امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

#63
• ترجمه‌ی کامل مصاحبه‌ی پسرا, پخش شده در اخبار شبکه‌ی NTV :

جین: ما از کسب همچین نتیجه‌ی غیرقابل تصوری ، نامبروانی چارت HOT100 بیلبورد ، واقعااا سوپرایز شدیم و کلیییی خوشحالیم~~ واوووو ..

یونگی: وقتی این سوالو ازمون پرسیدن که هدف بعدیتون چیه؟! ، من گفتم ' دلم میخواد رتبه‌ی اول چارت Hot100 بیلبوردو به دست بیاریم' . رویام به حقیقت پیوسته و من خیلی خیلی خوشحالم .

نامجون: من به این نتیجه، به عنوان چیزی که ما همراه با تموم آرمیا به وجودش آوردیم و ممکنش کردیم ، نگاه میکنم..امیدوارم تو این دوره‌ی سخت و دشوار ، این بتونه مثل یه خبر خوب و خوشحال کننده برای مردم باشه..

جیهوپ: حمایت طرفدارامون نیروی محرک ما بود تا سخت تر کارکنیم و قدرت اونا به خودی خود وارد زندگیمون شده و مارو بی‌تی‌اس و منو جیهوپ ساخته..

جیمین: من واقعا به این نتیجه رسیدم و اینو حس کردم که هرچیزی که ما باهمدیگه ساختیم و به وجودش آوردیم ، بی فایده و بیخودی نبوده..من همیشه تموم‌ تلاشمو میکنم تا بهترینمو انجام بدم تا شما بتونید اجراهای بهتری رو نسبت به الان ببینید و لذت ببرید ..

ته‌ته: هیچ وقت حتی تصورشم نمیکردم در رتبه‌ی اول چارت Hot100 بیلبورد که یه هدف رویایی واسه هر آتیستیه قرار بگیریم، خیلی ازتون ممنونم ، بازم ازتون سپاسگزارم ، ما از حالا به بعد هم همچنان به سخت کارکردن ادامه میدیم و بهترینمونو انجام میدیم..

کوکی: یعنی این واقعیه؟! واقعا لحظه‌ی توپ و فوق العاده خوشحال کننده‌ای بود و حس و حالی مثل خواب و رویا داشت..در آینده من همچنان به چالش کشیدن خودم ادامه میدم و سخت‌تر کار میکنم
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت‌های BTS (به‌روزرسانی هر روز) - DarkLight - 01-09-2020، 22:23


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان