امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تشک ویسکو ژل یا تشک ژل دار چیست؟

#1
تنوع تشک امروزه بسیار گسترده شده و قطعا شما هنگام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خرید تشک کمی سردرگم خواهید شد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تشک لاتکس ، تشک ژل دار ، تشک مموری فوم ، تشک طبی فنری ، تشک طبی بدون فنر انواع مختلف تشک هستند. تشک فوم ژل ، تشکی است که فوم ژل را با پایه فنر ترکیب می کند. ژل فوم یک فوم ویسکوالاستیک است که با دانه های ژل مخلوط شده است و پشتیبانی بیشتری را ایجاد می کند و به کاهش گرما کمک می کند. تشک های ژل دار می توانند خوابی راحت را در زمان گرما برای شما فراهم آورند اگر طبع بدن شما گرم است تشک ویسکو ژل می تواند یک انتخاب عالی برایتان باشد. تشک ویسکو ژل از فنر های پاکتی میکرو بهره میبرد که به تناسب از سایر مدلها تعداد بیشتری فنر بکار برده است .

قابلیت مموری فوم در تشک ویسکو ژل نرمی خاصی را ایجاد میکند که فرد مصرف کننده حس راحتی بیشتری را خواهد داشت . مموری فوم با شکل پذیری بالا که در لایه های فوقانی تشک وجود دارد از بین برنده درد های کمر ناشی از فشار میباشد , پارچه رویی تشک کاملا آنتی آلرژی و پنبه ای است که محافظ پوست شما در برابر ماگ و آلرژی است. مناسب برای کسانی که دارای گودی کمر هستند زیرا تشک ویسکو ژل به راحتی گودی کمر را پر میکند. تشک ویسکو ژل دارای لایه ژل در بالاترین بخش تشک می باشد.

تشک ویسکو ژل به صورت کاملا مهندسی و برای کمک به خواب بهتر و خنک تر شما ساخته شده است. این لایه با استفاده از ژل مایع پر شده است که حرارت بدن شما را جذب کرده و آن را از شما به طور کامل دور خواهد کرد. لایه نازک ژل شما را در بر می گیرد و خنکی خود را به شما انتقال خواهد داد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان