امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

اسپاتیفای اعلام کرده که در طی ۳۰ روز گذشته، کیپاپ بیش از صد میلیون شنونده‌ی خالص داشته و تقریباً نیمی از اونها متعلق به بی‌تی‌اس بودن!


وضعیت سینگل "Dynamite" و ریمیکس‌های ورژن Night Time این آهنگ در آیتونز آمریکا ?? :

√ تمامی ورژن‌های Night Time ریمیکس‌های سینگل Dynamite وارد Top10 آیتونز این کشور شدن


5. Dynamite Slow Jam Remix
7. Dynamite Midnight Remix
9. Dynamite Retro Remix
10. Dynamite Bedroom Remix
19 . Dynamite




وضعیت سینگل "Dynamite" در Top200 چارتهای روزانه‌ی اسپاتیفای ، این سینگل به مدت ۲۸ روز متوالیه که در Top5 اسپاتیفای جهانی حضور داره ، پسرا اولین اکت کره‌ایی هستن که به این موفقیت دست پیدا میکنن

• ?Global: 4 (=) — 4,022,397

• ??US: 12 (=) — 699,678

داینامایت نه‌فقط تنها آهنگ انگلیسی‌ای هست که در هفت سال گذشته به پرفکت‌آل‌کیل دست پیدا کرده بلکه آهنگی با بیش‌ترین تعداد پرفکت‌آل‌کیل در تاریخ هست... و اونها عملاً هیچ پرومویی برای این آهنگ تو کره نداشتن. نفوذ و تاثیر بی‌تی‌اس >>>

باورم نمیشه که ما به همدیگه میگیم رتبه‌ی ۲ هات۱۰۰ تو هفته‌ی سوم چیز بدی نیست... داینامایت در واقع یکی از ۲۰ آهنگ توی تاریخ بیلبورده (۶۰ سال) که با رتبه‌ی ۱ دبیو میکنه و هفته‌ی بعدش هم تو همون رتبه باقی میمونه. همچنین داینامایت همراه آهنگ wap تنها آهنگ ۲۰۲۰ـه که به رتبه‌ی دوم سقوط میکنه.

استانداردای ما واقعاً بالا رفتن.

لیریک:
یادآوری: برای بی‌تی‌اس چهار سال طول کشید که به تاپ۱۰ بیلبورد هات۱۰۰ برسن. اونا لیبل امریکایی نداشتن. این موفقیت رو با یه آهنگ تماماً کره‌ای بدست اوردن؛ بدون هیچ همکاری‌، باندل، ریمیکس و رادیو پلی‌ای. و تا اون روز هیچ گروه کره‌ایی به این موفقیتی که بی‌تی‌اسِ ۴ ساله رسیده بودن دست پیدا نکرده بود.



جونگ‌کوک درباره‌ی این صحبت کرده که تعصب رو نمی‌پسنده، بهمون گفته استایل مناسب اینه که صرف نظر از جنسیت هرچیزی که دوست داری بپوشی و از طریق کارهاش نشون میده که چطور برای کلماتش ارزش قائله و به اونها پایبنده، جونگ‌کوک الگوی فوق‌العاده‌ای هست.



این حقیقت که ما فقط برای هفته‌ی اول انتشار رتبه‌ی ۱ رو میخواستیم ولی موفق شدیم تو هفته‌ی دوم هم آهنگ رو در مقابل آرتیست‌های بزرگی تو رتبه‌ی اول نگه داریم موفقیت جداً بزرگ و قابل تقدیری‌ـه.



مکس، هالزی و آیو همگی برای همکاری تو آهنگ‌هایی که براشون فوق‌العاده اهمیت داشتن و خاص بودن به فکر یونگی افتادن... وقتی میگیم یونگی جلوه‌ی واقعیِ آرامشه شوخی نمی‌کنیم!



یونگی با آیو آهنگی درباره‌ی باهم موندن تو رویاهای جوانی نوشت، یه آهنگ با سوران درباره‌ی مست زندگی و عشق شدن نوشت، و یه آهنگ با مکس درباره‌ی خیره شدن به چشم‌های کسی که عاشقشی تا زمانی که مرگ شمارو از هم جدا کنه... این مرد رمانتیک ترینه

باورش سخته که باید از بی‌تی‌اس به‌خاطر ساختن و منتشر کردن موسیقی دفاع کنیم.


بی‌تی‌اس حواسشون به کار خودشونه، باهم میرن به مزرعه‌ی توت فرنگی، درس میخونن، موقعی که وقت آزاد دارن کار دستی درست میکنن و کارای هنری انجام میدن، وارد حاشیه‌ها نمیشن و فقط موسیقی میسازن و شما هنوزم راضی نمیشید اونارو به حال خودشون بذارید.



کره‌ی جنوبی داره یه استادیوم فقط و فقط به خاطر بی‌تی‌اس میسازه و هنوز هم سعی دارید نفوذشون رو زیر سوال ببرید؟
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت‌های BTS (به‌روزرسانی هر روز) - DarkLight - 18-09-2020، 15:07


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان