امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

#18
مصاحبه‌ی منتشر شده از بی‌تی‌اس در سایتِ "GRAMMY. com "

- سوال: برای آهنگ جدیدتون"Dynamite"،از چه چیزی الهام گرفتین؟دوست دارین شنونده ها با گوش دادن بهش چه حسی پیدا کنن؟

پسرا: ا خودمون فکرکردیم که حتی تو این شرایط هم ما باید هرکاری از دستمون برمیاد انجام بدیم.همونطور که ما آزادی و شادی رو در خوندن و رقصیدن پیدا کردیم این آهنگ هم برای کسانیِ که به تشویق نیاز دارند.امیدواریم گوش دادن به این آهنگ بهشون انرژی بده.

- سوال: "Dynamite" اولین آهنگ/سینگل شماست که تماما به زبان انگلیسیه، مراحل ضبط چطور بود و لیریک رو کی نوشته؟

پسرا: این برای ما هم یک چالش جدید بود.لیریک آهنگ دقیقا همون چیزیِ که میخواستیم به شنونده هامون بگیم و توسط دیوید استورات و جسیکا اگومبر نوشته شده.تو نگاه اول لیریک خیلی تازه و کامل بنظر میرسید و تو پروسه ی ضبط هم سعی کردیم که پیاممون رو بی نقص به زبان انگلیسی منتقل کنیم.

- سوال: میشه در مورد آلبومی که اواخر امسال قراره منتشر کنید برامون بگین؟چه سبکیه و چه تمی داره؟

پسرا: اخیرا داریم روی آلبوم جدیدمون کارمیکنیم و روند کار رو بصورت لایو با طرفدارامون به اشتراک میزاریم.هر کدوم از اعضا نقش مهمی رو تو ساخت این آلبوم ایفا کردن بنابراین داریم خیلی چیزایی که در نظر داشتیم رو امتحان میکنیم.اواخر امسال قراره منتشر بشه و جزییات بیشتری رو درآینده به اشتراک میزاریم.

- سوال: در ماه فوریه آلبوم MOTS:7 با رتبه یک در چارت بیلبورد200 دبیو کرد،این چهارمین آلبوم شماست که با این رتبه دبیو میکنه و همینطور مدت طولانی رو دراین جایگاه بوده،این موفقیت چه معنی برای شما داره؟

- پسرا: نمیدونیم چطور از طرفدارامون تشکر کنیم اونا این اتفاق رو رقم زدن..

- سوال: با توجه به اینکه همه ی شما آهنگای سولوی خودتون رو دارین،کار کردن بعنوان یک سولو آرتیست چه تفاوتی با عضو بی تی اس بودن داره؟چه چیزهایی از فعالیت های سولو یادگرفتید؟

?آر ام: انگار که دو تا هویت متفاوت دارم.بعنوان عضوی از بی تی اس باید اعضای دیگه رو هم در نظر داشته باشم وگاهی فقط کافیه پارت خودم رو به خوبی انجام بدم و بقیه کار به خودیِ خود پیش میره.وقتی به تنهایی آهنگسازی میکنم مطمئنا آزادی عمل بیشتری دارم در مقابل اون راحتی و حس تعلقی که با بی تی اس دارم رو تو فعالیتای سولو ندارم.

?جین: وقتی خودم باشم میتونم هرکاری میخوام انجام بدم اما بعنوان اعضای یک گروه باید روی کانسپت،ملودی و لیریک اتفاق نظر داشته باشیم.

?شوگا: (برای من) روند کار تفاوت چندانی نداره اما توی فعالیتای گروهی ، بودن هم گروهیام تشویقم میکنه.

?جیهوپ: تو فعالیتای سولو متوجه ی نقاط ضعفم میشم.افراد زیادی تو فعالیتای گروهیمون دخیل هستن از جمله تهیه کننده ها اما فعالیت سولو از برنامه ریزی تا اجرا به عهده ی خودمه و فیدبک هایی که از مردم میگیرم باعث میشن چیزای زیادی یاد بگیرم و این نکته ی مثبتِ فعالیت سولو هستش.

?جیمین: وقتی رو آهنگای خودم کارمیکنم بیشتر رو افکار شخصیِ خودم تمرکز میکنم در حالیکه تو فعالیت گروهی بیشتر روی مسائلی که بعنوان یک گروه باهاشون سروکار داریم متمرکز میشیم.بنظرم فعالیت سولو مثلِ فعالیت های فوق برنامه ای هستن که بخاطر عضوی از بی تی اس بودن امکان پذیر هستن.

?وی: اخیرا دارم روی میکستیپم کار میکنم و راستش رو بخواین فشار کار بالاست چون نسبت به فعالیت گروهی باید چیزای زیادی رو در نظر بگیری.

?جونگ‌کوک: هنوز خودم رو یک سولو آرتیست نمیدونم چون کم و کاستی های زیادی دارم اما دوست دارم تو کارم بهتر بشم پس اونقدر به موسیقی گوش میدم و آهنگ میسازم تا ایده به ذهنم برسه..


مصاحبه‌ی منتشر شده از بی‌تی‌اس در سایتِ "GRAMMY. com "

- سوال: کنسرت آنلاین بنگ بنگ کن به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد،ارتباط گرفتن با آرمی ها به اون شکل ،چه حسی داشت؟قصد دارین دوباره همچین کنسرتی برگزار کنید؟

پسرا: خیلی خوشحال بودیم که برای طرفدارامون اجرا کردیم البته دلتنگ تشویق های بلندشون هستیم و برای عشقی که از گوشه و کنار دنیا بهمون ابراز میکنن،سپاسگزاریم.قراره کنسرت دیگه ای به اسم
BTS MAP OF THE SOUL ON:E
در ماه اکتبر برگزار کنیم که هم اجراهای آفلاین و هم آنلاین داره و ازینکه بالاخره قراره طرفدارمون رو ببینیم خیلی هیجان‌زده هستیم.


- سوال: شما به جنبش BLM در توییتر ملحق شدین و با همکاریِ بیگ هیت مبلغ قابل توجهی رو به این جنبش اهدا کردین، بعنوان اشخاصی که سیاه پوست نیستن ،صحبت کردن و پیوستن به این جنبش چه اهمیتی برای گروه داره؟

-پسرا: فکر میکنیم پیام توییترمون جواب کاملی در پاسخ به این سوالِ" ما در مقابل نژاد پرستی می ایستیم و خشونت رو محکوم میکنیم و معتقدیم همه انسانها اعم از سیاه پوست و...شایسته ی احترام هستن"

- سوال: قدم بعدیِ بی تی اس چیه؟

-پسرا: همونطور که گفتیم در ماه اکتبر کنسرت داریم و اواخر امسال هم آلبوممون منتشر میشه همینطور کلی چیز برای آهنگ"Dynamite" آماده کردیم پس همه منتظر باشن.







سینگل "Dynamite" در حال حاضر دو روز متوالیه که پراستریم ترین آهنگ در یوتیوب ۶۱ کشور دنیا من جمله آمریکاست




آلبوم Map Of The Soul: 7 اکنون به مدت ۲۷ هفته‌‌‌ی متوالی‌ست که در صدر چارت Melon Weekly Album قرار داره و همچنان رکوردار آلبومی با بیشترین تعداد هفته‌ی صدرنشینی در تمام دوران چارت آلبوم های ملون میباشد

- بی‌تی‌اس این هفته ۸ آهنگ در این چارت داره ، سینگل Dynamite و ۵ ترک جدید آلبوم Map Of The Soul: 7 ، ترکBoy With Luv و ترکSpring Dayدر چارتینگ این هفته‌ی ملون حضور دارن..
پاسخ
 سپاس شده توسط *Aɴѕel* ، Âɴɢ℮ℓ Evιℓ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت های BTS(بروزرسانی هر روز) - DarkLight - 24-08-2020، 9:45


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان