امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راههای جذب وعاشق کردن

#1
Heart 
فکرش را درگیر کنید
جذب کردن را با جلب توجه کردن اشتباه نگیرید. خیلی راحت می‌توانید با انجام دادن یک کار عجیب و خارق‌العاده یا حتی احمقانه توجه یک نفر را برای چند دقیقه جلب کنید، اما این توجه کوتاه مدت است و او به محض آن که از شما دور شود و به خانه برگردد، دیگر شما را به خاطر نخواهد آورد. جذب موفق زمانی رخ می‌دهد که توجه یک نفر را به روشی جلب کنید که او حتی بعد از جدا شدن از شما هم، به شما فکر کند.شما باید به مرد مورد علاقه‌تان نشان بدهید، خصوصیاتی دارید که او به شدت نیازمند آن‌ها است. در چنین موردی حتی اگر او از قبل علاقه‌ای به شما نداشته باشد، جذبتان خواهد شد. هر فردی در این جهان به دنبال ویژگی‌های خاصی است و این ویژگی‌ها را در هر فردی که ببیند، جذبش خواهد شد. برای مثال بعضی خانم‌ها جذب مردان بلندپرواز می‌شوند، چون جاه‌طلبی و بلندپروازی این نوید را می‌دهد که شاید این مرد روزی به فرد مهمی تبدیل شود؛ از طرفی بعضی مردان جذب زنانی می‌شوند که مورد توجه مردان دیگرند، چون با به دست آوردن یک زن محبوب احساس می‌کنند که به موقعیت بالاتری دست یافته‌اند. بنابراین علت این که مرد مورد علاقه‌تان شما را دوست ندارد، می‌تواند این باشد که شما به او نشان نداده‌اید که واجد خصوصیات مورد نیازش هستید. قبل از آن که سعی کنید توجه کسی را جلب کنید، ابتدا باید درباره او اطلاعات کافی جمع کنید و متوجه شوید که چه خصوصیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تبدیل جذب به مشغله ذهنی
در ابتدا باید دائماً اطرافش باشید تا مطمئن شوید که فراموش نمی‌شوید. نبرد برای جلب توجه نبرد دشواری است و ممکن است مسائل بسیار دیگری وجود داشته باشد که برای جلب توجه او با وجود شما رقابت کند. البته این که فقط نزدیکش باشید، کافی نیست، مادامی که او به شما علاقه‌مند نشده است، باید هر بار که در کنارش هستید، خصوصیاتی را که می‌دانید، روی او تاثیر می‌گذارد، نیز به نمایش بگذارید. بعد از آن که او به شما وابسته شد و به وجودتان در زندگی‌اش عادت کرد، با فرستادن سیگنال‌‌های مختلف گیجش کنید، مثلاً یک روز به شدت به او توجه کنید، اما روز دیگر کاملاً نادیده‌اش بگیرید.همین رویه گیج کننده را ادامه بدهید تا او از خودش بپرسد که خواسته واقعیتان چیست و آیا او را واقعاً دوست دارید یا خیر. اینجا است که می‌توانید بابت این موفقیت به خودتان تبریک بگویید، چون فکرش را کاملاً به خودتان مشغول کرده‌اید.اگر مدتی به همین رفتار ادامه بدهید، او هر روز بیشتر از قبل به شما فکر خواهد کرد تا جایی که متوجه می‌شود، زندگی کردن بدون شما برایش بسیار سخت است و از این به بعد او است که دنبالتان می‌آید.

بازی کردن با ذهن
تحت تاثیر قرار دادن ذهنی که مشغول شما شده است
اگر مراحل قبل را با موفقیت انجام داده باشید، او مرتب به شما فکر می‌کند و هرچند هنوز جذبتان نشده است، اما سعی می‌کند شما را که به نظرش مرموز و غیرقابل درک می‌رسید، در گروه معینی جای بدهد. در این مرحله است که باید تمام ویژگی‌های تاثیرگذارتان، به ویژه آن خصوصیاتی را که طرف مقابل فاقد آن‌ها است، به او نشان بدهید. برای مثال اگر مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خجالتی است، شما باید با اعتماد به نفستان او را مجذوب کنید.

به بازی گرفتن نیازهای برآورده نشده
اگر مردی که می‌خواهید دوستتان داشته باشد، گوشه‌گیر است و با دیگران صمیمی نمی‌شود، رفتار دوستانه‌ای با او در پیش بگیرید، اگر اعتماد به نفس ندارد، اعتماد به نفستان را نشان بدهید یا اگر از زندگی می‌ترسد، جسارت و شور زندگیتان را به نمایش بگذارید. همگی ما جذب افرادی می‌شویم که خصوصیات فوق‌العاده‌ای را دارند که خودمان فاقدش هستیم یا دارای خصوصیاتی هستند که ما هم آن‌ها را داریم و وجود آن‌ها را در خودمان می‌پسندیم.

تبدیل مشغولیت ذهنی به نیاز و کشش
بعد از آن که در فکر و ذهن فرد مورد علاقه‌تان جای گرفتید و به مشغولیت ذهنی او تبدیل شدید، گام بعدی این است که کمتر از گذشته دور و برش آفتابی بشوید و با دوستانتان هماهنگ کنید که وقتی کنارش نیستید، نزد او از شما تعریف کنند. مثلاً یکی از دوستانتان می‌تواند بگوید: “وای! این پسر فوق‌العاده است، تعجبی نداره که همه دخترا دنبالشن.” به این ترتیب می‌توانید از دوستانتان برای اثبات اجتماعی خودتان به فرد موردعلاقه‌تان کمک بگیرید، ضمناً چون دیگر مانند سابق همیشه کنارش نیستید، آتش شور و اشتیاق او را نیز روشن می‌کنید. غیرقابل پیش‌بینی باشید و احساساتتان را به سرعت برملا نکنید، چون هر آنچه که قابل پیش‌بینی است، کسل کننده می‌شود. انتظار می‌رود که فرد محبوبتان در این مرحله به شما علاقه‌مند شده باشد. لطفاً از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

لباس قرمز بپوشید
فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای
رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

همدلیتان را نشان بدهید
وقتی می‌خواهید فردی را جذب کنید، بهتر است خودتان را به جای او بگذارید. این همدلی مزایای متعددی دارد که همگی آن‌ها در جذب فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند. اول این که با همدلی کردن می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب او را مجذوب قدرت “ذهن‌خوانی” خودتان بکنید و در موقع نیاز به دادش برسید. دوم این که وقتی احساس کند که درکش می‌کنید، طبعاً احتمال این که جذبتان شود و به شما علاقه پیدا کند، بیشتر میشود. سعی کنید به نقطه‌ای برسید که بتوانید جملاتش را کامل کنید.

به او نزدیک‌تر شوید
یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این که محبوبتان را به خودتان علاقه‌مند کنید، این است که به او نزدیکتر شوید. اگر همیشه نزدیکش باشید، او بیشتر با شما آشنا می‌شود و این آشنایی و درک بیشتر کمک می‌کند تا به هدفتان برسید. هر چه او بیشتر و بیشتر شما را ببیند، شانس این که به قلب او راه پیدا کنید، بالاتر می‌رود.

از حس شوخ‌طبعیتان استفاده کنید
بهره‌گیری از حس شوخ‌طبعی همواره روش فوق‌العاده‌ای برای جذب دیگران به شمار می‌رود، به همین دلیل است که کمدین‌ها تقریباً بدون هیچ سعی و تلاشی می‌توانند با فرد دلخواه خود وارد رابطه شوند. این اثرگذاری اصطلاحاً اثر شوخ‌طبعی گفته می‌شود. اثر شوخ‌طبعی پدیده‌ای روانشناختی است که براساس آن، وقتی مسائل را به روشی شوخی‌آمیز به مخاطبمان عرضه می‌کنیم، به خاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید در خاطر فرد مورد علاقه‌تان بمانید، شوخی‌های خنده‌دار را از یاد نبرید.

نقش دختر در دردسر را بازی کنید
دختر زیبایی کتاب‌هایش روی زمین می‌ریزد و وقتی همه با بی‌توجهی از کنارش می‌گذرند، غریبه جذابی به کمکش می‌آید و کتاب‌هایش را جمع می‌کند. کلیشهیآشنایی است، اینطور نیست؟ این تصویر آشنا نمونه‌ای از “اثر قربانی قابل شناسایی” است. پژوهش‌ها نشان داده است که احتمال کمک کردن مردم به کسی که به دردسر افتاده است و هیچ دستی برای کمک به سمتش دراز نمی‌شود، بیشتر است. برای این که این موقعیت را خلق کنید، باید تنها و نیازمند کمک باشید، البته باید مطمئن شوید که هیچ فرد دیگری به کمکتان نخواهد آمد.

منحصر به فرد باشید
منحصر به فرد بودن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای جذب فرد مورد علاقه‌تان است. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی وارد رابطه شود که هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. پس ترتیبی بدهید که متمایز از دیگران باشید. تنها راهی که تضمین می‌کند، می‌توانید توجه یک نفر را جلب کنید و از آن مه‌متر، به یادش بمانید، این است که همرنگ جماعت نباشید. از این تاثیرگذاری با اصطلاح “اثر عجیب و غریب بودن” یاد می‌شود. این اثر پدیده‌ای روانشناختی است که توضحیح می‌دهد، مردم مسائلی را که به روشی غیرعادی به آن‌ها عرضه می‌شود، بهتر به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر می‌خواهید در یادش بمانید، منحصر به فرد باشید.

تاثیر اولیه
کاملاً درست است که تاثیر اولیه همه چیز است و اثر آن تکرار نشدنی است. این باور درباره جذب عشق کاملاً صحت دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که ما فقط ظرف 30 ثانیه بعد از ملاقات کردن با یک فرد جدید، درباره ادامه دادن رابطه خود با او تصمیم می‌گیریم. بنابراین سعی کنید که تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید. البته از سوی دیگر نتایج پژوهش‌های متعدد حاکی از آن است که وقتی در اولین برخورد از فردی خوشمان نیاید، اما بعد از آن مرتباً او را ببینیم، احتمال ایجاد شدن پیوندی قوی بینمان بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر از برخورد اول نتیجه دلخواهتان را نگرفتید، ناامید نشوید، چون هنوز شانستان را برای عاشق کردن او از دست نداده‌اید.

اعتماد به نفس
اعتماد به نفس نقش مهمی در جذب کردن دیگران دارد. وقتی به خودتان مطمئن باشید، اطرافیان متوجه این اعتماد به نفس می‌شوند و احتمالاً این خصوصیت بیشتر از هر چیز دیگری توجهشان را جلب می‌کند. به علاوه وقتی از خودتان مطمئن باشید، دیگران در حضورتان راحت‌تر خواهند بود؛ اگر عصبی باشید، این عصبی بودن به آن‌ها نیز سرایت خواهد کرد. بهترین راه برای این که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، این است که در کاری مهارت پیدا کنید یا روش دیگری را پیدا کنید که باعث شود احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید.

مرموز بودن
همه می‌دانند که اندکی مرموز بودن یکی از خصوصیات بسیار جذاب است. زندگی و شخصیت خودتان را بیش از حد برملا نکنید. کمی تودار باشید و رو بازی نکنید تا جذابیتتان دوچندان شود. به این ترتیب عشقتان ترغیب می‌شود که شما را بهتر بشناسد و رمز و رازهایتان را کشف کند.

سرعت گام‎هایتان را با سرعت گام‌های او تنظیم کنید
پژوهش‌ها نشان داده است که وقتی دو نفر با سرعت یکسان راه می‌روند، حس می‌کنند که علاقه‌ای بین آن‌ها وجود دارد. این سرعت یکسان و همراه بودن این احساس را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با یکدیگر هماهنگ‌اند و وجوه تشابه فراوانی دارند. هماهنگ راه رفتن نمونه‌ای از رفتار آئین‌های است که بررسی‌های دقیق‌تری بر روی آن انجام شده است. فردی که به طرف مقابلش علاقه‌مند باشد، سرعت گام‌هایش را با سرعت گام‌های او هماهنگ می‌کند، حال آن که دوستان معمولاً سرعت راه رفتنشان را با هم تنظیم نمی‌کنند.

قرار به صرف قهوه
نوشیدن قهوه یکی از بهترین ایده‌ها برای قرار اول و آشنایی است، اما آیا می‌دانستید که این قرار گرم از نظر روانشناسی نیز به جذب طرف مقابل کمک می‌کند؟ بعد از آن که نخستین قرارتان را به صرف قهوه برگزار کردید، شخصیتتان برای او تداعی کننده گرمای لذت‌بخش قهوه خواهد بود. برای مثال اثبات شده است که اگر هنگام صحبت کردن با دیگری، نوشیدنی سردی در دستتان باشد، این باور در شما شکل می‌گیرد که طرف مقابلتان شخصیت سرد و غیردوستانه‌ای دارد. از سوی دیگر اگر حین گفتگو نوشیدنی داغی، مثل قهوه در دستتان باشد، فکر می‌کنید که طرف مقابلتان شخصیت خونگرم و دوستانه‌ای دارد.

سپاس ندی مدیونمی
پاسخ
 سپاس شده توسط єη∂ℓєѕѕღ ، i._princess ، ραтяιcια
آگهی
#2
همه به طور خودکار عاشق منن
دیگه نیازی به این راها نیست
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نآشناس
پاسخ
 سپاس شده توسط Emmɑ ، فرنودِ بن گیومرث


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  20 روش برای عاشقانه زندگی کردن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان