امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیوند عجیب و غریب استقلال با جنوب در اوج گرما !

#1
سازمان لیگ برنامه ی بازی عقب افتاده ی استقلال را اعلام کرد که طی آن آبی پوشان باید در تاریخ 6 مرداد به بوشهر سفر کنند تا در مقابل پارس جنوبی قرار بگیرند. پس از کشمکش بین استقلال و سازمان لیگ در مورد به حد نصاب رسیدن تعداد کرونایی های آبی پوشان، بالاخره این استقلالی ها بودن که توانستند به کمیته انضباطی ثابت کنند که تعدا افراد مبتلا به کرونا در این تیم به حد نصاب 25 درصد رسیده است. حالا و طبق برنامه ای که سازمان لیگ اعلام کرده، شاگردان مجیدی باید ششم مرداد به جم سفر کنند و مقابل پارس جنوبی قرار بگیرند. نماینده ی جم که پس از استعفای هومن افاضلی، سکان هدایت تیمش را به سیروس پورموسوی سرمربی سابق فولاد و استقلال خوزستان سپرده است، در نخستین دیدار تحت هدایت سرمربی جدید خود دست به کار بزرگی زد و شهرخودروی مدعی کسب سهمیه را از پیش روی برداشت. این زنگ هشداری است برای مجیدی و شاگردانش تا بدانند بازی سختی را در جم پیش روی دارند. 

 
پیوند عجیب و غریب استقلال با جنوب در اوج گرما ! 1


با از سرگیری مسابقات فوتبال پس از کرونا، استقلال در اولین دیدار خود به اهواز سفر کرد تا در چهارم تیر ماه مقابل فولاد قرار بگیرد. آن بازی که در گرمای بالای 40 درجه ی این شهر برگزار شد، با شکست تلخ آبی پوشان همراه شد تا آنها علاوه بر از دست دادن 3 امتیاز مهم و حیاتی، با اخراج 2 بازیکن و سرمربی خود، مقابل سایپا نیز به مشکل بخورند.

 دو روز پیش بود که شاگردان مجیدی برای دیدار با صنعت نفت عازم آبادان شدند و بازی در دمای 42 درجه را تجربه کردند. تجربه ای که پایان خوشی برای آنها داشت و توانستند 3 امتیاز را از چنگ شاگردان بهنام سراج درآورند. اما این پایان سفرهای استقلالی ها به مناطق گرمسیر کشور نبود. آبی های پایتخت باید ششم مرداد به جم سفر کنند. البته آب و هوای جم بسیار خنک تر از اهواز و آبادان است. طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، در شب دیدار استقلال و پارس، دمای هوای بین 33 تا 35 درجه را خواهد داشت که دمای بهتری نسبت به آبادان است. 
 
پیوند عجیب و غریب استقلال با جنوب در اوج گرما ! 1


اما این پایان سفرهای استقلالی ها به نقاط گرمسیر نخواهد بود. چرا که شاگردان مجیدی باید برای دیدار با شاهین نیز به بوشهر سفر کنند که هوای گرمتری نسبت به جم دارد. هنوز سازمان لیگ تاریخ دقیق برگزاری آن دیدار را اعلام نکرده ولی استقلالی ها باید خود را برای دمایی چند درجه گرمتر از شهر جم آماده کنند.

شاید این از بدبیاری های تیم مجیدی بود که به دلیل شیوع کرونا، ادامه ی لیگ به دل تابستان افتاد و آنها در این گرمای وانفسا، چهار دیدار خود مقابل فولاد، صنعت نفت، پارس و شاهین را باید در گرمای خرماپزون جنوب برگزار کنند ولی چیزی که مشخص است اینست که راه آسیا برای فرهاد، از دل کوره ی داغ گرمای تابستان می گذرد و مجیدی تا کسب سهمیه، چهار فینال پیش روی دارد که دوتای آن با گرما و نمایندگان بوشهر است و دو فینال دیگر با رقیبان مستقیمش، یعنی سپاهان و شهرخودرو. 
 
پیوند عجیب و غریب استقلال با جنوب در اوج گرما ! 1


البته نباید از یاد برد که استقلال در مرحله ی یک چهارم نهایی جام حذفی با سپاهان دیدار دارد و در صورت پیروزی در آن مسابقه می تواند خودش را به جمع تیم های حاضر در مرحله ی نیمه نهایی برساند. سه تیم دیگر حاضر در این مرحله نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و تراکتور هستند. این نکته ی عجیب و محتمل را نیز در نظر بگیرید که در صورت صعود آبی پوشان به مرحله ی نیمه نهایی، امکان برخورد استقلال با نفت وجود دارد و اگر این اتفاق رخ دهد و استقلال الزاما به مسجد سلیمان سفر کند، جمع دیدارهای استقلال در جنوب، جمع خواهد شد!
پاسخ
آگهی
#2
خوب بود
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان