقا می‌جنگند.


مجموعه بازی‌های ویدیویی «فال‌اوت» داستان‌هایی آنتولوژی روایت می‌کرد و هر قسمت آن بر روی گروهی جدید از شخصیت‌ها و لوکیشن‌هایی چون دی‌سی، بوستون، و ویرجینای غربی متمرکز بود. بعضی از قسمت‌های بازی نیز در آینده‌ای دور و در سال ۲۰۷۷ روایت شد. بنابراین داستان از پتانسیل بالایی برای یک اقتباس تلویزیونی برخوردار است، حتی اگر قرار باشد داستانی بازگو شود که در یک بازی تجربه شده.


علاوه بر «وست‌ورلد» در شبکه‌ی HBO و «فال‌اوت» برای آمازون، جوی و نولان پروژه‌های دیگری در حال توسعه دارند که شامل دست کم یک پروژه‌ی علمی-تخیلی دیگر برای آمازون خواهد شد. جوی در مقام نویسنده و کارگردان فیلم جدیدی تحت عنوان «خاطره» (Reminiscence) با بازی «هیو جکمن» و «ربکا فرگوسن» را نیز دارد اما تاریخ پخش آن هنوز مشخص نیست. آمازون سفارش ساخت یک فصل کامل برای سریال «فال‌اوت» را صادر نکرده و تنها برای نگارش فیلمنامه چراغ سبز نشان داده است.


علاوه بر «فال‌اوت» اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی بسیاری از بازی‌های ویدیویی در حال توسعه است. «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) با همکاری «کرگ مازین» نویسنده‌ی «چرنوبیل» ، «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) با همکاری «کیت بلانشت» از جمله‌ی این پروژه‌ها خواهند بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط red_Queen
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان