امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"بنگتن بمب جدید منتشر شد"


بی‌تی‌‌اس در قسمت پایانی برنامه‌ی I-LAND ??

" سوال: حتما باید موقعی که اسم گروهیتونو انتخاب کردین، یادتون باشه .. اون موقع طرز فکرتون نسبت بهش چطور بود؟؟به علاوه کنجکاوم نظرتونو راجب "Enhypen" بدونم

?مونی: اون موقع ، یادمونه که اسم گروهمونو به مدت۳ سال ( قبل از دبیو) به هیچ کس به جز خانواده و دوستامون نگفتیم ولی اسمِ "Enhypen " واقعا اسم قشنگیه ، حتی از اسم ماهم قشنگتره.. و درست مثل خود این اسم ، واقعا اسم گروهِ زیبا و با مسماییه..ماهم از Enhypen حمایت میکنیم و هواشونو داریم"




" سوال: به نظرتون آیلندرها برای آیدل جهانی شدن به چه چیزی احتیاج دارن؟!

?هوپی: اول از همه ، من واقعا از استیج لذت بردم..واقعا دیدنش اونم از نزدیک خارق‌العادست..راستیش واژه‌ی " سونبه" یه خورده برای ما واژه‌ی غریبیه و باعث میشه خجالت بکشیم ولی ازونجایی که شماها قراره به زودی دبیو کنید ، به عنوان یه همکار و یه هیونگ این حرفو بهتون میزنم..به نظرم خیلی مهمه که هیچ‌وقت ذاتتونو فراموش نکنید ..چیزی که بخاطر دوست داشتنش باعث شد همچین رویایی بسازید و چیزی که باعث شد سخت کارکنین تا به این لحظه و این موقعیت دست پیدا کنید و چیزی که باعث میشه سخت کار کنید و تموم تلاشتونو بکنید تا در آینده به یه آرتیست بزرگتر تبدیل بشین..عشقتون به موسیقی و سخت کارکردن و ذوقتون برای اجرا کردن ‌. اگه این چیزارو حفظ کنید ، از همین الانشم میدرخشین ولی در آینده ستاره‌ای میشین که همراه با اونها خیلی بیشترتر میدرخشه..خوبه"



" ?جیمین: من‌نمیدونم که آیا تو موقعیتی هستم که مشاوره بدم یا نه ، ولی اگه بخوام راجب به چیزی فکرکنم ، به نظرم خیلی خوب میشه اگه شما آدمایی که تشویقتون میکننو فراموش نکنید و اگه اعضای گروهتونو دوست داشته باشین و عاشق کارتون باشین ، عاقبت و نتیجه‌ی خوبی نصیبتون میشه..من تشویقتون میکنم و هواتونو دارم ~ "



" ?کوکی: اولا ، نمیتونستم تشخیص بدم که کی از همه برجسته تر و تابلو تره چون میدونم که کار همتون خیلی خوبه ولی وقتی دقت کردم دیدم ، جونگ‌وو؟؟ خیلی خوبه .. اون واقعا تو ذهنم میمونه~ من تونستم تا الان تا به اینجارو با ذوق و شوقم پیش بیام.. برای همینم هیچ وقت حس و حال الانتونو فراموش نکنید ، به پیشرفت ادامه بدید و درست مثل اسم گروهیتون ، بهبود ببخشین ...ممنونم"



" ?جین: وقتی ما برای اولین بار دبیو کردیم ، به اعضای گروهم نگاه کردم و فکرکردم که وای چقدر خوب میشه برای مدت طولانی‌ِ طولانی‌ای همراهشون باشم ، به نظرم باعث ارامشه که میتونیم برای مدت طولانی‌ای باهمدیگه باشیم.. امیدوارم شماهم برای مدت طولانی‌ای باهم بمونید .. خوشحال باشید و دوست بمونید.. عالی بودید "



" ?یونگی: ماهم اینجا تو MNET تو M Countdown دبیو کردیم و برای همینم این خاطره‌های زیادی رو برامون به ارمغان اورد.. شما واقعا خوب بودین و برای همینم امیدوارم بتونیم گه‌گاهی همدیگه رو ببینیم.. باعث تاسفه که تماشاچی‌ای اینجا نیست ولی بله شما خوب بودین هاهاهاهاهاهاها "



" سوال: بی‌تی‌اس دفعه‌ی قبلی خودشون از نزدیک از ای لند بازدید کردن ، چه چیزی از همه بیشتر به یادموندنی تر بود؟؟

?ته‌ته: یه عالمه خوراکی تو آی‌لند هست..
?یونگی: حسودیمون شد ، زمان ما یادمه فقط دلمون میخواست یه باکس غذا داشته باشیم
?ته‌ته: زمان کارآموزی ما و اوایل دبیومون ...آه این اصلا نباید یه جوری باشه که یاد اون روزای من بیفیتین...من فقط راجب اون روزا حرف میزنم..اون موقع بخاطر این که سینه مرغ و با نمک میخورم کلی سرزنش میشدم..ولی از دیدن این که شما تو یه جای خوب هستین و مثل یه خانواده کنارهمین ، خوشحالم.. آه من نه...آه *میترکه از خنده*
?مونی: ببخشید ما ترکیدیم از خنده "



" ?هوپی: من واقعا از دیدن ماموریت بی‌تی‌اس لذت بردم..Fake love و DNA و I Need U .. اونا خوب انجامش دادن و من واقعا ممنونم ‌و میخوام بگم که واقعا سخت کار کردن و اینم دیدم که اونا از هدیه‌هایی که بهشون داده بودیم خوشحال بودن واین که حالا چرا جی این همه خوشحال بود؟؟یه سری کلیپای گریه داری از گذشته‌ی ادم هستن که بعدها خیلی بامزه و خنده دار میشن ، فکرکنم از الان دیگه گذشته‌ی تیره و تار جی شروع شده ،فایتینگگگ
?کوکی: فایتینگگ "



.
" ?کوکی: شما تا به اینجا کلی سخت کارکردین..امیدوارم تا حدی که میتونید بالا و بالاتر برید و امیدوارم که سبک و استایل خودتون رو به زودی زود پیدا کنید ‌ و وجه خفن خودتونو به آدمای زیادی نشون بدید "



.•°
" ?ته‌ته: پیشاپیش بهتون تبریک میگم و دلم میخواد ازتون بابت این که استیج معرکه‌ای رو به نمایش گذاشتین ، تشکرکنم..واقعا خیلی خفن بود..اگه فرصتش پیش بیاد ، امیدوارم بتونیم یه استیج باهمدیگه داشته باشیم"



.•°●════┅┄
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت‌های BTS (به‌روزرسانی هر روز) - DarkLight - 19-09-2020، 14:39


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان