امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

BTS


•• ترجمه‌ی مصاحبه‌ی گرمی با بی‌تی‌اس به دنبال نامزدی و اجرای پسرا در ۶۳امین دوره از این مراسم ?

° پارت اول

" - چطور منتظر مراسم گرمی هستین؟ تو ذهنتون چیا میگذره؟

وی: با نزدیک شدن به زمان مراسم، هیجان و بی قراری مون بیشتر میشه. هنوزم باورم نمیشه که هم نامزد شدیم و هم قراره اجرا داشته باشیم. اگه بتونیم یه جایزه ببریم خیلی عالی میشه. .

- داینامایت آهنگی بود که برای فن ها نوشتین تا روزهای سخت رو راحت تر پشت سر بذارن. با این حال این آهنگ بود که باعث شد اولین نامزدی گرمی تون رو به دست بیارین. در این مورد چه حسی دارین؟ آیا این آهنگ میتونه رسالت بی تی اس رو کامل توصیف کنه؟

جین: هدف اصلی بی تی اس اینه که، بتونیم داستان هامون رو از طریق آهنگ هامون و به صورت منحصر به فرد به دست فنها برسونیم. در مورد آهنگ داینامایت هم همینطوره. این آهنگ،آهنگیه که بهمون قدرت میده و پیامی رو که میخوایم به آرمی‌ها برسونیم مجسم میکنه ما معتقدیم خلوص نیت همیشه باید در آهنگ ها باشه..

- این نامزدی هم برای بی تی اس و هم برای یک گروه کی پاپ برای اولین بار داره اتفاق می افته.خیلی از هنرمندان غربی، اخبار موفقیت های شما رو پیگیری میکنن.از اینکه میبینید خیلی از هنرمندای تازه کار، به شما به عنوان کسایی که راه رو برای ورود به مارکت غرب هموار می کنند می بینن، چه حسی دارین؟ اینکه نمایندگان بین المللی کره هستین چه حسی داره؟

جونگ کوک:از اینکه نماینده های کره نامیده بشیم غرق در افتخاریم و به خاطر توجه و حمایتی که از طرف همسالان و فن هامون شامل حالمون میشه، خیلی سپاسگزاریم. ما باز هم به تلاشمون ادامه خواهیم داد تا بتونیم موسیقی و اجراهای بهتری به نمایش بزاریم و نامزد شدن در مراسم گرمی به عنوان اولین آرتیست های کیپاپ، افتخار خیلی بزرگیه. ما امیدوار هستیم که این یک شروع برای اتفاقات بعدی باشه. برنده شدن در این مراسم نه تنها برای ما، بلکه برای هر کسی که دنبال تنوع توی موسیقی هست هم، مهم و قابل توجه..

- آلبوم BE، تا به امروز شخصی ترین پروژه‌ای هست که روش کار کردین و همتون در تهیه این آلبوم برای آرمی ها، نقش داشتین. چه چیزی باعث شد که تصمیم بگیرید ناامیدی هاتون در دوران پانادمی رو به آلبوم تبدیل کنید؟

جیمین: ما حس کردیم باید به بقیه بگیم که ما هم مثل شما، تو این شرایط احساس ناراحتی میکنیم و بهشون نشون بدیم چطور زندگی روزانه مون رو که یهو دچار کلی تغییر شد، ادامه میدیم چون زندگی ادامه داره. کاری که از دست ما برمیومد ،ساخت موسیقی و اجرا کردن بود. برای همین با این امید که مردم بتونن احساس همدردی کنن و با موسیقی ما به آرامش برسن، این آلبوم رو ساختیم.

- تو این چند ماه گذشته چطور وقت گذرونی کردین؟ بعد از اینکه شرایط عادی شد، دوست دارین چیکار کنین؟

جیهوپ: روی موسیقی جدید کار کردیم و فکر می کنم در این مورد، میتونم از طرف هممون صحبت کنم. اولین کاری که دوست داریم بعد از تموم شدن پانادمی انجام بدیم، شروع تورمون و اجرا کردن در مقابل فن هامونه. میخوام تو چشماشون نگاه کنم و داد بزنم" آرمی ها عاشقتونم."

- عامه مردم ممکنه شما رو به عنوان آرتیست های کیپاپ بشناسن. ولی موسیقی شما، این مرزها رو از بین برده و توی طرفداران شما تنوع زیادی دیده میشه که حتی شامل رئیس جمهور کره جنوبی هم میشه. نسبت به برچسب کیپاپ روی موسیقی تون چه حسی دارین؟ خودتون رو به عنوان یک آرتیست چطور توصیف میکنید؟

‏آر ام : کیپاپ واژه‌ایه که برای توصیف موسیقی محبوب کره‌ای استفاده میشه ولی گاهی اوقات برای خودش یک ژانر محسوب میشه. واقعیتش توصیف اینکه کیپاپ یعنی چی، کار سختیه.راستشو بخواین، ما فقط از اینکه میتونیم موسیقی و اجرا هامون رو به طرفدارامون نشون بدیم و این همه عشق ازشون دریافت کنیم، خیلی خوشحالیم. برای توصیف خودمون هم میتونم بگم که ما فقط ۷ تا پسر معمولی از کره جنوبی هستیم.

- اکثر اوقات توی مراسمات مهم موسیقی و گفت و گوهای مرتبط با موسیقی، شما تنها آرتیستای آسیای شرق هستین. این موضوع باعث میشه چه حسی داشته باشین؟ اگه قرار باشه موفقیت های شما تغییری در چشم انداز های موسیقی ایجاد کنه،دوست دارین این تغییر به چه صورت باشه؟

شوگا: در مورد بحث تنوع توی صنعت موسیقی جهانی جنبش هایی می بینیم. امیدواریم این تغییرات ادامه دار باشن و رو به جلو حرکت کنن. به غیر از ما، هنرمندان زیادی در کره جنوبی هستن که موسیقی عالی تولید می کنن و مطمئنم که در مقیاس جهانی هم، افراد زیادی از این قبیل هستن.خوشبختانه ما میتونیم در کمک به افراد مختلف برای شناسوندن موسیقی متنوعشون مفید واقع بشیم و باعث بشیم که موسیقیدان های بیشتری، در سطح جهانی شناخته بشن. "


?
┄┅ •°●°• ┅┄

•• ترجمه‌ی مصاحبه‌ی گرمی با بی‌تی‌اس به دنبال نامزدی و اجرای پسرا در ۶۳امین دوره از این مراسم ?

° پارت دوم

" - به نظر شخصی خودتون،به کدوم یکی از آهنگ ها و یا آلبوم هاتون جایزه گرمی میدین؟ برای کسایی که همه دیسکوگرافی تون رو گوش ندادن، کدوم یکی از کارها باعث میشه به خودتون افتخار کنین و چرا؟

نامجون: من دوست دارم که آلبوم LOVE YOURSELF "TEAR" رو از اونجایی که یه آلبوم عالی هست که در دوران خیلی سختی تو سال ۲۰۱۸ منتشر شد رو پیشنهاد بدم. به شخصه ترک Spring day برای من خیلی خاصه.

- برنامه بعدی بی تی اس برای سال ۲۰۲۱ چیه؟ پروژه گروهی یا سولویی تو راهه؟

نامجون: امیدواریم تو دورانی که هنوز با پاندمی درگیر هستیم، دوباره بتونیم پیام امید و راحتی رو با آهنگی مثل داینامایت از طریق یه موسیقی عالی و اجرای خوب به بقیه انتقال بدیم..

جین: ما به سختی داریم برای منتشر کردن آهنگهای بعدیمون تلاش می‌کنیم. لطفاً منتظر اونچه که قراره منتشر بشه، باشین..

شوگا: امیدواریم تو سال ۲۰۲۱، شرایط برای برگزاری تور هامون محیا بشه. امیدواریم که شما هم منتظرش باشین..

جیهوپ: ما دوست داریم که با اجراهای عالی و موسیقی جدید، خوشحالی و آرامش رو به بقیه هدیه کنیم و الان داریم به سختی کار می‌کنیم..

جیمین: با توجه به شرایط الان، نمیتونم به طور قطعی بگم که میتونیم فنامون رو از نزدیک ببینیم. ولی همه تلاشمون رو خواهیم کرد تا به اونا نزدیک تر بشیم. حالا چه از طریق آلبوم و یا محتواهای دیگه...

وی: امیدوارم تو سال آینده بتونیم اون نسیمی باشیم که برای مردم همدردی و آسایش رو به همراه داشته باشه..

جونگ کوک: توی ۲۰۲۱ ما یک استیج عالی برای گرمی خواهیم داشت و به کارمون ادامه میدیم تا به شما بهترین کارهای خودمون رو نشون بدیم. همینطور امیدواریم که بتونیم وجهه های بیشتری از موسیقی خودمون رو بهتون نشون بدیم.. "


?
┄┅ •°●°• ┅┄

آپدیت یوتیوب BANGTANTV با لینک رسمی اجرای آهنگ "Dynamite" بی‌تی‌اس در کنسرت خیریه‌ی Music On A Mission ?


" دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://youtu.be/ikgefER2O08 "




┄┅ •°●°• ┅┄

اخبار و چارت‌های Kpop

اخبار و چارت‌های Kpop

اجرای Dynamite بی‌تی‌اس برای کنسرت خیریه‌ی Music on A Mission ، در Grand Peace Palace دانشگاهِ Kyunghee ضبط و فیلمبرداری شده بود ??



┄┅ •°●°• ┅┄

اخبار و چارت‌های Kpop

به دنبال اجرای بی‌تی‌اس در کنسرت خیریه‌ی Music On A Mission و درام زدن جونگ‌کوک ، عبارات و هشتک بالا جزو ۴ ترند اول دنیا در توییتر قرار گرفتن ?



┄┅ •°●°• ┅┄

طبق اخبار منتشرشده ، برنده‌ی بخش "Best Pop Duo/Group Performance" این مراسم به صورت پریمیوم و در تاریخ ۱۴ام مارس (۱۴ام مارس ساعت ۲۲:۳۰ شب به وقت ایران) به صورت لایو استریم در سایت گرمی اعلام خواهد شد ?




┄┅ •°●°• ┅┄

جین ، نامجون و جیمین اومده بودن وی‌لایو ~ ?


" دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://www.vlive.tv/video/240515 "



‌وی‌لایو جین ، نامجون و جیمین ~ ?

" پسرا اومدن وی‌لایو تا سالاد درست کنن.. مونی گفته چون این شبا سالاد میخوره ۲ کیلو وزن کم کرده ..جیمینم گفته از خوردن غذاهایی مثل مرغ سوخاری لذت میبره و جینم گفته همیشه وقتی آدم سالاد میخوره باید توش گوشتم باشه ( مونی هم تایید کرده)

جیمین پرسیده که چیو بیشتر از همه تو سالاد دوست دارن ؟! مونی جواب داده سبزیجات و زیاد سس دوست نداره و جینم گفته سس سالادو و خود جیمینم جواب داده کلا دوست نداره سالاد بخوره..جین گفته واسه سسش ، سالادو میخوره و کلا نمیفهمه چرا هرکی بخواد رژیم بگیره سالاد میخوره ‌... نمی‌فهمه چجوری سالاد خوردن به رژیم گرفتن کمک میکنه..

جین گفته سالمون دوست نداره و جیمینم گفته سالمونی که تو بون وویج خوردنو دوست داشته و جیمین و مونی گفتن اینکه گوشتو بپزن و بریزن تو سالاد فکرنکنن با اینکار بتونن یه سالاد درست کنن

جین گفته لباسش لک شده بوده و برای همینم انداختش تو ماشین لباسشویی ولی وقتی درش آورده لباسش آب رفته و برای همینم مونی گفته اگه لباسی داشتین که بهتون بزرگ بود بدین به جین هیونگ "


" مونی تو لایو گفته: راستش سالاد درست کردن فقط یه بهونه بود ..ما اومدیم اینجا...تا یه حال احوال کنیم میدونین؟ گرمی یه خورده دیگست!!!
جیمین: یهویی؟! ولی‌.. من دیروز یه خورده ناراحت بودم.. خیلی ، خیلی ممنون و قدردانم ولی واقعا باعث شرمندگیه که نمیتونیم رو در روی همه‌ی شماها اجرا کنیم‌..
مونی: تو شرایط الان نمیتونیم بیام آمریکا..واقعا نمیدونیم داره چی میگذره و چه اتفاقی میفته..یه خورده استرس داریم..
جین: البته که داریم ، ما کلی رو اینکه چی بپوشیم ، جزئیاتش و اینکه چکار کنیم وقت گذاشتیم و فکرکردیم..اگه بگیم استرس نداریم دروغ گفتیم ..

جین در ادامه گفته اصلا مهم اینه که هممون لذت ببریم و دلش میخواد به آرمیا بگه که اینکه هممون با همدیگه از طریق اسکرین مراسمو میبینیم خیلی باحاله..
جیمین: انگاری هممون اونجا باهمدیگه‌ایم.."


" مونی تو لایو به جین گفته شنیدم امروز که رفتی حموم سکته کردی..وقتی صورتشو دیده نزدیک بوده سکته ناقص بزنه..جینم گفته چجور تونستی اینو جلو دوربین بگی ..باش عیب نداره..من داشتم دوش میگرفتم و صورتمو دیدم ..هرچند اصلا سوپرایز نشدم..

جیمین گفته نمیفهمه چرا مردم سالاد میخورن و مونی هم بلافاصله از بیننده ها و اونایی که سالاد خورنن عذرخواهی کرده و جیمینم از نتیزنا (برای جلوگیری از زر زدن های احتمالی) عذر خواهی کرده و مونی هم در ادامه گفته بعضی سالادا بد مزن بعضیاهم خوشمزن

جین در ادامه گفته نامجون دلبندم تو کلا زندگیتو غلطی رفتی جلو ، چجوری میتونی سالادو بدون سس بخوری ، مونی هم گفته چون سالاد خوبه میخوره ..جین در ادامه گفته این روزا بیشتر اعضای گروه سالاد میخورن ، یونگی بعضی وقتا میخوره
مونی: جونگ‌کوکم میخوره ، هیونگ توهم باید سالادو بخاطر خود سالاد و مزش بخوری نه سسش..جینم گفته درسته "



" جیمین در ادامه گفته برای لایو لباس نو کرده تنش ..جینم گفته بسه دیگه باید کمتر بخندم و یکم بیشتر جدی باشم و یه چندتایی هم کامنت بخونم..

پسرا سعی میکنن گوجه گیلاسی تو دهنشون جا بدن و مونی ۷ تا گوجه گیلاسی تو دهنش میزاره جینم گفته مونی با این دهن کامل پرشدش مثل موش خرما شده ، جیمینم اشاره کرده دهن نامجون خیلی کوچیکه چون خودش میتونه ۲۰ تا گوجه گیلاسی رو تو دهنش جا بده..

جین بستنی از تو فریزر درآورده و گفته برای پسرا خریده ، مونی اولش گفته نمیخوره ولی بعدش قبول کرده و گفته نمیتونم جلوی خودمو بگیرم و میشه یه گاز ازش بزنم ..پسرا راجب مزه‌های بستنی Baskin Robins که تو آمریکاست حرف میزنن و جیمین گفته نه تنها اسمشون فرق داره. بلکه خیلی از مزه‌هایی که تو کره هستشو اونجا نداره "


" مونی سوال کرده : بچها آدم که با بستنی خوردن چاق نمیشه ، هوم؟! چربی داره؟! و جینم گفته اون اوایل دبیو ، ته‌هیونگ خیلی با افزایشش وزنش مشکل داشت ، کلا هرچی میخورد چاق نمیشد ..همه تو رژیم غذاییشون سینه مرغ میخورن ولی ته‌هیونگ...هئ

جیمین: من یه بار گفتم : من میخوام یه تیکه شکلات بخورم و ته‌هیونگ کامل شکلاته رو خوردش..و وقتی هم جونگ‌کوک رژیم گرفته بود برمیگشت بهش میگفت : هی این غذارو میدی من بخورم؟! ، اون یه شیطونه
*پسرا با مرور خاطرات شون میخندن*

جین راجب اینکه همه از قاطی شدن مزه‌ی مرغ و گوجه بدشون میاد حرف زده و جیمین گفته همینجور بدون برنامه ریزی اومده بودن لایو و مونی گفت دیگه الان باید برن

جین گفته موهاش شبیه کلاه ایمنی شده و جیمین گفته: بیاید دفعه‌ی دیگه لایو پرمعنی تری بزاریم ، جینم گفته بیاید بگیم : سالاد خوشمزشت و تمومش کنیم "


" ?جین: چطوره یه داستان از اوایل سالای دبیومون بگم؟!
?جیمین: دوتامون بعد از تمرین، میرفتیم قدم میزدیم..
?جین: ته‌هیونگ اون روزا حتی بعد از این که میخورد هم وزن اضافه نمیکرد .. وزنش از الان من بیشتر بود . برای همینم غذا خوردن واسش یه جور کار به حساب میومد..وقتی همگی رژیم میگرفتن و سینه مرغ میخورن ، ته‌هیونگ اینجوری بود..

?جیمین: گفته بودیم قبلا ، شما یادتون نمیاد ، نه؟! باهم دیگه میرفتیم پیاده روی ، ته‌هیونگم پشت سرمون میومد و من میگفتم وای چی میشد اگه میتونستم یه گاز شکلات بخورم و برمیگشتم میدیدم شکلات دستش گرفته و داره پشت سرمون میاد... یه بارم چند روز وقتی رفتیم باربیکیو جونگ‌کوک گفت رژیمه و ته‌هیونگ ازش خواست غذاشو بهش بده.. ته‌هیونگ واقعا ?
?مونی: یه شیطونه
?جیمین: همیشه اینجوریه که یکی بهم غذاشو بده
?جین: اون همیشه تو رژیم خدادایه
?مونی: اون صبر بقیه رو امتحان میکنه"


" ?مونی: یه عالمه از سهامدارا بهم پیام دادن و گفتن " به عنوان یه سهامدار ، خوشحال میشیم اگه موفق به برد جایزه بشین" دوستام یه عالمه از این پیاما برام فرستادن..
?جین: چیشد؟! با سهامدارا در ارتباطی؟!
?مونی: نه اونجوری که فکرمیکنی نیست ، بعضی از دوستامن ، اونا سهام‌های کمپانی رو خریدن و من از اونا پیام گرفتم..
جیمین: پس دوستات سهامارو گرفتن؟!
مونی: آره چون ما دوستیم به عنوان سهامدار خریدن..پیامای زیادی بهم دادن و حمایتشونو نشون دادن "




@IRBANGTAN
┄┅ •°●°• ┅┄
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ᗩᐯᗩ⁷


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت‌هایTXT& StrayKids & BTS (به‌روزرسانی هر روز) - DarkLight - 13-03-2021، 11:51


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان