امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مطالب مفیدی در رابطه با کیف مدرسه و اداری

#1
نحوه انتخاب صحیح کیف برای مدرسه

بچه ها به کیف های مناسب نیاز دارند تا بتوانند به راحتی و بدونه این که به بدن آنها آسیبی وارد شود، حرکت کنند. کیف، احتمالاً سخت ترین کار در خرید شما برای مدرسه است. از کیف هر روز برای بردن وسایل به مدرسه استفاده می شود و باید در برابر استفاده های روزمره مانند رفت و آمد در راه مدرسه و رفتار های کودکانه در طول روز، مقاومت کند. در خرید کیف برای مدرسه، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:
یک کیف صورتی زیبا و مناسب کودکان
زمان خرید
در اول پاییز که مدارس باز می شوند؛ بهترین زمان برای خرید کیف مدرسه می باشد؛ چراکه فروش آن در این هنگام بیشتر بوده و مدل های متنوعی را به بازار عرضه می کنندو اگر شما وسوسه شوید یک کیف ارزان بخرید، با این امید که در صورت بروز هر مشکلی می توانید جایگزین آن را تهیه کنید!! بهتر است از این کار اجتناب کنید؛ چرا که شما احتمالاً نمی توانید کیف خوبی را به راحتی، بعد از فصل فروش، پیدا کنید.

کیف های ارزان قیمت با کیفیت پایین به طور معمول چند هفته تا چند ماه دوام می آورند. این فقط به اندازه ای است؛ که تمام کالاهای مدرسه ای در قفسه های فروشگاه ها با کالاهای فصلی دیگر، تعویض شده و تمام شوند. اگر هم وجود داشته باشد؛ یکی دو مورد بیشتر نیست! که شاید به لحاظ کیفیت مشکل داشته باشند و یا برای فرزند شما مناسب نباشند.

مطالب مفیدی در رابطه با کیف مدرسه و اداری 1

چند کیف برای فروش در دوره های شروع مدرسه
سه چیز برای بررسی
برای جستجوی کیف با کیفیت؛ پیشنهاد می کنیم؛ داخل و خارج آن را به دقت بررسی کرده و موارد زیر را در نظر داشته باشید:

دوخت شل، ناهمواری یا بی دقتی در ساخت نشانه بی کیفیت بودن است.
لبه های پارچه را بررسی کنید، اگر نقصی داشت بیخیال آن شوید.
بیشتر به مواردی توجه کنید که زیب های مخفی تری دارند و کمتر به صورت مستقیم با بیبرون تماس دارند زیرا به عبور کمتر آب و سایر مواد، کمک خواهد کرد.

کیف باید با بدن کودک تناسب داشته باشد. کیف هایی که مناسب نیستند، یا به صورت نادرست استفاده می شوند، می توانند باعث ایجاد فشار و درد در پشت و شانه شوند. در هنگام خرید کیف مدرسه، تناسب و راحتی را بیش از قیمت در نظر بگیرید. اغلب اوقات ممکن است بهترین کیف، مناسب ترین نباشد.

برای یافتن کیف مناسب؛ نکات زیر را رعایت کنید:


1. اندازه مناسب را انتخاب کنید: عرض کیف باید نسبت به عرض شونه های کودک متناسب باشد. به عنوان مثال؛ كودك كوچك نباید کیف بزرگسال را انتخاب كند. علاوه بر این، ارتفاع کوله پشتی باید حداقل 5 ثانتی متر بالای کمر باشد.
2. بند های پهن و نرم برای شانه ها، بهتر است: هر چه راحتی بیشتری داشته باشند؛ شانه ها را از فشار بیش از حد دور می کنند. بهتر است که از هر دو دسته استفاده شود تا وزن کوله به طور مساوی توزیع شود. با استفاده از فقط یک بند، فشار اضافی به آن شانه وارد می شود. بند های قابل تنظیم؛ برای برای قرارگیری مناسب بهتر است.
3. به دنبال کوله هایی با جیب و لابه های اضافی باشید؛ تا وزن وسایل داخل کیف را به طور مساوی توزیع کنید: علاوه بر استفاده از هر دو بند شانه و اطمینان از قرار گرفتن کیف در ارتفاع مناسب، کیف هایی را انتخاب کنید که جیب، اسلات و لایه هایی را در اختیار شما قرار می دهد.


4- وزن کیف آماده شده را تا 15٪ از وزن بدن فرزند خود تنظیم کنید. مهم نیست که کوله پشتی ها را وزن نکنید. این خصوصاً در هنگام توجه به کودکان صادق است. کوله و محتویات آن نباید بیش از 15٪ از وزن یک شخص باشد.


نحوه مدیریت و ساماندهی کیف برای بردن به مدرسه
اگر تازه کیف مدرسه خود را بچینید یا همیشه در مورد آن بی نظم بوده اید؛ نکات مفیدی وجود دارد که می توانید برای سهولت انجام این کار، یاد بگیرید.در یک کیف که وسایل آن منظم چیده شده؛ یادآوری چیزها، پیدا کردن چیزها و حمل همه آنها آسان تر می باشد. فقط بخاطر داشته باشید این کار را همیشه باید انجام دهید! یک کوله مدرسه باید به طور مرتب تمیز و مجدداً مرتب شود.


یک کیف مدرسه مناسب تهیه کنید. اندازه باید مناسب شما باشد و ایده خوبی است که قبل از خرید، آن را امتحان کنید. از فروشنده بپرسید که اجازه دارید؛ کیف را برای امتحان کردن آن پر کنید، سپس کمی قدم بزنید و ببینید کیف برای شما چگونه است.
اگر از کیف استفاده می کنید، آن را تمیز کنید. تمام محتویات را بردارید و داخل و بیرون آن را پاک کنید. اگر در ماشین قابل شستشو باشد، با ماشین شستو دهید. اگر اینطور نیست، با پارچه و جاروبرقی باید این کار را انجام دهد. با یک کیسه تمیز و خالی شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام زباله ها از قبیل بافت های استفاده شده، بندهای زباله و غیره از کیف خارج شده باشد.

مرتب سازی کتاب و وسایل برای جاگزاری
موارد موجود را مرتب کنید؛ وسایل موجود خود را به دو دسته تقسیم کنید، وسایل ضروری و غیر ضروری. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه چیزی برای مدرسه ضروری است و چه چیزهایی فقط اولویت است. حتی ممکن است برخی موارد ضروری نباشند، ولی مدرسه را لذت بخش تر کنند، بنابراین شاید بتوانید آنها را نیز به درستی جا دهید.
آنچه را باید در کیف خود قرار دهید، مرتب کنید. موارد معمولی که باید در کیف خود نگه دارید شامل موارد زیر است:
  • کتابها، کیف، مداد، قلم، خط کش، پاک کن، هایلایت، مدادهای رنگی، قیچی، چسب، مداد پاک کن، قطب نما و غیره.
    ماشین حساب (ترجیحاً در یک پوشش)
    نهار (با وسایل ناهار روزانه، مانند بطری آب شما)
    حمل و نقل پول / بلیط / پاس
    کارت شناسایی
    تلفن همراه (در صورت لزوم)
    کلید خانه
    چسب زخم و برخی نیاز های ابتدایی پزشکی
    پول
    وسایل شخصی مورد نیاز شما برای مراقبت از بدن (ضدعفونی کننده دست، سرویس بهداشتی و غیره).

جدول برنامه درسی خود را بررسی کنید. کتاب های مورد نیاز را مرتب کنید. به این ترتیب؛ در هنگام نیاز، به دنبال کتاب نمی گردید. همچنین دفاتر تمرین خورا در لایه ی دیگر کیف قرار دهید.
تمام وسایل خود را درون کیف خود قرار داده و یکبار دیگر آن را بررسی کنید. قبل از هر چیز ناهار، یک بطری آب و یک بسته آدامس و نعناع (در صورت استفاده) قرار دهید.

نکات تکمیلی کوله مدرسه
همیشه هنگام رسیدن به خانه کیف خود را باز کرده و تمام وسایل خود را بیرون بیاورید. سپس آن را برای روز بعد دوباره آماده کنید.
حتماً یک پوشه برای اوراق، کتاب ها و موارد دیگر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را به خوبی سازمان یافته و در کنار یکدیگر نگه دارید، بدون از دست دادن چیزی.
هرگز موادی مانند بیسکویت را در بدون بسته بندی داخل کیف خود قرار ندهید.
برای مدت طولانی غذا را در کیف خود نگه ندارید. مگر اینکه چیزی مثل نوار گرانولا باشد! چرا که می تواند کپک زده و گندیده شود.

نحوه انتخاب صحیح کیف های اداری چرم

به مرور زمان:
چرم شروع به ترک خوردگی می کند
دوخت از بین می رود
سخت افزار های کیف؛ شروع به زنگ زدگی می کند
اما برای جلوگیری از آنها:
قبل از خرید کیف های چرمی مواردی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید.
این مقاله برای آموزش نکات کلیدی آماده شده، که باید قبل از قبل از خرید کیف اداری چرم، آنها را رعایت کنید.

مطالب مفیدی در رابطه با کیف مدرسه و اداری 1


نوع چرم مورد استفاده
مانند کفش و کاپشن چرمی، بهتر است از چرم سنگین با استحکام بالا استفاده کنید. نکته این کیف ها، ظاهر زیبای آن، حتی با گزشت سالها است. بهترین چرمها دارای یک ظاهر جذاب و براق هستند. هرچه کیفیت بالاتر باشد؛ ظاهر نیز بهتر می شود. این چیزی نیست که شما با هر چرمی بتوانید به دست بیاورید.
از کیف هایی که از چرم درجه سه و صنعتی در ساخت آنها استفاده شده، دوری کنید. این کیف ها در واقع از تکه های چرمی استفاده می کنند که با استفاده از مواد شیمیایی و پلاستیکی به چرم صنعتی تبدیل شده اند.
به خوبی دوام ندارند، یا آن بوی چرمی متمایز را ندارد. این روزها بسیاری از فروشنده ها سعی در تبلیغ آنها به عنوان محصولات معتبر چرمی دارند. مراقب باشید! درسته هزینه پایینتری دارند، اما آن چیزی که نمایش می دهند، نیستند.

شرکت سازنده کیف
بسیاری اوقات، منشاء چرم کیفیت کیف را تعیین می کند. ما از برخی کشورها به طور مداوم چرم با کیفیت دریافت کرده ایم؛ مانند ایتالیا، انگلیس ، فرانسه و ایالات متحده تولید می کنند (البته چرم های ایران نیز کیفیت قابل قبولی دارند). البته همچنان در این حوزه نیز؛ شرکت هایی وجود دارند که از برند چرم کشورهایی مثل ایتالیا استفاده کرده و خرید کیف اداری چرم با کیفیت پایین، به قیمت کیف های چرم ایتالیایی به فروش می رسانند (بخصوص در ایران که واقعا نباید به هر شرکتی اعتماد کرد).

دو مورد مهم را در نظر بگیرید: انتخاب بهترین چرم و داشتن دوختی دقیق.
کیف ایده آل می تواند وزن خاصی را در خود نگه دارد و بدون اینکه تضعیف شود یا ظاهر آن بهم بریزد. دوخت روی کیف باید مستقیم، محکم و بدون هیچ گونه در رفتگی باشد. مهم است که سطوح داخلی و خارجی را برای این موارد بررسی کنید.

دسته ها نیز باید از طریق دوخت تقویت شده یا وسایل فلزی به بدنه کیف متصل شوند.
قبل از خرید یک کیف چرمی؛ کیفیت تمام قسمت های کوچک را بررسی کنید. همیشه به بررسی جزئیات از هر طرف کیف کمک می کند. ویژگی هایی است که باید به آنها توجه زیادی داشته باشید:
دسته
قفل
حلقه های فلزی
اتصالات بند
زیپ (توجه داشته باشید که زیپ های فلزی از کیفیت بهتری نسبت به زیپ های پلاستیکی برخوردار هستند)

رنگ
در اینجا شکایتی از رنگهای رایج کیف چرم و محیط برای هر کدام آورده شده است: مشکی، قهوه ای تیره، برنزه و قهوه ای روشن.
سیاه و قهوه ای تیره برای محیط های اداری و حرفه ای مناسب ترین هستند. آنها حس قدرت و اعتماد به نفس را بالا می برند. قهوهای مایل به زرد و قهوه ای روشن با یک فضای کاری معمولی تر و آرام تر، بهتر سازگار می شود.
رسمی ترین گزینه؛ رنگ سیاه است، زیرا با رنگ تمام لباس ها هماهنگ می شود. اما به خاطر داشته باشید که چرم قهوه ای تیره (شکلاتی) نیز، گزینه مناسب بعدی است. این رنگ حتی بعد از گذشت یک دهه می تواند بسیار زیبا و درجه یک باقی بماند.


قیمت
به یاد داشته باشید که قیمت همیشه یک شاخص دقیق از کیفیت نیست. مارک هایی وجود دارند که صرفاً به دلیل یک نام، هزینه کمتری بابت کیفیت پایین دریافت می کنند. قطعا برای یک کیفیت خوب باید بیشتر پرداخت کنید.

چرا کیف های چرمی نیاز به مراقبت ویژه دارند؟
صرف نظر از نوع چرمی که برای تهیه کیف اداری یا کیف پول استفاده می شود، بعضی اوقات به مراقبت از چرم نیاز خواهید داشت. اما، چرا کیف های چرمی نیاز به مراقبت ویژه دارند؟ ساده است؛ چرم طبیعی، مانند هر موجود زنده، باید نفس بکشد، تمیز و مرطوب شود.

تمیز کردن کیف های چرم

مطالب مفیدی در رابطه با کیف مدرسه و اداری 1

چند بار باید کیف چرم خود را تمیز و شرط بندی کنم؟
هدف از تمیز کردن؛ تبدیل یک کیف کسل کننده به یک کیف شاد و زیبا است.
توصیه می شود هر شش ماه یکبار سطح چرم کیف را با استفاده از نرم کننده چرم خانگی و یا نرم کننده چرم تجاری که از بازار می توانید تهیه کنید، ترمیم کنید. این نه تنها ماهیت طبیعی چرم را برای تازه بودن آن تحریک می کند، بلکه یک لایه محافظ را به سطح چرم اضافه می کند. این مطلب برگرفته شده از parkbag.com می باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ⌟ سابلیمینال قبولی در مدرسه و دانشگاه⌜
  پارتیشن شیشه ای اداری
  ویژگی های متولدین هر ماه در رابطه عاشقانه
  اونایی که بالای دوسال تو یه رابطه بودن بیان...
  کاربرد شیشه رنگی در ساختمان های تجاری و اداری
  متولدین هر ماه در رابطه عشقی | با متولدین کدام ماه ها تفاهم داریم؟
  هیچ کس بختیاری نمیشه(عکس و مطالب طنز و اس ام اس به گویش لری)بختیاریا رو عشقه
  عكس ضد مدرسه بدو بدو
  اگه امروز روز اول مدرسه بود و الان زنگ اول چیکار میکردین؟؟؟
  مدرسه رو دوس داری؟ چرا؟ (هرکی ی دلیل خوب بیاره جایزه داره!)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان