امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

تاریخ سازی BTS با بردن جایزه هنرمند سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا امسال...

? BTS Makes History As They Win Artist Of The Year At 2021 American Music Awards

? بی تی اس برنده جایزه هنرمند سال - بزرگترین افتخار شب - در مراسم جوایز موسیقی آمریکا امسال شد!

? مراسم جوایز موسیقی آمریکا امسال در تئاتر مایکروسافت در لس آنجلس برگزار شد. بی تی اس شخصا در این مراسم شرکت کرد و هر سه جایزه‌ای را که نامزد شده بودند از آن خود کرد که عبارتند از: گروه/گروه دونفره پاپ محبوب، آهنگ محبوب پاپ برای "Butter" و هنرمند سال. برای جایزه هنرمند سال بی تی اس در برابر آریانا گرانده، دریک، اولیویا رودریگو، تیلور سویفت و The Weeknd قرار گرفت.

? بی تی اس اولین اکت آسیایی در تاریخ است که برنده هنرمند سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا شده است و این همچنین سومین سال متوالی بی تی اس است که برنده گروه/گروه دونفره پاپ محبوب می‌شود.

? بی تی اس که به عنوان برنده جایزه گروه/گروه دونفره پاپ محبوب اعلام شد؛ برای دریافت جایزه به روی استیج آمد. جی‌هوپ گفت: "ازتون ممنونم آرمی و همینطور از AMAs برای این جایزه خیلی ممنونم. برای سه سال متوالی، واو!" جین میکروفون را گرفت و از طرفداران تشکر کرد و گفت: "همه چیز به لطف آرمی ممکن شد. شما دنیای ما هستین." RM سخنرانی را با این جملات به پایان رساند: "چهار سال طول کشید تا روی این استیج حضور پیدا کنیم و این جایزه رو به دست بیاریم. خیلی ممنونم. این جایزه برای ما معنی بیشتری داره چون ما در واقع یه گروه پسر کوچیک اهل کره هستیم. ما فقط با عشق به موسیقیمون متحد شدیم و تنها کاری که می‌خوایم بکنیم اینه که عشق، حال و هوای خوب و انرژی رو از طریق موسیقی و اجرا پخش کنیم. اما بدون شما بچه‌ها، آرمی، نمی‌تونستیم کاری انجام بدیم. خیلی ممنونم."

? این گروه برای دریافت جایزه آهنگ محبوب پاپ روی استیج برگشت و جیمین گفت: "ممنونم آرمی، ممنونم AMAs و از همه‌ برای دوست داشتن آهنگمون "Butter" تشکر می‌کنم‌." جونگ کوک اضافه کرد: "'Butter' برای ما آهنگ خاصیه. امیدواریم که بهتون حس نرمی مثل کره بده." RM بار دیگر سخنرانی را به پایان رساند: "با تشکر از همه‌ شما، 'Butter' امسال عشق خیلی زیادی دریافت کرد. تنها کاری که می‌خواستیم انجام بدیم این بود که با وجود این روزهای سخت انرژی مثبتی رو از خودمون به جا بذاریم. این جایزه ثابت می‌کنه که این آهنگ تونسته قلب خیلی از مردم رو به دست بیاره. هرگز ساده شمرده نمیشه. خیلی ممنونم."

? درنهایت، برای جایزه هنرمند سال، RM به اشتراک گذاشت که فراموش کرده است چه باید بگوید؛ اما او با گفتن این جملات ادامه داد: "ممنونم AMAs، ما واقعا مفتخریم که روی این استیج درست همینجا با همچین هنرمندای شگفت انگیز و فوق العاده‌ای حضور داریم‌. خیلی مفتخریم. برای این ممنونیم." پس از مکثی، او اعتراف کرد: " من عصبی و مضطربم، بله."

? او بقیه صحبت‌هایش را بیان کرد: "چهار سال قبل، ما برای اولین بار اجرای زنده تلویزیونی رو روی این استیج، AMAs انجام دادیم؛ اون اجرا با 'DNA' بود. و در اون زمان خیلی هیجان زده‌ و مضطرب بودیم. و از اون زمان سفری طولانی و شگفت انگیز بوده؛ اما هیچ کس نمی‌تونست روی شانس اینکه ما اینجا می‌‌ایستیم و این جایزه رو دریافت می‌کنیم شرط ببنده؛ به جز همه شما، آرمی. به جز همگی. هفت تا پسر از کره، با عشق به موسیقی متحد شدن‌. ما با عشق و حمایت از همه‌ی آرمی‌های سراسر جهان رو به رو شدیم. این مثل معجزه است. جدی، ما هرگز این رو ساده نمی‌شمریم. خیلی ممنونم. همه‌تون رو دوست داریم؛ می‌خوایم این افتخار رو به شما بچه‌ها بدیم. ممنونم هایب، کارکنان، همه مردم ممنونم."

? شوگا سخنرانی خود را به زبان کره‌ای ادامه داد و گفت: "ما چهار سال پیش اولین حضور تلویزیونی خودمون در آمریکا رو در AMAs انجام دادیم و هیچ فکر و ایده‌ای نداشتم که بتونیم جایزه هنرمند سال رو به دست بیاریم. فکر می‌کنم همه اینا به لطف آرمیه، آرمی ممنونم!"

? جونگ کوک گفت: "ما فقط می‌خواستیم مردم رو با آهنگمون خوشحال کنیم. باور داریم که این جایزه شروع فصل جدیدی رو برای ما باز می‌کنه. تو چند سال گذشته، ما یاد گرفتیم که هر لحظه ارزشمنده. پس در سال ۲۰۲۲، می‌خوایم تمرکز کنیم روی..." و متوقف شد. V میکروفون را گرفت و گفت: "من عمیقا تحت تاثیر این جایزه‌ام. قدردان عشقتونم. ممنونم آرمی، ممنون AMAs. ممنونم، پرپل یو!"

? در این مراسم، بی تی اس آهنگ "My Universe" را با همکاری کلدپلی و همچنین آهنگ "Butter" را اجرا کرد.

#News
#BTS
#2021AmericanMusicAwards







دستیابی توایس به بالاترین رتبه خود تاکنون در Billboard 200 با دبیو "Formula Of Love: O+T=<3" در رتبه سوم
? TWICE Achieves Their Highest Ranking Yet On Billboard 200 As “Formula Of Love: O+T=<3" Debuts At No. 3

? توایس با جدیدترین آلبوم خود "Formula Of Love: O+T=<3" در Billboard 200 به نقطه اوج جدیدی رسید!

? بیست و یکم نوامبر به وقت محلی، بیلبورد اعلام کرد که سومین آلبوم استودیویی "Formula Of Love: O+T=<3" در رتبه 3 چارت دویست آلبوم برتر مشهور دبیو کرد که رتبه‌بندی هفتگی محبوب‌ترین آلبوم‌ها در ایالات متحده است.

? این موفقیت، بالاترین رتبه توایس را تاکنون در Billboard 200 نشان می‌دهد و همچنین دومین باری است که آنها وارد ده رتبه برتر می‌شوند. (پس از مینی آلبوم قبلی آنها "Taste of Love" که در اوایل امسال در رتبه 6 دبیو کرد).

? همچنین "Formula Of Love: O+T=<3" تنها سومین انتشار توسط یک اکت زن کی‌پاپ، پس از "THE ALBUM" از بلک پینک و "Taste of Love" از توایس، است که در ده رتبه برتر Billboard 200 قرار گرفته است.

? طبق اطلاعات MRC (نیلسن میوزیک سابق)، "Formula of Love: O+T=<3" در هفته منتهی به هجده نوامبر، در مجموع 66,000 واحد معادل آلبوم به دست آورد. امتیاز کلی آلبوم شامل 58,000 فروش خالص آلبوم و 8,000 استریم واحد معادل آلبوم (SEA) است که به دوازده میلیون استریم صوتی درخواستی در طول هفته برگردانده می‌شود.

#News
#TWICE
#Billboard







خبر فوری

اعلام خبر ازدواج چوی ته‌جون و پارک شین هه و باردار بودن پارک شین هه...
? Park Shin Hye And Choi Tae Joon Announce Marriage And Pregnancy

? چوی ته جون و پارک شین هه اواخر 2017 شروع به قرارگذاشتن کردند و مارچ 2018 رابطه‌شان را علنی کردند.

? 23 نوامبر، کمپانی های آنها Salt Entertainment و Santa Claus Entertainment اعلام کردند که پارک شین هه و چوی ته جون در 22 ژانویه 2022 در سئول به همراه برگزاری جشنی خصوصی ازدواج خواهند کرد.
همچنین Salt Entertainment اعلام کرد که پارک شین هه باردار است.

? این دو هنرمند نیز در همین راستا نامه هایی به اشتراک گذاشتند.
متن نامه پارک شین هه:
"سلام. پارک شین هه هستم.این روزا هوا داره سردتر میشه. نمیدونم و کنجکاوم که همه خوب و سلامت هستن یا نه‌.

چند روز پیش داشتم خونه‌م رو تمیز می کردم و قرارداد 20 سال پیشم با اولین آژانسم رو پیدا کردم. کلاس ششم ابتدایی بودم و سال دوم راهنمایی بازیگر شدم. تو یه چشم به هم زدن 18 سال گذشت. احساس کردم زمان واقعاً سریع می گذره‌.

تو دوران کودکی افراد زیادی با من بودن و به لطف همه محبت و حمایت شما تونستم به بازیگری تبدیل بشم که می تونه جنبه های مختلفش رو تو چندین کار نشون بده. خیلی وقت ها جلوی دوربین خوشحال بودم اما هر وقت سختی میکشیدم این طرفدارام بودن که به من قدرت و جسارت زیادی می دادن. تک تک تشویق های شما باعث شد دوباره بلند بشم و جلوی دوربین وایستم.

بنابراین امروز از به اشتراک گذاشتن این خبر خیلیم نگران و عصبیم که ممکنه از شنیدن این خبر ناگهانی شوکه شید. اما دلم میخواست اول به شماها بگم.
من قراره با کسی که مدت هاست باهاش رابطه دارم ازدواج کنم. اون برای مدت طولانی منبع حمایتم بوده و تمام کم و کاستی های پارک شین هه رو پذیرفته و من دوست دارم زندگی مشترکی رو باهاش آغاز کنم.

و اگر چه من محتاطم که اینو بگم یا نه، چون خیلی زوده، من دارم صاحب فرزند میشم. میخواستم قبل از هرکسی به شماها بگم، بعد از ازدواجم هم جنبه مثبتی رو بهتون نشون میدم.
ممنونم که با وجود کم و کاستی هام با عشق از من حمایت کردید. مدتی طول می کشه اما من سخت تلاش میکنم تا به زودی به عنوان یک بازیگر بزرگ برگردم تا مجبور نباشید زیاد منتظر بمونید. لطفاً تا اون موقع سالم باشید."

? متن نامه چوی ته جون:
"سلام، چوی ته جون هستم.
به لطف شما که برای مدت طولانی از من حمایت کردید، من هر روزم رو با قدردانی زندگی می کنم.

این نامه رو می نویسم تا خبری رو به اشتراک بذارم که دوست دارم قبل از هر کس دیگه ای بدونید. من برای مدت طولانی با یکی احساسات مختلفی رد و بدل کردم و رابطه معناداری رو باهاش حفظ کردم. اون برای من حکم نجات دهنده ای رو داره که بدون حرف زدن به من یادداد که وقتی خوشحالم لبخندی درخشان بزنم و وقتی ناراحتم با صدای بلند گریه کنم. حالا دوست داریم باهم ازدواج کنیم و بذاریم این عشقی که از بابتش ممنونم به ثمر بشینه.

و اگرچه مرددم که اینو بگم، اما باید بگم در حالی که برای فصل جدید زندگیمون آماده می شدیم، خدا بهمون یه هدیه داد. ممکنه از این خبر ناگهانی تعجب کرده باشید، اما من می خواستم قبل از هر کس دیگه‌ای به شما اطلاع بدم.
از این پس مسئولیتم به عنوان عضوی از یک خانواده رو بهتون نشون میدم ک به عنوان بازیگر چوی ته جون با بازی نقش هایی که انتظارات شما رو برآورده میکنه باهاتون روبرو میشم. ممنون که این پست طولانی رو خوندید. هوا سرد شده همه سالم و سلامت باشید."

#news
#ParkShinHye
#ChoiTaeJoon









5 تن از اعضای برنامه و 2 تن از عوامل Wild Idol به کووید19 مبتلا شدند...

⭕️ 5 Cast Members And 2 Staff Members Of “Wild Idol” Test Positive For COVID-19

⭕️ در 22 نوامبر، برنامه Wild Idol نشان داد، "در 21 نوامبر، جواب آزمایش کووید19 یکی از بازیگران برنامه Wild Idol مثبت اعلام شد. او هیچ علائمی در طول فیلمبرداری در 18 نوامبر نداشت، اما پس از انجام آزمایش PCR، نتیجه مثبت دریافت کرد.
همه بازیگران و کارکنان آزمایش داده و در مجموع پنج تن از اعضای اصلی برنامه و دو تن از عوامل، به کووید19 مبتلا شدند.

⭕️ این برنامه، همچنین بیانیه ای رسمی منتشر کرد.
متن بیانیه:
"سلام، این پیام از طرف تیم سازنده Wild Idol است.
ابتدا بخاطر نگران کردنتان با چنین خبری ناگهانی عذرخواهی میکنیم.

21 نوامبر یکی از اعضای برنامه Wild Idol به کووید19 مبتلا شد.
او هیچ علائمی نداشت و بعد از پدیدار شدن نشانه هایی از بیماری، بعد از فیلمبرداری اقدام به انجام آزمایش PCR کرد و نتیجه آن مثبت اعلام شد.

تا به حال ما از تمامی دستورالعمل های دولت با آزمایش پی سی آر و ضدعفونی منظم ، و همچنین استفاده از کیت های تست فوری و غیره پیروی کرده‌ایم. باز هم متأسفیم که علیرغم این همه تلاش، موارد مبتلا داشتیم. ما به سلامت پرسنلمان توجه بیشتری خواهیم کرد و دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی را رعایت میکنیم."

#news
#WildIdol
پاسخ
 سپاس شده توسط sober ، Âɴɢ℮ℓ Evιℓ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت‌های Kpop - DarkLight - 24-11-2021، 23:59


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان