امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس)

#1
در سال هایی که لیونل مسی عضو بارسلونا بود، همیشه باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او بودند اما هیچ وقت احتمال جدایی او از این باشگاه به اندازه تابستان امسال افزایش پیدا نکرده بود.

 

اختلاف او با مدیران باشگاه و سرمربی جدید، رونالد کومان، باعث شد تا تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد و حتی به طور رسمی این درخواست را مطرح کرد اما در نهایت به دلیل مخالفت بارسا و پیچیده شدن ماجرا، تصمیم گرفت حداقل تا تابستان آینده در نوکمپ بماند.
 
بسیاری از هواداران آبی و اناری ها نگران بودند که در صورت جدایی مسی، شکست 8-2 مقابل بایرن، آخرین بازی او با پیراهن بارسا باشد اما این اتفاق رخ نداد و او دیشب مقابل خیمناستیک، بار دیگر با پیراهن و بازوبند کاپیتانی کاتالان ها دیده شد.
 




هرچند او در حضور یک نیمه ای اش نتوانست گلی بزند و حتی پشت ضربه پنالتی ای که منجر به گل دوم این شد نیز نایستاد و این آنتوان گریزمان بود که آن را تبدیل به گل کرد.
 
گل اول بارسا در دیدار دیشب را هم عثمان دمبله در دقیقه 6 زد و فیلیپ کوتینیو هم در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی، زننده گل سوم بود. بونیا هم در دقیقه 31 تنها گل خیمناستیک را زد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد.
 
 
و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس) 1

 

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس) 1

 

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس) 1

 

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس) 1

 

از زمان شکست تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ لیونل مسی در معدود دفعاتی که در ملا عام دیده شد همیشه با صورتی عبوس در قاب تصویرها ثبت شده بود اما دیشب او سرانجام بعد از گذشت 30 روز درحالیکه با پیراهن بارسلونا لبخند به لب داشت دیده شد.
 
آنچه دوران تلخ مسی در هفته های گذشته را تلخ تر کرده بود ماجرای احتمال جدایی اش از بلوگرانا بود. بوروفکسی که مسی برای باشگاه بارسلونا ارسال کرد و در آن خواهان استفاده از بند معروف قراردادش برای جدا شدن رایگان شده بود مسلما در تاریخ بارسلونا به عنوان یکی از ناراحت کننده ترین روزها ثبت خواهد شد.
 
در نهایت و بعد از روزها کش و قوس و تنش که هواداران بارسلونا را به شدت ناراحت کرده بود مسی در مقابل خبرنگار گل نشست و اعلام کرد چون تمایلی به کشاندن باشگاهش به دادگاه ندارد فعلا در نوکمپ ماندگار خواهد بود. از آن شب به بعد تصاویر جسته گریخته ای از مسی منتشر شده بود ولی دیشب هواداران ابرستاره آرژانتینی بالاخره توانستند ستاره محبوب شان را یک بار دیگر با پیراهن بارسلونا و در شرایط مسابقه بینند؛ لبخند مسی هم مسلما رضایت آنهارا هر چه کامل تر کرد.
 

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس) 1

 

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس) 1

 

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس) 1

پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  طلسم واسعی بالاخره شکست (عکس)
  طلسم طارمی بعد از ۹ بازی بالاخره شکست
  لبخند به لب فرهاد برگشت (عکس)
  لبخند سردار سوژه جدید AFC/عکس
  بالاخره چه کسی هزینه تعویق المپیک را می‌دهد؟
  تراکتوری‌ها در چالش لبخند شرکت کردند/ عکس
  تمرین با لبخند، ماسک و دستکش در تیم آقا معلم/ عکس
  خواسته علیپور پس از ۲ سال بالاخره عملی می‌شود
  مازیار زارع بالاخره گل زد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان