امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

|بیوگرافی بوراک اوزچیویت|

#1
بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

چکیده ای از بیوگرافی بوراک اوزچیویت (بوراک اوزچویت)
تاریخ تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴
محل تولد: استانبول، ترکیه
شغل: بازیگر، مدل

قد: ۱٫۸۴ متر
سال های فعالیت در زمینه مدلینگ: ۲۰۰۳–۲۰۰۷( مدل)
سالهای فعالیت در زمینه بازیگری: ۲۰۰۶ –اکنون( بازیگر)

همسر( ها): فاهریه( فحریه) اوجن

 |بیوگرافی بوراک اوزچیویت| 1

بیوگرافی بوراک اوزچیویت
بوراک اوزچیویت ( متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استانبول)، بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بوراک اوزچویت اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است.


بوراک اوزچیویت در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه بعنوان مدلی که امید بخش آینده ای درخشان است، انتخاب شد. بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد. بوراک اوزچویت همچنين در سال ۲۰۰۵ نیز بار ديگر در این رقابت شرکت نمود و مقام نخست را بخود اختصاص داد.

 



 
بوراک اوزچویت  پس از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) دست پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک اوزچیویت در مجموعه تلویزیونی های بسیاری بعنوان نقش اصلی ایفای نقش نمود. اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. در نوامبر 2007 در فیلمی به نام Musallat( مسلط) بازي کرد. بوراک اوزچویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

 

|بیوگرافی بوراک اوزچیویت| 1

خانواده بوراک اوزچیویت
 
ازدواج بوراک اوزچیویت
بوراک اوزچویت در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر معروف ترکیه، فحریه اوجن ازدواج کرد. فرزند پسر آنها به نام کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد.

 


 


خاطرات خوب کودکی
بخشهایی از زندگی هست كه هیچوقت فراموش نمی شود. من گاهی آرزو می كنم كه كاش تمام روزهای كودكی ام را كامل به خاطر داشتم ولی متاسفانه خيلي چیزها از آن ایام در خاطرم نمانده است. تنها چیزهایی كه برایم پررنگ بوده دوستان، مدرسه و ورزش بوده است. حتماً چیزهایی در كودكی من بوده كه من فراموش كرده ام و احتمالا بعضی از آن ها خیلی هم مهم بوده اند. خيلي دوست دارم حتی برای یك دفعه هم كه شده به آن روزها سفر كنم. گاهی تلاش می كنم چیزهایی را بخاطر بیاورم ولی متأسفانه تلاشم به جایی نمی رسد. خاصیت زندگی همین است كه هرچه جلوتر میرود بخش هایی از گذشته را از ذهن پاك می كند؛ البته همیشه از مادرم در این زمینه كمك می گیرم.( باخنده) مادر واقعا حافظه عجیبی دارد.

 


 |بیوگرافی بوراک اوزچیویت| 1




بوراک اوزچیویت و همسرش


بهترین خواهرهای دنیا
ارتباط من با خواهرهایم واقعا خوب و فوق العاده است. آن ها سنگ صبور من هستند و من هم سنگ صبور و حامی شان. اینكه شما در زندگی افرادی را داشته باشید كه همیشه حامی و دوست شما باشند، واقعا لازم است و به آدم دلگرمی می دهد. فكر كنم خواهرهای من بهترین خواهران دنیا هستند.گفتگوی خیلی خصوصی با بوراک اوزچویت

 



 |بیوگرافی بوراک اوزچیویت| 1

جكمن ترک ها
از اینكه مرا با سایر بازیگران قیاس كنند، خوشم نمی آید برای این که به نظرم هر كسی جای خودش را دارد و با قابلیت های خودش شناخته می شود ولی در مورد ظاهرم كه گاهی مرا با هیوجكمن مقایسه می كنند، ماجرا متفاوت است. من بازي ها و كلا شخصیت این آدم را دوست دارم. یك بار نشریه مووی تایمز تركیه، به من لقب« جكمن ترك ها» را داد كه برایم هیجان انگیز بود. در آن زمان مدل موهایم خیلی شبیه او بود ولی خودم اصلا به این موضوع فكر نكرده بودم!


 

نقاشی های بی سروته زیبا
تلاش كرده ام نگاهم را به بسیاری از  چیزها  تغییر دهم. قبلا بیشتر منفی باف بودم و حتی به آدم ها به راحتی نزدیك نمی شدم ولی دو، سه سالی هست كه خيلي خوش بین شده ام و تلاش می كنم خوبی های هر اتفاقی را ببینم. این مسئله حتی در نگاه هنری من هم تأثير گذاشته است. تا پیش از این تغيير با دیدن برخی آثار مدرن و نقاشی های خاص در سبک هایی كه خيلي برایم آشنا و ملموس نبودند نمی دانستم چه واكنشی باید نشان دهم ولی بعد متوجه شدم از همین شكل های بی سروته هم میتوان لذت برد؛ تنها كافی است از دریچه بهتری آن ها را نگاه كنم و از این اتفاقی كه روی بوم افتاده لذت ببرم.

 

|بیوگرافی بوراک اوزچیویت| 1
 

رستورانی با نماد سبیل
بوراک اوزچویت كه همواره دوست داشته كارهای تجاری را در زندگی خود بیشتر و بیشتر كند، سال 2014 رستوران خود را به نام« بالی بی دونر» در استانبول افتتاح كرد. جالب است بدانید كه نماد و لوگوی این رستوران برگرفته از سبیل معروف او در سریال« حریم سلطان» و« چكاوک» است كه از زمان سریال« حریم سلطان» تا به امروز به یک جور مد بین جوانان تركیه تبدیل شده است. بوارک هم از این موضوع استفاده كرده و نماد رستوران خود را همین سبیل معروف قرار داده است!
پاسخ
 سپاس شده توسط شـــقآیــق ، red_Queen
آگهی
#2
چه اسم سختی داره
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس
پاسخ
 سپاس شده توسط شـــقآیــق


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان