امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طبق گزارش‌ها شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ی یک بازی واقعیت مجازی جهان‌باز است

#1
طبق گزارش‌ها شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ی یک بازی واقعیت مجازی جهان‌باز است 1

به تازگی در مصاحبه‌ای رسمی، استودیوی استرالیایی ویدئو گیمز دیلاکس (Video Games Deluxe) که توسعه‌ی بازی واقعیت-مجازی L.A. Noire: The VR Case Files را بر عهده داشته است، اعلام نمود که آن‌ها بار دیگر با شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) وارد همکاری شده‌اند تا با کمک یکدیگر یک بازی AAA واقعیت-مجازی جهان‌باز بزرگ را تولید نمایند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این بازی جدید منتشر نشده است اما این نکته‌ی بسیار جالب و قابل توجهی به شمار می‌آید که شرکت راک‌استار گیمز در کنار توسعه‌ی پروژه‌های بزرگ خود در حال کار برروی یک بازی واقعیت-مجازی دیگر است.
در واقع بازی L.A. Noire: The VR Case Files را می‌توان تنها اثر استودیوی راک‌استار گیمز برروی پلتفرم‌های واقعیت-مجازی به شمار آورد که البته با استقبال خوبی نیز مواجه شد. انتشار این بازی در سال ۲۰۱۷ به همراه عرضه‌ی بازسازی نسخه‌ی اصلی عنوان L.A. Noire برروی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان صورت گرفت. استودیوی ویدئو گیم دیلاکس حدود ۷ سال است که با شرکت راک‌استار گیمز در ساخت و توسعه‌ی بازی همکاری دارد و حال با خبر رسمی همکاری دوباره‌ی این دو شرکت، مدت زمان توسعه‌ی بازی مشترک توسط آن‌ها بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
شرکت راک‌استار گیمز پس از عرضه‌ی بازی موفق و شاهکار Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ میلادی، هیچ اطلاع به خصوص و مشخصی در مورد پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال توسعه‌ی آن‌ها است منتشر نکرده و بازی‌بازان مشتاقانه منتظر ارائه‌ی اطلاعات در مورد بازی‌های آینده‌ی این شرکت هستند. چندی پیش بود که آقای جیسون شرایر (Jason Schreier) در گزارشی اظهار داشت که شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ و کار برروی بازی Grand Theft Auto 6 است اما این بازی هنوز در مراحل مقدماتی ساخت خود قرار دارد و تا چند سال دیگر منتشر نخواهد شد.
در حال حاضر شایعات زیادی پیرامون پروژه‌ی بعدی شرکت راک‌استار گیمز در حال انتشار است. برخی از افراد معتقد هستند که این شرکت بزرگ در حال کار برروی چندین پروژه‌ی بزرگ به صورت همزمان است؛ چرا که پیش از این مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند تا فاصله‌ی زیاد بین عرضه‌ی بازی‌های AAA خود را کاهش دهند.
با این حال اگر این شایعات به حقیقت بپیوندند، پروژه‌ی جدید واقعیت-مجازی استودیوی ویدئو گیم دیلاکس و شرکت راک‌استار گیمز می‌تواند زودتر از نسخه‌ی بعدی سری Grand Theft Auto راهی بازار گردد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت الکترونیک آرتز از بازی PGA tour رونمایی کرد
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
  اشرف اسماعیل از شرکت یوبی‌سافت اخراج شد
  یکی دیگر از اعضای مهم راک‌استار از این شرکت جدا شد
  گزارش: نسخه‌ی جدید Silent Hill مطمئناً در حال توسعه است و احتمالا به‌زودی از آن رونما
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد
  رویداد PC Gaming Show 2020 به نمایش بیش از ۵۰ بازی از شرکت‌های مختلف نظیر سگا و اتلوس
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان