امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند

#1
رقابت های هفته سی و هفتم لالیگا امروز با برگزاری 10 مسابقه به شکل همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی ها بارسلونا در کمال ناباوری و در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 2-1 مقابل اوساسونا شکست خورد تا علاوه بر قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید، فاصله این تیم با صدر جدول به عدد 7 افزایش پیدا کند. تک گل بارسا را لیونل مسی به ثمر رساند.

 
 
خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند 1

 
 
 مسی چندی پیش در جریان یک مصاحبه گفته بود که تیم کنونی بارسا توان رقابت با قدرت های برتر اروپا برای قهرمانی در چمپیونزلیگ را ندارد. اظهارنظری که با مخالفت کیکه ستین روبرو شد. سرمربی بارسا که از زمستان گذشته جانشین ارنستو والورده شده در پاسخ به مسی گفت که این توان را در تیم می بیند تا قهرمان اروپا شود.
امشب و پس از شکست خانگی بارسا از اوساسونا و در شبی که رئال قهرمانی اش را مسجل کرد، لیونل مسی ناامید ترین بازیکن بارسا بود و در مصاحبه پس از بازی از خجالت خیلی ها از جمله کیکه ستین در امد.
مسی گفت:« اصلا تصور چنین پایانی را نداشتم ولی این نشان دهنده شرایط کلی تیم در طول سال بود. ما تیمی با نقاط ضعف زیاد هستیم که حریفان با جدیت و انگیزه می توانند برابر آن به پیروزی برسند. امتیازهای زیادی را از دست دادیم و در طول فصل پرنوسان کار کردیم.»
 
 
خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند 1

 
 
قهرمانی رئال:« رئال کار خودش را به بهترین شکل انجام داد. پس از شروع مجدد لالیگا حتی یک امتیاز هم از دست نداد ولی ما بر عکس، امتیازات زیادی را هدر دادیم. امتیازاتی که نبایستی از دست می دادیم. باید از خودمان انتقاد کنیم. از خودمان به عنوان بازیکنان تیم شروع می کنم ولی مشکل تیم کلی است. ما بارسلونا هستیم و باید در همه بازی ها برنده شویم. این بارسلونای واقعی نیست.»
 
عصبانیت پس از گلزنی از روی ضربه کاشته به اوساسونا:« پیش از این شانس های زیادی روی ضربات کاشته را از دست داده بودم و در نهایت این بار موفق شدم. تمرکز زیادی کردم که این بار توپ وارد دروازه شود و ژستم پس از گل به خاطر همین قضیه بود.»
 
 
خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند 1

 
 
لزوم تغییرات وسیع:« گفته بودم که اگر به همین روند ادامه دهیم، در لیگ قهرمانان نیز به جایی نمی رسیم و حالا مشخص شد که در حد قهرمانی لالیگا هم نبودیم. نیاز به کمی استراحت داریم و از فردا باید به لیگ قهرمانان فکر کنیم.
این یک تورنمنت بسیار سخت است و معتقدم در همه سطوح باید تغییرات زیادی در باشگاه ایجاد شود؛ در غیر این صورت و اگر واکنش درستی نشان داده نشود، ممکن است برابر ناپولی حذف شده و به یک چهارم نهایی هم نرسیم.
هوادران نیز خسته شده اند و صبرشان تمام شده است. پس از دو شکست تلخ از رم و لیورپول، دیگر طاقتی برای هواداران نمانده و این کاملا طبیعی است. به آنها حق می دهم چون توقعات شان را برآورده نکرده ایم. این روند باید تغییر کند در غیر این صورت مطمئن باشید که به جایی نخواهیم رسید.»
 
 

خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند 1

 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  تیم‌های ایرانی پرچم را بالا نگه داشتند
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان