امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی همه حالت‌های صعود و حذف پرسپولیس و استقلال

#1
امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای رسمی درباره شرایط گروه‌های چهارگانه لیگ قهرمانان در منطقه غرب  گزینه‌های صعود را رسمی کرد. 

 
استقلال:فقط برد، تیم دوم 

در گروه A هم اکنون استقلال با 2 امتیاز تیم سوم و آخر جدول بشمار می رود اما در صورت پیروزی در برابر الاهلی با 5 امتیاز به دور حذفی بازی ها صعود می کند. در این صورت الاهلی با 6 امتیاز صدرنشین گروه می شود و استقلال هم با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد می شود و الشرطه هم با 5 امتیاز و با عنوان سومی به کار پایان می دهد. 
 
بررسی همه حالت‌های صعود و حذف پرسپولیس و استقلال 1
بررسی همه حالت‌های صعود و حذف پرسپولیس و استقلال 1

در صورت تساوی در تنها بازی باقی مانده گروه الاهلی شمار امتیازاتش به عدد 7 می رسد. الشرطه با 5 امتیاز کسب کرده و با حضور در رده دوم جدول به دور بعدی بازی ها صعود خواهد کرد و استقلال هم با 3 امتیاز از صعود به دور بعد بازی ها باز می ماند

بدترین نتیجه ممکن برای آبی ها شکست در این دیدار است که الاهلی را 9 امتیازی خواهد کرد. آنوقت الشرطه با 5 امتیاز در رده دوم جدول قرار می گیرد و استقلال هم با دو امتیاز و کسب رده سومی به کار پایان می دهد
الاهلی با هر نتیجه ای به دور حذفی بازی ها صعود خواهد کرد، الشرطه برای صعود باید منتظر نتیجه دیدار استقلال در برابر الاهلی باشد. استقلال هم تنها در صورت پیروزی راهی دور بعدی بازی ها خواهد شد. 
 
بررسی همه حالت‌های صعود و حذف پرسپولیس و استقلال 1
 
پرسپولیس: شرایط عجیب گروه

اما در گروه C که پرسپولیس حضور دارد شرایط صعود کمی پیچیده است و هر 4 تیم شانس صعود به دور حذفی بازی ها را دارند.  در هفته پایانی بازی ها الدحیل با التعاون مسابقه می دهد و پرسپولیس با شارجه. در صورت برتری پرسپولیس و التعاون در برابر حریفان خود در بازی پایانی این دو تیم راهی مرحله حذفی می شوند. 

اگر برتری پرسپولیس با تساوی التعاون همراه باشد الدحیل صدرنشین می شود و سرخپوشان هم در رده دوم جدول قرار می گیرند و این دو تیم راهی دور بعد خواهند شد. اگر برد پرسپولیس در برابر شارجه با پیروزی الدحیل در برابر التعاون همراه باشد الدحیل اول و پرسپولیس دوم می شود و جواز صعود را بدست می آورند. 
 
بررسی همه حالت‌های صعود و حذف پرسپولیس و استقلال 1
بررسی همه حالت‌های صعود و حذف پرسپولیس و استقلال 1
 
پرسپولیس در صورت تساوی یا شکست هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت. جالب اینکه شارجه حریف پایانی پرسپولیس در یک صورت می تواند صدرنشین گروه C شود؛ اینکه پرسپولیس را شکست دهد و تیم های الدحیل و التعاون به نتیجه مساوی دست پیدا کنند. جالب اینکه از 9 حالتی که برای صدرنشینی تیم ها در گروه C  وجود دارد پرسپولیس تنها در یک حالت صدرنشین گروه می شود که این نشان می دهد شانس صدرنشینی پرسپولیس کم اما شانس صعودش در صورت شکست شارجه زیاد است

بیشترین شانس برای سرگروهی را الدحیل دارد که در 4 حالت تیم اول گروه خواهد شد. بعد از الدحیل شانس صدرنشینی شارجه بیشتر است و شانس قهرمانی التعاون در گروه به اندازه پرسپولیس است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان