امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

BTS

کوکی به مناسبت تولدش اومده وی‌لایو و گفته بلافاصله بعد از اینکه تمرین کردن اومده لایو و برای همینم یه خورده عرق کرده..کوکی گفته می‌خواسته بلافاصله بیاد و برای همینم دیگه دوش نگرفته .. دیشب خوب نخوابیده و برای همینم ممکنه یه خورده خسته و خوابالو به نظر برسه  "






" کوکی گفته دلیل اینکه از آرمیا خواسته براش چیزایی مثل لیریک آهنگارو کامنت کنن برای اینه که میخواد یه آهنگ برای آرمیا ازشون درست کنه   "





" کوکی کامنتای آرمیارو تو وی‌ورس میخونه و گفته میخواد کامنتایی که آرمیا گذاشتن و کلماتی که نوشتن رو جمع کنه و کنارهم بزاره و یه آهنگ درست کنه ، این کارشم فقط برای خودمونه و برای سرگرمیه..  "




" For every day, I miss you
For every hour, I need you
For every minute, I feel you
For every second, I want you  "






" جونگ‌کوک وسط تکمیل آهنگ گفته آه خیلی سخته و از آرمیا پرسیده که خوب نشده مگه نه؟! و همینجوری ادامش بدیم هوم؟حالا چکار کنیم؟!  "






" جونگ‌کوک : اوکی ولی ما که آلبوم درست نمیکنیم مگه نه ، این فقط یه هدیه برای شماست..من معمولا خیلی طول میکشه تا روی یه آهنگ کارکنم ولی دلم نمیخواد که این لایو خسته‌کننده باشه براتون.. ترکو عوض کنم؟! هههه ، خب بیاید تندی انجامش بدیم ، از اینجا ، کورسش "







" جونگ‌کوک : شما برای من لیریک‌هارو نوشتین و منم بهتون آهنگو هدیه میکنم ، برای همینم  بجای جونگ‌کوک و جی‌کی ، آرمی میزارم چون این آهنگ برای شماست "





" جونگ‌کوک : به نظرم یه عالمه از کامنتاتونو راست و ریست کردم ولی الان حس میکنم خیلی کمه.. دارم به کامنتایی که الان دسته بندیشون کردم نگاه میکنم و هممم به نظرم خوب از آب درمیاد "





"  جونگ‌کوک گفته تولدش تقریبا دیگه نزدیکه و برای خودش کیکم آماده کرده و روش نوشته Still With You  "





"  هوپی برای تولد کوکی اومد و کوکی شمعای تولدشو فوت کرد "





"  هوپی به کوکی هم یه کیک تولد میده و بهش گفته که این کیک با طعم مورد علاقه‌ی کوکیه.. کیک بستنی مورد علاقه‌ی جونگ‌کوک که خیلیم شیرین و خوشمزشت "

وی‌لایو تولد جونگ‌کوک ?~


" کوکی: مرسی از همه‌ی آرمیایی که از تولدم ساعت ۱۲ شب همراهم هستن ، نه قبلتر ، قبل از ۱۲ شب..خدایی تولد یه روز خاص و ویژه نیست؟! واقعا اوقات ارزشمندی رو همراه با آدمای ارزشمندی گذروندم..امیدوارم ما بی‌تی‌اس بتونیم تو روز تولدتون در کنارتون باشیم..اون روزا از راه میرسن مگه نه؟! لیریک کدوم آهنگ بود که میگفت..آهان Spring Day ..." هرچند الان سخته که چهره‌ی همدیگه رو ببینیم " خداییش این لیریک شرایط الانو به درستی توصیف نمیکنه؟! با اینکه الان سخته که چهره‌ی همدیگه رو از نزدیک ببینیم ولی بالاخره روزی که بتونیم همدیگه رو ،رو در رو ببینیم از راه میرسه مگه نه؟! 

شما امروز سخت کارکردین..دیگه الان میرم بخوابم~ کارتون عالی بود..بای.بای بای ، دفعه‌ی دیگه میبینمتون..خوش گذشت؟ مرسی ازتون ...پرپل هارت...بوراهه بوراهه پرپل یوو..آه من باید تندی برم و بعدشم حموم کنم.. خداحافظ...کلی مرسی که تولدمو تبریک گفتیننن... شاد و خوشحال میخوابم~~  " 






 @IRBANGTAN
•═─•๑✶๑•─═•
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، لــــــــــⓘلی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت‌های Kpop - DarkLight - 31-08-2021، 20:18


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان