امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس)

#1
به نقل از آاس، آکادمی رئال مادرید در سال های اخیر حکم یک منبع درآمد خوب را برای این باشگاه داشته است. "لافابریکا" به خوبی توانسته هم تیم اول را تغذیه کند و هم به موقع پول وارد خزانه باشگاه کرده است.

 

 

آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 

 

در مقطع کنونی که رئال مادرید مثل تمامی باشگاه های اروپا با شرایط بد اقتصادی مواجه شده، نیاز به فروش بازیکنان محصول آکادمی بیش از گذشته احساس می شود. پس از مسجل شدن قهرمانی رئال در لالیگا بود که فلورنتینو پرز رئیس رئال صراحتا از غیرممکن بودن خریدهای بزرگ صحبت کرد. در عوض این باشگاه به فروش بازیکنان خود برای جبران ضررهای اقتصادی در دوران پساکروناست.
 
 
آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 
 
در حالی که فروش گرت بیل به دلیل اصرار او به ماندن تا 2022 و گرفتن تمام دستمزدش در دو سال پیش رو بعید به نظر می رسد، رئال مادرید در کنار انتقال احتمالی خامس رودریگز چشم به فروش بازیکنان جوان محصول آکادمی خود دارد.
 
 
آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 
 
رئال تا همینجا اشرف حکیمی ستاره مراکشی که خود را که در دو سال گذشته قرضی برای دورتموند بازی می کرد را با 40 میلیون یورو به اینتر واگذار کرده و خاوی سانچز را نیز با 3 میلیون یورو به علاوه 50 درصد حق انتقال در اختیار رئال وایادولید قرار داده است.
 
 
آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 
 
در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو رئال حالا چشم به فروش 4 بازیکن دیگر محصول آکادمی خود دارد: ماریانو دیاز، رگیلون، اسکار رودریگز و بورخا مایورال و هدف این است که در نهایت 100 میلیون یورو از فروش بازیکنان لافابریکا به دست بیاید.
 
تا به اینجا رکورد فروش بازیکنان آکادمی به سال 2017 بر می گردد. در آن تابستان رئال مادرید از فروش آلوارو موراتا به چلسی، ماریانو دیاز به لیون، دیگو یورنته به سوسیداد، بورگی به آلاوس و آلوارو به ختافه توانست 98 میلیون یورو سود کند. رئال خوشبین است که تابستان امسال این رکورد بهتر شود.
 
 
آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 
 
اولین بازیکنی که احتمال قطعی شدن جدایی اش می رود، بورخا مایورال است. روی او 15 میلیون یورو قیمت گذاری شده و در حالی که آخرین سال قراردادش را پشت سر می گذارد، پس از یک سال حضور قرضی در ولفسبورگ و دو سال در لوانته، رئال به فروش قطعی او فکر می کند. مایورال از والنسیا، لاتزیو و ویارئال پیشنهاد دارد. جدایی او را باید قطعی دانست.
 
 
آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 
 
مورد بعدی ماریانو دیاز است. فصل گذشته رئال او را از لیون بازگرداند در حالی که چیزی تا پیوستن به سویا فاصله نداشت. پیراهن شماره 7 رونالدو را نیز به او دادند ولی هرگز نتوانست انتظارات را براورده کند. مهاجم اسپانیایی-دومنیکنی امسال هم جایی در ایده های زیدان نداشت و با توجه به اینکه زیدان قرار است یک سال دیگر به لوکا یوویچ فرصت بدهد، بعید است فصل بعد نیز او جایی در برنامه های سرمربی فرانسوی داشته باشد.
رئال در تلاش بود تابستان و زمستان گذشته ماریانو را به باشگاهی دیگر انتقال دهد ولی با مخالفت خود بازیکن همه چیز منتفی شد. باید دید ماریانو این بار نیز مخالفت خواهد کرد یا خیر.
 
 
آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 
 
سرخیو رگیلون مدافع چپ جوان و 23 ساله رئال فصل گذشته زیر نظر جولن لوپتگی و سپس سانتی سولاری به ترکیب ثابت رئال راه یافت و مارسلو را نیمکت نشین کرد. با بازگشت زیدان و اعتماد دوباره او به مارسلو و سپس جذب فرلاند مندی در تابستان، رئال ترجیح داد رگیلون را به سویا قرض بدهد. او در باشگاه اندلوسی 34 بازی انجام داد و خوش درخشید و حالا از پی اس جی پیشنهاد دارد. با توجه به ادامه حضور مارسلو و مندی دیگر جایی برای رگیلون در رئال نیست و او به جدایی فکر می کند.
 
 
آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس) 1

 
 
مورد پایانی اسکار رودریگز است. او فصل 20-2019 به صورت قرضی برای لگانس بازی کرد و موفق به زدن 9 گل نیز شد و حالا یکی دو تیم از بوندسلیگا او را هدف قرار داده اند. رئال قصد فروش او را دارد ولی به مانند خاوی سانچز درصدی از حق انتقال را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت. در این صورت رئال می تواند هم این دو بازیکن را برگرداند یا اینکه بخشی از رقم انتقال شان را دریافت کند. روی او 10 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
  جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان