امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دلایل خراب شدن پاکت جاروبرقی

#1
جاروبرقی یکی از وسایل برقی مورد نیاز هر خانواده ای می باشد که برای تمیزی محیط بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به نوع و برن دستگاه جاروبرقی پاکت های جاروبرقی نیز متفاوت می باشو و برخی پاکت دائمی دارند و برخی دیگر از پاکت یکبار مصرف استفاده می کنند. پاکت های جاروبرقی به دلایل متعددی ممکن است خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند به هرحال باید نکاتی رعایت شود تا به کیسه ها آسیب وارد نشود تا نیاز به خرید کیسه جاروبرقی در فواصل زمانی کوتاه مدت نباشد.
عوامل خراب شدن پاکت جاروبرقی
پاکت جاروبرقی یکی از مهم ترین قست های داخلی آن است که معمولا توجه زیادی به آن نمی شود. کیسه جاروبرقی را در مدت زمانی مشخص خالی کنید تا از رشد عوامل میکروبی جلوگیری شود. با رعایت نکردن برخی نکات اصولی در حفظ پاکت جاروبرقی و همچنین عدم توجه به مدت پر شدن آن ممکن عواملی باعث خراب پاکت های جاروبرقی شوند که در قسمت زیر به این موارد اشاره کرده ایم.
1-استفاده از جاروبرقی برای جمع کردن اشیای تیز و برنده
از جاروبرقی برای جمع کردن اجسام نوک تیز و برنده مانند سنجاق و شیشه استفاده نکنید. استفاده از جاروبرقی برای جمع آوری این اجسام موجب پاره شدن و یا سوراخ شدن کیسه جاروبرقی و غیر قابل استفاده شدن آن می شود. بنابراین اشیای تیز را با جاروبرقی جمع نکنید و از جارو دستی استفاده نمایید.
2-استفاده از جاروبرقی برای جمع کردن آب و مایعات
جاروبرقی برای برداشتن و نظافت مایعات مانند آب و یا چیزهای مرطوب طراحی و ساخته نشده است. از جارو کردن سطوح مرطوب و خیس با جارو برقی های معمولی خودداری نمایید.
استفاده از جاروبرقی برای جمع آوری مایعات موجب خراب شدن کیسه جاروبرقی می شود. به جای استفاده از آن از یک دستمال و یا یک دستمال کاغذی استفاده نمایید.
انواع پاکت جاروبرقی
پاکت های جاروبرقی در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. پاکت های جاروبرقی در دو نوع دائمی و یکبار مصرف وجود دارند که هر یک دارای مزایا و معایب خود می باشد. انواع پاکت جاروبرقی در دسته بندی چند لایه وجود دارد و همین طور برخی از آن ها دارای میکرو فیلتر می باشد. وجود میکروفیلتر در جاروبرقی باعث می شود که گرد و خاک به درون موتور جاروبرقی نفوذ نکند. بنابراین هر پاکت جاروبرقی دارای قیمت مخصوص به خود است که با توجه به کیفیت و برند و نوع جاروبرقی و ضخامت تعیین می شود.
تعویض پاکت جاروبرقی
تعویض میکروفیلتر ها در جاروبرقی می تواند در هر چهار بار تعویض پاکت جاروبرقی انجام شود. نوع یکبار مصرف پاکت جاروبرقی بهداشتی بوده و استفاده ی راحت تری دارد و هربار که پر شد شما از یک پاکت دیگر استفاده می کنید و نیازی نیست که شستشو شود. امروزه افراد به سمت پاکت جاروبرقی یکبار مصرف گرایش پیدا کرده اند زیرا باعث راحتی و آسایش می شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلایل احداث پارکینگ مکانیزه
  ترول و عكس هاي باحال بدو بيا (اگه خراب بود ببخشيد)
  تعریف رفو و دلایل نیاز آن
  دلایل بهم زدن رابطه عشقی توسط آقایون!! بیا به دردت میخوره...
Exclamation به نظر شما دلایل افزایش سن ازدواج چیست؟
  دلایل گرایش به جنس مخالف مجموعه : دانستنی های جنسی دلایل گرایش به جنس مخالف شما از پ
  خانه شما به این دلایل زیبا نمی شود|:
  حال خراب
  پاکت زباله خلاقانه!
  عکس خراب کن های باحال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان