امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟

#1
رئال مادرید دیشب در خانه گرانادا یک پیروزی دشوار 2-1 بدست آورد ولی همین پیروزی کافی بود تا این تیم را به یک قدمی قهرمانی این فصل لالیگا برساند. رئال حالا برای قهرمان شدن، در دو بازی باقیمانده خود در این فصل حتی به یک پیروزی هم نیاز ندارد. آنها تنها دو امتیاز لازم دارند. یعنی دو تساوی در این دو بازی هم برای قهرمانی‌شان کافی است.

 
دو تساوی هم بگیرند کافی است
دو امتیاز؛ این عدد حالا فاصله زین‌الدین زیدان و شاگردانش تا رسیدن به سی و چهارمین قهرمانی رئال در لالیگا است. اما زیدان دیروز در پایان بازی با وجود تلاش زیاد خبرنگاران، از حساب و کتاب کردن و جمع و تفریق امتیازها خودداری کرد و گفت ادعای آنها مبنی بر اینکه جام دیگر به تصاحب رئال درآمده درست نیست و تا زمانی که دست‌ سفیدپوشان به جام نرسیده نباید چنین ادعایی داشت. با اینحال اگر به درخشش استثنایی رئال زیدان در بازیهای اخیر و 9 پیروزی پیاپی این تیم در لالیگا نگاه کنیم به نظر می‌رسد بدست آوردن 2 امتیاز از 6 امتیاز باقی‌مانده نباید برای رئالی‌ها دشوار باشد.
 
لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟ 1

 

اولین بازی رئال روز پنج‌شنبه در استادیوم آلفردی دی‌استفانو خواهد بود. بازی با ویارئال که راس ساعت 9 شب به وقت اسپانیا در خانه فعلی رئال برگزار می‌شود. پیروزی در این بازی برای قهرمانی کافی است و بازیکنان رئال مشتاقند یک هفته مانده به پایان‌، سرود قهرمانی را در خانه‌شان بسرایند. این سناریو برای شاگردان زیدان ایده‌آل‌ترین است چرا که نیازی به تلاش در بازی آخر باقی نخواهد ماند. بازی با لگانسی که در تلاش برای سقوط نکردن به دسته پایین‌تر با چنگ و دندان خواهد جنگید.
 
لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟ 1

 

با اینکه رئال امیدوار است کار را در مقابل ویارئال تمام کند ولی سفیدپوشان می‌دانند که روز پنج‌شنبه مقابل یکی از بهترین تیمهای لالیگا خواهند ایستاد. اما نکته مثبت این است که ویارئال بر خلاف لگانس چیزی ندارد که برای آن بجنگد. ویارئال صعودش به لیگ اروپا را قطعی کرده و شانسی برای صعود به چمپیونزلیگ ندارد.
 
کمترین امید ممکن برای بارسا
از سوی دیگر بارسلونا برای اینکه فشار را بر روی رئال مادرید حفظ کند باید حتما در دو بازی آینده‌اش پیروز شود. بارسا امیدواری اندکی دارد که اگر شاگردان زیدان کمتر از دو امتیاز از این دو بازی بدست بیاورند بتواند با پیروزی در دو بازی آینده خود به قهرمانی فکر کند. به همین خاطر است که بارسا و رئال در دو هفته پایانی همزمان به میدان خواهند رفت. شاگردان ستین روز پنجشنبه در نوکمپ به مصاف اوساسونا رفته و در آخرین بازی خود مقابل آلاوز خواهند ایستاد که از نظر ریاضی هنوز سقوط نکرده.
 
لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟ 1

 

رئال می‌خواهد کار را روز پنج‌شنبه تمام کند تا دیگر نیازی به گوش دادن به بازیهای بارسا نداشته باشد. اگر این اتفاق نیفتد شاگردان زیدان باید منتظر روز پایانی لیگ باشند تا با پیروزی مقابل لگانس قهرمانی‌شان را قطعی کنند.
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  آینده آلگری به زیدان گره خورده است
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  لقب جالب کاسیاس به زیدان پس از صعود (عکس)
  زیدان: به تیمم افتحار می کنم؛ قهرمانی می خواهیم
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  شما بگویید: قهرمان UCL 2021 کدام است؟
  راموس به زیدان: بذار 10 دقیقه دیگه بازی کنم! (عکس)
  کونته: بازیکنانم قهرمان اصلی میدان بودند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان