امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولین واکنش ها به « تنت » کریستوفر نولان منتشر شد!

#1
اولین واکنش ها به « تنت » کریستوفر نولان منتشر شد! 1

فیلم «تنت»  «کریستفر نولان» پس از چند هفته تأخیر و ماه‌ها انتظار سرانجام آماده‌ی اکران شده و در آستانه‌ی نمایش در سالن‌های سینما در سراسر دنیا، استودیوی برادران وارنر اجازه‌ی انتشار نقدهای آن را صادر کرده است.

هرچند کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد، اما منتقدین واکنش‌های تماماً مثبتی به فیلم نشان نداده‌اند. برخی آن را اثری عالی نامیده‌اند،‌ با این حال، واکنش عمومی این است که تازه‌ترین اثر نولان کمی شلخته است. یک اثر شلخته‌ی زیبا، اما به هر حال شلخته.

«مایک مک‌کیهیل» منتقد «ایندی‌وایر» فیلم را «ملال‌انگیز» و «خسته‌کننده» خوانده و می‌گوید: ««تنت» مثل تماشای «موعظه سر کوه» [مسیح در انجیل] است که توسط یک ناجی با معماهای کسالت‌بار و خشک ایراد شده. هر لحظه‌ی شگفت‌آوری به واسطه‌ی پرسشی که در پی آن می‌آید رنگ می‌بازد.»


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین واکنش ها به « تنت » کریستوفر نولان منتشر شد! 1


«جیسون گوربر» نویسنده‌ی «اسلش‌فیلم» نگاه مثبت‌تری به فیلم ندارد و آن را «نولانی‌تری فیلم نولان» می‌نامد و می‌گوید: «نتیجه به‌شکل شلخته‌ای سرگرم‌کننده است، فیلمی که هم پرخروش است و هم متورم.»

«نیکلاس باربر» منتقد «رپ» می‌گوید طرح داستانی فیلم به جای اینکه پیچیده باشد، در هم و بر هم است، اما او قدری هم هواداران نولان را امیدوار می‌کند و می‌نویسد: «در نهایت، «تنت» یکی از رضایت‌بخش‌ترین فیلم‌های نولان نیست. اما پس از آنکه فیلم را چهار یا پنج بار دیدم، شاید نظرم را تغییر دادم.»

«گای لاج» منتقد «ورایتی» فیلم را «عظیم، به شکل جسورانه‌ای زیبا، و طرز باشکوهی لذت‌بخش» می‌خواند و اضافه می‌کند: ««تنت» جام مقدس [عیسی در شام آخر] نیست، اما به رغم موضع‌گیری موقرانه‌ و سرسختانه‌اش، سرگرمی درجه‌ یک و گیج‌کننده و پرخرجی هم از نوع سنتی و هم جدید است.»

«رابی کالینز» منتقد «تلگراف» دوگانگی فیلم را به زیبایی توصیف می‌کند و می‌گوید: «فیلمی است که باعث خواهد شد بسیاری از [فرط] فریب‌خوردگی در دستان خود بالا بیاورند – و بسیاری دیگر دستان‌شان را به نشانه‌ی شگفت‌زدگی و لذت در هم گره کنند.»

«کاترین شوارد» منتقد «گاردین» از پنج به فیلم «تنت» دو ستاره داده و آن را یک «بمب منفجر نشده پالیندرومی» با «داستانی معمولی» خوانده که «طی طریق کردن و شجاعت به خرج دادن برای دیدن آن در سالن‌های سینما ارزش ندارد، هرچند که خطری در کار نباشد.»

شوارد اضافه می‌کند: «محرک واقعی «تنت» سکانس‌های اکشن آن است، مشخصاً صحنه‌ی هواپیمای باری و تعقیب و گریز با چندین خودرو. این صحنه‌ها خوب است؛ باید باشند… «تنت» پالیندرومی است، یعنی ممکن است یک صحنه را دوبار در فیلم ببینید.»

«تنت» تحسین «جسیکا کیانگ» منتقد «نیویورک تایمز»‌ را به دنبال داشته. او از بازی «جان دیوید واشینگتن» ستایش می‌کند و فیلم را برداشتی با مضمون سفر در زمان از «جیمز باند» می‌نامد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اولین واکنش ها به « تنت » کریستوفر نولان منتشر شد! 1


«لزلی فلپرین» منتقد «هالیوود ریپورتر» نوشته است: «در مجموع، تحسین فیلمی خوشایند و معمایی ساده است، به ویژه وقتی که از لحاظ جسارت و ابتکار غنی باشد، اما شیفته‌ی آن شدن تقریباً ناممکن است…»

«نیکلاس باربر» در نقد دیگری که برای «بی‌بی‌سی» نوشته از پنج به فیلم سه ستاره داده و می‌نویسد: «خبر خوب این است که فیلم به‌شدت گسترده، حماسی، و شلوغ با لوکیشن‌هایی اگزاتیک، لباس‌هایی جذاب، تیراندازی‌ها و انفجارهایی است که ظرف دو ساعت و نیم شما را به اندازه‌ی شش ماه سرگرم می‌کند.»

«الکس گادفری» منتقد «امپایر» نوشته است: «وقتی فیلم به پایان برسد، ممکن است متوجه نشده باشید که چه اتفاقاتی افتاده، اما فیلم هیجان‌انگیز و به شکل سبعانه‌ای سرگرم‌کننده است.»

«تنت» از ۲۶ آگست (۵ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بیش از ۷۰ کشور در سراسر دنیا و از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران خواهد شد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  واکنش منتقدان به فیلم Come True
  اولین تصاویر فیلم The Adam Project با بازی رایان رینولدز منتشر شد
  تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه فصل دوم سریال ویچر از تغییر اسب گرالت خبر می‌دهد
  اولین تریلر فیلم The Suicide Squad احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد
  جرمی رنر تصویری از صورت آسیب دیده خود از پشت صحنه سریال Hawkeye را منتشر کرد
  نتفلیکس اولین پوستر و تریلر فیلم Mank را منتشر کرد
  نتفلیکس آماری از محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های سه ماه گذشته خود را منتشر کرد
  تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد؛ مندلورین به‌دنبال یافتن هم نوع
  مراحل تولید فیلم Spider-Man 3 رسما آغاز شد؛ انتشار اولین تصاویر در ماه دسامبر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان