امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نورمن ریداس و AMC اقتباسی تلویزیونی براساس کمیک Undone by Blood تولید می‌کنند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نورمن ریداس و AMC اقتباسی تلویزیونی براساس کمیک Undone by Blood تولید می‌کنند 1

سریال Undone by Blood همکاری جدید نورمن ریداس و AMC بعد از The Walking Dead خواهد بود و حالتی وسترن دارد.

ستاره‌ی سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) قرار است به‌زودی همکاری جدیدی را با شرکت AMC آغاز کند که این‌بار هم با محوریت یک کمیک‌بوک خواهد بود. نورمن ریداس این روزها برای آغاز تولید سریال Undone by Blood آماده می‌شود که تم وسترن خواهد داشت و ماجراهای آن در سال‌ها قبل جریان دارد.

اولین شماره‌های این کمیک امسال توسط انتشارات AfterShock Comics وارد بازار شده و با نام کامل Undone by Blood or the Shadow of a Wanted Man ماجراهای خود را در اوایل دهه‌ی ۱۹۷۰ روایت می‌کند؛ داستانی که در مورد دختری به نام «اتل گریدی لین» (Ethel Grady Lane) است که مرگ اعضای خانواده‌اش باعث شده به قصد انتقام‌گیری به زادگاه خود سوئیت‌هارت در آریزونا برگردد.

در خلاصه داستان این کمیک می‌خوانیم: «درحالی‌که اتل به جستجوی خود در این شهر عجیب با ساکنین غریب آن مشغول است، متوجه می‌شود که زیر ظاهر این شهر پلیدی‌ها و تاریکی‌های زیادی پنهان شده است. او چاره‌ای ندارد جز اینکه تا پایین‌ترین نقطه‌ی فساد و خشونت ساکن در شهر پیش برود و از طرف دیگر هم داستان هفت‌تیرکشی به نام «سالومون ایتن» (Solomon Eaton) را در این کمیک دنبال می‌کنیم و هر دو داستان به‌طور موازی درکنار یکدیگر پیش می‌روند و به اتفاقات جالبی ختم می‌شوند.»

پیش از این اخباری از قرارداد جدید دو ساله‌ی نورمن ریداس با AMC منتشر شده بود که خبر از ادامه‌ی همکاری این دو بعد از تجربه‌ی ۱۰ ساله‌ی واکینگ دد می‌داد؛ قراردادی که اکنون مشخص شده به Undone by Blood مربوط می‌شود و ریداس علاوه‌بر اینکه یکی از تهیه‌کنندگان سریال خواهد بود، نقش مهمی نیز در آن ایفا می‌کند. درکنار او، جوآن کولونا و آماندا ورنون نیز در تهیه‌ی سریال نقش خواهند داشت و این کار را با کمک شرکت تولیدی Bigbaldhead درکنار لی و جان کریمر از AfterShock Comics انجام می‌دهند. همچنین لانی ندلر و زک تامپسون به‌عنوان نویسندگان کمیک هم در تهیه‌ی آن دخیل هستند و روی اقتباس این کار نظارت خواهند داشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نورمن ریداس و AMC اقتباسی تلویزیونی براساس کمیک Undone by Blood تولید می‌کنند 1

تامپسون در این مورد می‌گوید: «همکاری با نورمن و شرکت Bigbaldhead برای تولید اقتباس تلویزیونی Undone by Blood برای من شبیه به حقیقت پیوستن یک رؤیا است. از همان روز اول که گفت‌وگو در این زمینه را آغاز کردیم، کاملاً مشخص بود که همه‌ی ما نوع نگاه مشترکی به این اثر و اقتباس آن داریم. ژانر وسترن از گذشته تأثیر عظیمی روی صنعت فیلم‌سازی آمریکا داشته و خیلی خوشحالیم که می‌توانیم یک‌بار دیگر به‌سراغ این میراث قدیمی برویم و ادای احترامی به آن داشته باشیم. ساختار خاص داستان که با دو روایت هم‌زمان پیش می‌رود، برای فرمت تلویزیونی ایده‌آل است و از طرفی علاقمندان وسترن‌های کلاسیک و آثار سرجو لئونه می‌توانند منتظر ماجراهایی در مورد انتقام و عدالت باشند و از طرف دیگر هم سریال چیزهای زیادی برای دوست‌داران نئو وسترن‌هایی مثل آثار برادران کوئن خواهد داشت و در مجموع ترکیبی است از دو حال‌وهوای متفاوت وسترن.»

تامپسون که نوشته‌های او با کمک سمی کیوِلا در کمیک به تصویر کشیده شده، ادامه می‌دهد: «واقعاً اغراق نیست اگر بگویم تصور حضور نورمن ریداس در قالب یکی از نقش‌های اصلی سریال اتفاقی فوق‌العاده برای من محسوب می‌شود و به نظرم او به‌شدت مناسب ایفای نقش سالومون ایتن، هفت‌تیرکش افسانه‌ای این داستان است. نورمن به خوبی توانسته حس‌وحال این شخصیت را درک کند و چیزهایی را که ما موقع شخصیت‌پردازی او در نظر داشتیم، به بهترین شکل ممکن متوجه شود. نورمن خودش شبیه یک کابوی درجه‌یک است و واقعاً هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم ماجراهای Undone by Blood را با کمک او به مخاطبان سریال‌های تلویزیونی نشان دهیم و صبر و تحمل نداریم که شخصیت اتل گریدی لین را هم درون سریال زنده کنیم.»

کمیک Undone by Blood توانسته در همین ابتدای راه خود به موفقیت‌های زیادی برسد و باید دید سریال آن چه جایگاهی بین اهالی کمیک و مخاطبان AMC پیدا خواهد کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کارگردان Ex Machina یک فیلم ترسناک جدید و کم هزینه را تولید خواهد کرد
  تولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  تولید Black Panther 2 از جولای ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  کریس پرت و وو جینگ در بازسازی غربی فیلم Saigon Bodyguards بازی می‌کنند
  مراحل تولید فصل دوم سریال ویچر به علت مثبت شدن تست کرونا چندین نفر متوقف شد
  تولید فیلم Sherlock Holmes 3 به تعویق افتاده است
  کالین فارل از ادامه تولید فیلم The Batman تا فوریه ۲۰۲۱ می‌گوید
  فیلم‌ها و سریال‌ تلویزیونی جدیدی در ارتباط با مجموعه Power Rangers در دست ساخت است
  جیک جلنهال و دنی ویلنوو دوباره با یکدیگر در سریال The Son همکاری می‌کنند
  سازندگان فیلم The Batman از تکنیک‌های فیلمبرداری مجازی Mandalorian استفاده می‌کنند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان