امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جدیدترین خبرها درباره فصل ششم « Vikings » 

#1
جدیدترین خبرها درباره فصل ششم « Vikings »  1

هشدار اسپویل: در ادامه ی این مطلب به نکاتی از فصل ششم سریال «وایکینگ ها» اشاره می شود که ممکن است باعث لو رفتن ماجراهای این سریال شود.

جوردن پاتریک اسمیت بازیگر سریال وایکینگ ها بالاخره با نقش اوبه، شاهزاده ی کاتگات به این سریال بازمی گردد. او پایانی رضایتبخش برای این شخصیت را به طرفداران سریال وعده داده است.

مخاطبان سریال وایکینگ ها هنوز مطمئن نیستند باقی قسمت های فصل ۶ این سریال که بی صبرانه منتظرش هستند، بالاخره چه زمانی پخش خواهد شد. سازنده ی سریال، مایکل هرست در کمیک کان امسال قول پایانی مهیج برای این سریال تاریخی را داد.

فصل ۶ سریال وایکینگ ها در آخرین قسمت خود پایان تلخی داشت؛ بیورن آیرونساید (با بازی الکساندر لودویگ) مورد یک حمله ی غافلگیرانه و مرگبار از سوی برادر ناتنی اش، ایوار بی استخوان (با بازی الکس هو اندرسن) قرار گرفت.

حالا که بیش از هر زمان دیگری خطر کاتگات را تهدید می کند، طرفداران سریال وایکینگ ها مشتاق دیدن ادامه ی این درام تاریخی هستند. این در حالی است که شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن کار تولید سریال شد.

گرچه امید می رود باقی قسمت های سریال وایکینگ ها امسال پخش شود، اما بازیگران و تیم تولید سریال اذعان کرده اند که هنوز روشن نیست مخاطبان چه زمانی بتوانند به تماشای ادامه ی آخرین نبرد بیورن بنشینند.

در ۱۰ قسمت پایانی سریال وایکینگ ها علاوه بر آنکه شاهد نبرد نهایی کاتگات و راس خواهیم شد، ماجرای شخصیت های اوبه (با بازی جوردن پاتریک اسمیت) و توروی (با بازی جورجیا هرست) در ایسلند هم به پایان خواهد رسید.

در قسمت های قبلی سریال دیدیم که توروی صاحب پسری شد که نام پدر فقید اوبه، راگنار لودبروک، رهبر پرآوازه ی وایکینگ ها (با بازی تراویس فیمل) را بر روی او گذاشت.

 
جدیدترین خبرها درباره فصل ششم « Vikings »  1

اوبه همانطور که به دنبال ردی از فلوکی قایق ساز (با بازی گوستاو اسکاشگورد) می گشت، به دریانورد مرموزی به نام اودر (با بازی ری استیونسون) برخورد که ممکن است ارتباطی معنوی با اتلستن (با بازی جرج بلگدن) داشته باشد.

طرفداران سریال وایکینگ ها بی صبرانه منتظرند تا بدانند آیا فلوکی واقعاً زنده است و اوبه و توروی از ایسلند برای دفاع از کاتگات، آن هم در زمانی که بیش از هر وقت دیگر نیاز به کمک دارد برخواهند گشت.

در عین حال، سازنده ی سریال وایکینگ ها، مایکل هرست با پیوستن به اعضای سابق و فعلی تیم بازیگران سریال در کمیک کان امسال سن دیگو به صحبت درباره ی قسمت های باقیمانده ی آن پرداخت.

رویدادهای زنده ی کمیک کان سن دیگو امسال به دلیل محدودیت های کرونایی لغو شدند، اما هرست، اسمیت، فیمل و لودویگ به همراه کلایو استندن، بازیگر نقش رولو و کاترین وینیک، بازیگر نقش لاگرتا، از طریق ویدئو چت در این رویداد حاضر شدند.

در این برنامه، جوردن پاتریک اسمیت چیزی جز تعریف و تمجید از قسمت های پایانی وایکینگ ها نگفت.

او گفت که مایکل هرست سریال را خیلی خوب به پایان رسانده است.

هرست، فیلمنامه نویس و مورخ، با نوشتن تک تک قسمت های ۶ فصل وایکینگ ها مسئولیت عظیمی را به عهده گرفت.

خوشبختانه این سریال فصل به فصل روندی رو به رشد داشته و طرفداران آن مشتاقانه منتظر یک پایان مهیج و پرشور برای جنگجوهای وایکینگ مورد علاقه شان هستند.

جوردن پاتریک اسمیت، بازیگر اسکاتلندی-استرالیایی با آنکه از فصل ۴ به سریال وایکینگ ها پیوست اما خیلی زود به عضوی حیاتی از خانواده ی وایکینگ ها بدل شد.

اسمیت درباره ی نقش خود در این سریال به طرفداران گفت که مطمئن است از پایان ماجرای این شخصیت در سریال رضایت خواهند داشت.

هرست و تیم سریال بسیار مراقب اند که چیزی از داستان قسمت های آینده لو نرود، از جمله سرنوشت مبهم بیورن آیرونساید که یکی از تیزرهای سریال از بهبودی معجزه وار او حکایت داشت.

در هر حال آنچه مسلم است این درام تحسین شده که تماشای آن بر هر فرد تاریخ دوست و سریال بازی واجب است، پایانی بی رحمانه و خونین خواهد داشت.

پاسخ
 سپاس شده توسط shghyegh
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Up | بهترین فیلم‌هایی که درباره فرار از زندان ساخته شده‌اند |
  ادی ردمین درباره تأثیر شیوع کرونا روی فیلمبرداری این پروژه می‌گوید
  ◘|هرآنچه درباره فیلم جان ویک ۴ می‌دانیم|◘
  یونیورسال فیلمی درباره بدلکاری با بازی رایان گاسلینگ و کارگردانی دیوید لیچ می‌سازد
  جانی دپ و جولین تمپل درباره چالش‌ های ساخت مستند شین مک ‌گوان صحبت می‌کنند
  آخرین خبرها از سریال پایتخت ۵
  مستند The Last Dance درباره مایکل جردن برنده جایزه امی شد
  بردلی کوپر درباره ماهیت «کاملاً بی‌معنی» و «خالی از خلاقیت هنری» اسکار صحبت می‌کند
  اولین تصاویر رسمی فیلم Mank، جدیدترین اثر دیوید فینچر منتشر شد
  به نولان درباره تست بازیگری « بتمن » دروغ گفتم!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان