امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وس اندرسن فیلم جدیدی را در مارس ۲۰۲۱ کارگردانی می‌کند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وس اندرسن فیلم جدیدی را در مارس ۲۰۲۱ کارگردانی می‌کند 1

وس اندرسن در ماه مارس ۲۰۲۱ سکان هدایت فیلم سینمایی جدیدی را در دست می‌گیرد که در مرکز حوادث آن شاهد یک داستان عاشقانه خواهیم بود.

وس اندرسن، کارگردان فیلم‌های The Royal Tenenbaums (خانواده‌ی اشرافی تننبام) و The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) برای کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم سینمایی جدیدی انتخاب شد که برای فیلم‌برداری در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰) در نظر گرفته شده است. انتخاب بازیگران از قبل آغاز شده است و احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی ستاره‌های آن خواهیم بود. اطلاعاتی از داستان فیلم در دست نیست، اما می‌دانیم که در مرکز حوادث شاهد یک داستان عاشقانه خواهیم بود. براساس گزارش یکی از منابع آگاه، فیلم یادشده اثری لایو-اکشن است و مثل Isle of Dogs (جزیره‌ی سگ‌ها) و Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز) با یک انیمیشن استاپ-موشن طرف نخواهیم بود، اما برخی از منابع نیز از وجود چندین سکانس استاپ-موشن در آن خبر می‌دهند.

شرکت «امریکن امپریکال پیکچرز» به‌همراه شرکت «ایندین پینت‌براش» وظیفه‌ی تولید فیلم تازه‌ی وس اندرسن را برعهده دارند و استیون ام. رالس و جرمی داوسون از طرف شرکت Indian Paintbrush به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند. انتظار می‌رود که شرکت سرچلایت پیکچرز مسئولیت توزیع فیلم را برعهده بگیرد، اما این مورد تابه‌حال تایید نشده است. فیلم بعدی وس اندرسن The French Dispatch (گزارش فرانسوی) نام دارد که توسط شرکت Searchlight Pictures منتشر خواهد شد. این فیلم به ماجراهای کارکنان یک مجله‌ی اروپایی در شهری خیالی می‌پردازد که تصمیم به چاپ یک نسخه‌ی یادمان برای بزرگداشت سه واقعه‌ی «حبس ابد یک هنرمند»، «شورش‌های دانشجویی» و «یک گروگان‌گیری» می‌گیرند که از وقایع برجسته‌ی یک دهه‌ی گذشته‌ی آن‌ها به‌حساب می‌آید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وس اندرسن فیلم جدیدی را در مارس ۲۰۲۱ کارگردانی می‌کند 1

بنیسیو دل تورو، بازیگر فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سرباز)، آدرین برودی، بازیگر فیلم The Pianist (پیانیست)، تیلدا سوینتن، بازیگر فیلم Suspiria (سوسپیریا)، تیموتی شالامی، بازیگر فیلم Beautiful Boy (پسر زیبا)، بیل مری، بازیگر فیلم Lost in Translation (گمشده در ترجمه) و اوون ویلسون، بازیگر فیلم Wonder‎ (اعجوبه) فهرست بازیگران رده اول فیلم The French Dispatch را تشکیل می‌دهند. لئا سیدو، لاینا کودری، جفری رایت، ماتیو آمالریک، استیون پارک، آیزاک لیو شرایبر، الیزابت ماس، ادوارد نورتون، ویلم دفو، لوئیس اسمیت، سورشا رونان، کریستف والتس، آنجلیکا هیوستون، جیسون شوارتزمن و هنری وینکلر از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم آنتولوژی کمدی-درام حضور دارند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند. شایان ذکر است که وس اندرسن کارگردانی و نویسندگی فیلم «گزارش فرانسوی» را براساس داستانی از خودش، رومن کوپولا، جیسون شوارتزمن و هوگو گینس انجام می‌دهد.

فیلم The French Dispatch به‌شکل مستقل توسط میلیاردری با نام استیون ام. رالس تأمین مالی شده است که معمولاً از آثار اندرسن حمایت می‌کند. این فیلم همکاری دیگری را برای الکساندر دسپلا و وس اندرسن رقم می‌زند که پیش‌تر در فیلم‌های Fantastic Mr. Fox ،Isle of Dogs ،The Grand Budapest Hotel و Moonrise Kingdom (قلمرو طلوع ماه) با یکدیگر همکاری داشتند. مدتی قبل الکساندر دسپلا در گفت‌وگو با ایندی‌وایر اعلام کرد که نسخه‌ی کامل فیلم «گزارش فرانسوی» را مشاهده کرده است و این فیلمِ پُرستاره احتمالاً «جاه‌طلبانه‌ترین اثر وس اندرسن» خواهد بود. فیلم The French Dispatch برای اکران در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۹ (۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث تعویق آن تا تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۹ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۰) شد و سپس تا زمانی نامعلوم تاخیر خورد.

در چنین وضعیتی که اکران فیلم The French Dispatch به سال ۲۰۲۱ موکول شده است، احتمالِ اکران فیلم‌های وس اندرسن به‌شکل پشت سر هم در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ وجود دارد. در ابتدا انتظار می‌رفت که فیلم «گزارش فرانسوی» یکی از مدعیان اصلی مراسم اسکار سال جاری باشد، اما پس از تاخیر بر اثر شیوع ویروس کرونا، معلوم نیست که آیا به فصل جوایز امسال می‌رسد یا نه. بااین‌حال، شرکت سرچلایت پیکچرز تابه‌حال چندین جایزه‌ی برجسته را با فیلم Nomadland (عشایر) به کارگردانی کلویی ژائو به‌دست آورده است و احتمالاً انتقال فیلم The French Dispatch به فصل بعدی جوایز حرکت هوشمندانه‌تری از سوی آن‌ها خواهد بود. فیلم «عشایر» هم جایزه‌ی «شیر طلایی» را در جشنواره‌ی فیلم ونیز کسب کرد و هم در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو «جایزه‌ی برگزیده‌ی مردم» را به‌دست آورد که در تاریخ بی‌سابقه است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  ۴۲ فیلم که در سال ۲۰۲۱ نباید از دست دهید !
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  تولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  فیلمبرداری Guardians of the Galaxy 3 احتمالا در سال ۲۰۲۱ آغاز شود
  تولید Black Panther 2 از جولای ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  ریک رومن وو فیلم Night Has Fallen را کارگردانی می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان