امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه سرخپوش

#1
علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که چند روزی  خاطر صدور ویزا و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان ، دیرتر به بلژیک سفر کرد هنوز در قرنطینه است و نتوانسته در تمرینات تیمش شرکت کند. دیروز و در تمرین تیم آنتورپ یک عکس کامل تیمی گرفته شد که دروازه بان ایرانی در این عکس دیده نمی شد.


"روزنامه آنتورپ" با اشاره به این موضوع نوشت که روزگذشته آنتورپ یک عکس کامل تیمی جدید گرفت که خرید جدید این تیم در این عکس حضور نداشت. علیرضا بیرانوند هنوز در قرنطینه است و هنوز قراردادش رسمی نشده است اما به زودی قرار است عکس تیمی با لباس های جدید گرفته خواهد شد و بیرانوند نیز در این عکس حضور خواهد داشت.
 
علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه سرخپوش 1

باشگاه بلژیکی آنتورپ که امروز رسما از اولین عکس تیمی خود برای فصل آینده رونمایی کرده در بلژیک با لقب "بزرگها" شناخته می‌شود. از جمله بازیکنان جدیدی که در این عکس تیمی در کنار بازیکنان سابق تیم حضور دارند باید به برونی انسیمبا و دراگان لاوسبرگ اشاره کرد.

 

ساندر کوپمن بازیکن دیگر این تیم که اخیرا از ناحیه زانو دچار جراحی شده هم با عصای زیر بلغ در این عکس شرکت کرد. او احتمالا تا شش ماه دیگر برای آنتورپ بازی نخواهد کرد.

 

علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه سرخپوش 1

 

اما رسانه‌های بلژیکی که این عکس تیمی را کار کردند مهمترین نکته آن را عدم حضور بیرانوند دیدند. دروازه‌بان ایرانی از دید آنها امسال یکی از بازیکنان جذاب لیگ ژوپیر خواهد بود و فوتبالدوستان بلژیکی برای روبرو شدن با او از نزدیک لحظه‌شماری می‌کنند.

 

علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه سرخپوش 1

 

باشگاه آنتورپ وعده داده که به زودی عکس تیمی جدیدی با پیراهنهای جدید باشگاه که برای  فصل آینده طراحی شده منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود بیرانوند با پایان دوران قرنطینه‌اش و امضای قرارداد رسمی با آنتورپ در آن تصویر تیمی حضور داشته باشد.

 

علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه سرخپوش 1

 

به نظر می‌رسد بدشانسی‌های بیرانوند با کرونا همچنان ادامه دارد. او زمانی که قصد ترک ایران برای پرواز به بلژیک و ملحق شدن به اردوی آنتورپ را داشت در اولین تلاش خود موفق به سوار شدن به هواپیما نشد. علت، بحران ناشی از کرونا بود که بیرانوند را از فرودگاه امام به خانه برگرداند.

 

 

زمانی که دروازه‌بان سابق پرسپولیس در دومین تلاش خود برای پرواز به بلژیک به فرودگاه امام رفته بود در گفتگو با خبرنگار ورزش سه که به او گفت حالا دیگر پروازش قطعی است گفت:" تا زمانی که سوار هواپیما نشوم و هواپیما از زمین بلند نشود خیالم راحت نیست!". حالا که پای بیرانوند به خاک بلژیک رسیده و از این نظر خیالش راحت شده‌، بار دیگر کرونا برای او گرفتاری درست کرده و از حضورش در اولین عکس تیمی آنتورپ جلوگیری کرده!

 

علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه سرخپوش 1

 

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رکورد بیرانوند در کتاب گینس ثبت شد
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  غیبت سرمربیان در نشست‌های مطبوعاتی تخلف است
  بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست+عکس
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  تصمیم جدید بیرانوند چیست؟
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  هم تیمی میلاد عبادی پور از اسکرا جدا شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان