امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کفش سیندرلا تقدیم به سردار

#1
رقابت‌های هفته سی‌اُم و پایانی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه امشب پیگیری شد و به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که برخلاف دو مسابقه اخیرش سردار آزمون را در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم روستوف آرنا مقابل تیم رده پنجمی روستوف قرار گرفت.

 
نیمه اول با برتری یک بر صفر روستوف به پایان رسید که این نتیجه موجب شد تا زنیت سنت‌پترزبورگ در شروع نیمه دوم سه تعویض همزمان برای تقویت خط حمله‌اش انجام دهد و سرگئی سماک، نفراتی مثل سردار آزمون و آرتم زیوبا را به ترکیب تیمش اضافه کند.
آزمون که تا پیش از این مسابقه ۱۶ گل به ثمر رسانده و برای رسیدن به صدر جدول گلزنان، تنها یک گل با آرتم زیوبا هم‌تیمی خود در زنیت سنت‌پترزبورگ فاصله داشت، در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای دستیابی به عنوان آقای گلی انجام داد که توانست به خوبی این ماموریت را مقابل تیم سابق خود انجام دهد.
 
کفش سیندرلا تقدیم به سردار 1

 
 
در دقیقه ۷۲ امیلیانو ریگونی با حرکت در عرض داخل محوطه جریمه روستوف و شوت زمینی برای زنیت سنت‌پترزبورگ گلزنی کرد و سه دقیقه بعد هم آزمون این کار را انجام داد تا تیمش در زمین روستوف پیش بیفتد.
 
آزمون که دربازی رفت حضور نداشت و در مسابقه امشب تشنه گلزنی مقابل روستوف بود، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در دقیقه ۷۵ ارسال زمینی اولگ شاتوف از جناح راست زمین را با حضور به موقع در مقابل تیرک اول و محوطه ۶ قدم حریف، با ضربه بغل پای چپ تبدیل به گل دوم تیمش کرد تا به صدر جدول گلزنان برسد.
 
زنیت که چهار هفته قبل قهرمانی‌اش در لیگ برتر روسیه را قطعی کرده بود، امشب موفق به کسب برتری ۲ بر یک مقابل روستوف شد تا فصل را با ۷۲ امتیاز و ۱۵ امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو رده دومی به پایان رساند.
 
 
کفش سیندرلا تقدیم به سردار 1

آزمون پس از شب درخشانی که مقابل روستوف داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد

 
 
سردار آزمون با گلزنی در دیدار امشب مقابل روستوف، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۷ رساند تا به صورت مشترک به همراه آرتم زیوبا، به کفش طلای فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه دست پیدا کند و برای نخستین بار در دوران حضورش در فوتبال اروپا، به این افتخار ارزشمند برسد.
 
کفش سیندرلا تقدیم به سردار 1

سردار آزمون به دلیل تعداد پنالتی‌ ها و دقایق بازی کمتر نسبت به زیوبا، به عنوان آقای گلی لیگ روسیه دست یافت.

 
 
کفش سیندرلا تقدیم به سردار 1

آزمون علاوه بر کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه، با دادن ۸ پاس گل در این فصل به صورت مشترک در رده سوم برترین پاسورها نیز ایستاد

 
ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی پس از یک فصل پر فراز و نشیب و طی ۲۸ مسابقه در لیگ برتر روسیه توانست به آقای گلی دست پیدا کند که دو هفته قبل به دلیل محرومیت انضباطی از سوی باشگاه در فهرست مسابقه با اخمت گروزنی قرار نگرفته و طی یک ماه اخیر، دو بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاده شده بود ولی با تمام این مشکلات و چالش‌هایی که در راه او وجود داشت، موفق شد کفش طلای روسیه ر ا کسب کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  صدرنشینی تقدیم به روح آبای!(عکس)
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  سردار چگونه به ستاره لیگ روسیه تبدیل شد؟
  واکنش سردار آزمون به شکست در برابر روبین
  جدال انتقامی زنیت با سردار مقابل روبین کازان
  شروع دوباره؛ تکلیف سردار مشخص شد
  سردار آزمون چهارمین انتقال گران قیمت زنیت
  وضعیت نامشخص مصدومیت سردار آزمون
  یک خبر خوش از سردار آزمون +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان