امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ایلان ماسک جانی دپ را به مبارزه در قفس دعوت کرد!

#1
ایلان ماسک جانی دپ را به مبارزه در قفس دعوت کرد! 1

ایلان ماسک بنیانگذار تسلا داشتن هر گونه رابطه مخفیانه با امبر هرد در دوران زندگی او با شوهر سابقش جانی دپ را رد کرد. وی همچنین نیز در پاسخ به تهدید ادعایی دپ، او را با خنده به «مبارزه در قفس» دعوت کرد. ماسک ۴۹ ساله در پاسخ به ادعاهای رابطه او با امبر هرد در مصاحبه با نیویورک تایمز چنین گفته است: «من به طور قطع هیچ ارتباطی با امبر در دورانی که او با جانی ازدواج کرده بود نداشتم، این ادعا کاملاً کذب است».

ماسک که پدر ۶ فرزند است داشتن هر گونه رابطه جنسی همزمان با امبر هرد ۳۴ ساله و کارا دلوین ۲۷ ساله در پنتهاوس جانی دپ در لس آنجلس را نیز رد کرده است. وی در این باره چنین گفته است: «من و کارا دوست هستیم اما هیچ وقت رابطه عاشقانه نداشته ایم. او این موضوع را تایید می کند. علاوه بر این می خواهم تاکید کنم که من و هرد تنها بعد از درخواست طلاق او به مدت یک ماه با هم رابطه داشتیم. فکر نمی کنم که در دوران ازدواجشان حتی در نزدیکی امبر نیز دیده شده باشم».

ایلان ماسک همچنین اصرار دارد که تنها بعد از جدایی هرد از جانی دپ با او وارد رابطه شده و می گوید که هرد و دپ باید دعواهایشان را کنار گذاشته و با هم کنار بیایند: «زندگی برای چنین منفی گرایی های طولانی بسیار کوتاه است. بعد از اینکه این ماجرا تمام شود هیچ کس نخواهد گفت که ای کاش دادگاه کمی بیشتر طول می کشید». ایلان ماسک که به گزارش مجله فوربس بیش از ۶۶ میلیارد دلار ثروت دارد بعد از اینکه شنید جانی دپ در دادگاه او را «Mollusk» نامیده است خندید و گفت: «خب ، آره، امیدوارم که او حالش خوب شود». وقتی از ماسک در مورد پیام های متنی که ادعا می شود توسط دپ برای او فرستاده شده و در آن جانی دپ او را به بریدن مردانگی اش تهدید کرده، چنین گفت: «اگر جانی مبارزه در قفس را خواست به من خبر بدهید».

 ایلان ماسک جانی دپ را به مبارزه در قفس دعوت کرد! 1

همچنین ماسک در مورد رابطه اش با همسرش گریمز که اخیراً با او صاحب پسری با نام X Æ A-Xii شده است را «بسیار خاص» توصیف کرد: «او یکی از غیرمعمول ترین افرادی است که با او آشنا شده ام. ما این بحث را داشته ایم که آیا تو از من دیوانه تری یا من از تو دیوانه ترم؟». به ادعای ماسک ، گریمز ۳۲ ساله، خواننده ای با نام واقعی کلر بوچر است، در بزرگ کردن پسرشان نقش بیشتری نسبت به او دارد زیرا «کودکان تنها ماشین های خوردن و مدفوع کردن» هستند. وی در ادامه در مورد رابطه خود و پسر کوچکش چنین گفته است: «در حال حاضر کار زیادی از دست من بر نمی آید… وقتی بزرگ تر شد، نقش بیشتری برای من وجود خواهد داشت».

لازم به ذکر است که در حال حاضر به دنبال شکایت ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ از روزنامه سان به خاطر اینکه در مقاله ای او را «زن کتک زن» خطاب قرار داده بود در لندن در حال برگزاری است و در جریان آن، دپ و امبر هرد یکدیگر را به خشونت، بدرفتاری و بسیاری رفتارهای باورنکردنی متهم کرده اند. امبر هرد و جانی دپ بعد از چند سال زندگی مشترک پرفراز و نشیب بالاخره  در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند، جدایی که با درخواست هرد صورت گرفته و علت اصلی آن خشونت خانگی بود که ظاهراً جانی دپ علیه همسر سابقش مرتکب شده بود. وکلای جانی دپ سعی دارند نه تنها خیانت امبر هرد را ثابت کنند بلکه رابطه جنسی سه نفره بین او، دلوین و ماسک در خانه دپ را نیز ثابت نمایند. مدارک ارائه شده به دادگاه نشان می دهند که رابطه ایلان ماسک و هرد قبل از جدایی هرد از دپ و در سال ۲۰۱۶ با هم رابطه داشته اند.       

پاسخ
 سپاس شده توسط red_Queen
آگهی
#2
همونقد که از سوسک بدم میاد از اون انبر هردم بدم میاد  Dodgy
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
=/
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
/=

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس -_-
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  مدس میکلسن رسماً جای جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts 3 را گرفت
  مدس میکلسن احتمالاً جایگزین جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts 3 می‌شود
  تریلر و پوستر فیلم Minamata با نقش‌آفرینی جانی دپ پخش شدند
  جانی دپ و جولین تمپل درباره چالش‌ های ساخت مستند شین مک ‌گوان صحبت می‌کنند
  وکیل روزنامه Sun در دادگاه: جانی دپ یک معتاد ناامید کننده است!
  ادعاهای امبر هرد در دادگاه درباره رابطه با ایلان ماسک و ادرار در تختخواب!
  اظهار نظر سیلوستر استالونه درباره ماسک نزدن جنجالی شد!
  «امبر هرد» در دادگاه لندن شهادت داد: «می‌ترسیدم جانی دپ مرا به قتل برساند»
  دروغ جدید امبر هرد افشا شد! / جانی دپ هرگز او را کتک نزده بود!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان