امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قبل از خرید هندزفری به این نکات ضروری توجه کنید

#1
اولین و شاید مهم‌ترین مسئله در هنگام خرید هندزفری که بسیار  به چشم می‌آید، نوع و طول کابل هندزفری است. طول باید استاندارد باشد و نوع خوبی هم داشته باشد. کاربران در هنگام خرید هندزفری به طول سیم آن دقت کنند. بدین صورت می‌توانید متوجه شوید که طول سیم به اندازه‌ی کافی هست یا خیر. از قسمتی که کابل به دو قسمت تقسیم می‌شود و به دو گوش می‌رسد اندازه‌های کاملا طبیعی و استاندارد است. چون نه زیاد طولانی و نه خیلی کوتاه می‌باشد و میکروفون دقیقا مقابل دهان قرار می‌گیرد و احتیاجی نیست هنگام مکالمه تلفنی آن را بالا و پایین ببرید. فاصله‌ی جک تا سر هندزفری هم اصولا بین ۸۰ سانتی متر تا ۱۴۰ سانتی‌متر است. البته ممکن است این سایز کمی کم و زیاد نیز بشود و نمی‌توان به قطعیت بیان کرد. هندزفری و هدفون‌هایی هم در بازار موجود است که کابل کوتاه‌تر و طولانی‌تری دارند؛ ولی شرکت‌هایی که نوع تقلبی را می‌سازند اصولا برای صرفه‌جویی در هزینه، طول کابل‌هایشان بسیار کوتاه‌تر است. در هنگام خرید از برندی که مورد نظرتان است دقت نمایید که اگر در سایت، برند تولید کننده نوع سیم نرم یا سفت نوشته و حتی رنگ‌بندی آن را نیز بیان کرده؛ نوع کابل و رنگ بندی برند مورد نظرتان را با دقت بیشتری انتخاب نمایید. هم چنین ظاهر هندزفری و هدفونتان باید با عکس‌های داخل سایت متناسب باشد.

امروزه که ارتباطات به راحتی انجام می‌گیرد مقایسه برندها آسان‌تر شده و شما کافی است که به برندهای مختلف فکر کنید تا تفاوت بین برندها را ببینید زیرا اکثر تولیدکننده‌ها از کوچک‌ترین جزئیات تا ویژگی‌های برندها و مشخصات هندزفری‌ها و هدفون‌ها را به طور دقیق بررسی کرده و سپس وارد بازار کرده‌اند. سایت دیجی فرست در فروش عمده لوازم جانبی موبایل و پخش لوازم جانبی موبایل قدم بزرگی برداشته است که با همراهی همکاران و مشتریان گرامی بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم جانبی موبایل را در بازار عرضه می‌کند.

کاربران گرامی برای خرید آنلاین نیز می‌توانند کلیه‌ی عکس‌های مربوط به هندزفری و هدفون‌ها و دیگر لوازم جانبی موبایل مورد نظرشان را کنار یکدیگر گذاشته و مقایسه نمایند و راحت‌تر می‌توانند تفاوت‌ها را ببیند و انتخاب نمایند.

نکته‌ی دوم این است که قیمت محصول باید که متعادل و متناسب با بازار باشد. هر سایتی از برندهای مختلف اصولا قیمت هدفون و هندزفری‌های متفاوتی را نشان می‌دهند و کاربران می‌توانند با مقایسه کردن قیمت سایت با بازار انتخاب خود را بنمایند. البته باید بدانند که اگر قیمت محصولی خیلی کمتر از دیجی فرست باشد، احتمال این که محصول مورد نظرشان تقلبی باشد، بسیار زیاد است. البته قیمت نمی‌تواند که تعیین کننده تقلبی یا اصل بودن هندزفری بلوتوث را بکند ولی می‌شود هم چنان به قیمت به عنوان یک فاکتور جانبی توجه کرد.

نوع غیر اصل هندزفری بیسیم با نرم افزارهای اختصاصی شرکت تولید کننده کار نمی‌کند. کمپانی‌های تولید کننده مثل گلکسی پادز، ایرپاد اپل، Level، هدفون‌های یوز و بیتس و برندهای مشهور دیگر  یک اپ اختصاصی دارند که در آن تنظیماتی مانند تنظیم تایمر و پروفایل‌های صوتی و میزان شارژ باتری و جزئیات دیگری داخل این نرم افزار برنامه‌ریزی شده است که اگر هندزفری بیسیم و هدفون شما تقلبی باشد به این اپ‌ها سینک نمی‌شود. ساده‌ترین و بهترین راه برای این که خرید شما فیک نباشد؛ این است که از یک مرجع معتبر و قابل اطمینان مانند دیجی فرست خرید نمایید. زیرا فروشگاهی که مورد اطمینان باشد به شما اطمینان می‌دهد که هندزفری و هدفونی که شما می‌خواهید خرید نمایید اصل است و شما با آسودگی خیال بهتری این خرید را انجام می‌دهید و هزینه‌تان از ببین نمی‌رود. دیجی فرست به عنوان یک فروشگاه معتبر و مرجع تخصصی لوازم جانبی موبایل؛ بهترین هندزفری بلوتوث و هدفون‌های اصل را به شما عرضه می‌کند.

پس نکته سوم اوجینال بودن و اصل بودن محصول است.

بعضی از کاربران سوال می‌کنند که هندزفری های کپی چیست؟
بیشتر هدفون‌ها و هندزفری‌های مشهور دنیا نسخه‌های کپی هم دارند. این مدل از هدفون‌ها و هندزفری‌ها در مدل‌های بی سیم مشکلاتی ایجاد می‌کنند مثلا مدل ایرپاد اپل فیک با برنامه‌های هوشمند گوشی هم خوانی ندارند و تنها به عنوان موزیک پلیر عمل می‌کند. از سیری هم پشتیبانی نمی‌کند و هم چنان در مدل‌های سری Level سامسونگ هم مدل‌های کپی وجود دارد که با برنامه Level App سینک نمی‌شود و نمی‌توان تنظیمات آن‌ها را عوض کرد ولی مدل‌های سیمی چنین مشکلاتی ندارند. برخی هندزفری و هدفون‌های کپی یک کپی با کیفیت هستند که در بازار موجود هستند. یک کپی خوب قیمت کمتری از اصل آن دارد و مسلما کیفیت آن به پای اصل نمی‌رسد ولی نسبتا خوب است و قیمت آنان اصولا نصف قیمت اصل یا کمی کمتر می‌باشد. بد نیست بدانید که در برخی از برندهای High –Copy مشکلات و ایرادات موجود در نسخه اصلی آن برطرف شده است. به طور مثال کاربرانی که می‌خواهند هندزفری باسیم بلند داشته باشند در نسخه‌های کپی موجود می‌باشد و بعضی از هندزفری و هدفون‌هایی که سیم‌های آنان گره می‌خورد در مدل کپی آنان از سیم‌های ضد گره استفاده شده است. ولی در کل هندزفری و هدفون‌های اورجینال چیز دیگری است و نسخه کپی آنان تنها یک کپی با کیفیت می‌باشد.

هندزفری، هدفون و هم چنین هدست محصولاتی هستند که ارتباطات تلفنی کاربران گوشی‌های اندروید را سهل و آسان می‌کند و هم چنین شنیداری هستند و کاربرد آنان تقریبا مشابه یگدیگر می‌باشند؛ ولی تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند که این تفاوت‌ها کلیدی و بسیار کوچک هستند. ما در این مقاله سعی داریم با بیان کردن تفاوت‌های این محصولات به شما کمک کنیم تا انتخاب خوبی نسبت به کاربردی که می‌تواند برای شما داشته باشد ارائه دهیم تا خرید خوبی داشته باشید. شما می‌توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و دیدن قیمت فروش لوازم جانبی موبایل، در دیجی فرست ثبت نام کنید. با ارتقای حساب کاربری خود به همکار، نه تنها قادر خواهید بود تا قیمت پخش عمده هندزفری بلوتوثی را ببینید بلکه برای فروش تکی هم با همان قیمت عمده می‌توانید خرید کنید. فرآیند ارتقای حساب کاربری به همکار کاملا رایگان است. حتما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما ارتباط برقرار کنید.

حال برای اطلاعات بیشتر در متن زیر برای شما نمونه‌ها و تفاوت‌های این وسایل را آورده‌ایم:

هدست
هدست تنها به عنوان یک هدفون معرفی نمی‌شود؛ علاوه بر این که دو گوشی برای گوش دادن دارد دارای میکروفونی برای ارسال و فرستادن صدا هم می‌باشد. با کمک هدست می‌توان یک ارتباط دوطرفه ایجاد کرد اما در هدفون‌ها نمی‌شود ارتباط دوطرفه داشت. تفاوت دیگر هدست با هدفون و هندزفری در این است که میکروفون هدست را در هنگام استفاده می‌توان فاصله و موقعیت آن را با صورت و بدن خود تنظیم کرد و راحت‌تر قابل استفاده می‌باشد. برخی از برندهای هدست‌ها هستند که به طور مستقیم قابلیت اتصال به تلفن و کامپیوتر را دارند و به همین علت هدست‌ها بهترین گزینه‌ی استفاده در مراکز تماس و همچنین سیستم‌های تلفنی و پاسخ‌گویی مبتنی بر Volp می‌باشند. از هدست‌ها می‌توان برای ضبط فیلم آموزشی و هم چنین برای بازی‌های کامپیوتری آنلاینی که در آن کاربران با هم ارتباط گفتاری نیز دارند؛ در هنگام بازی با هم گفت و شنود می‌کنند استفاده‌ی بهینه کرد. گوشی‌های هدست نسبت به گوشی‌های هدفون کوچک‌تر هستند.

هدفون
هدفون‌ها گوشی‌های بزرگ‌تری نسبت به هدست دارند که طراحی گوشی‌های هدفون به صورتی انجام گرفته که کل گوش را بپوشاند تا کسی که هدفون را استفاده می‌کند صدای اطراف را کمتر بشنود و از کیفیت صدای بهتر و بیشتری برخوردار شود. هدفون‌ها کاربردشان بیشتر برای گوش دادن به موسیقی، آموزش دروسی مثل زبان و از جمله کاربردهای این گونه می‌باشد و بر خلاف هدست بلندگویی ندارد. هدست‌ها بیشتر در مراکز تماس استفاده می‌گردند و چون این مراکز اصولا محیط‌های شلوغی هستند و کارمند تماس علاوه بر این که باید بر روی کارش تمرکز داشته باشد، باید که از محیط پیرامون خود نیز خبر داشته باشد از هدست استفاده می‌کنند که هم گوشی کوچک‌تری نسبت به هدفون دارد و هم می‌توانند از هدست‌هایی استفاده کنند که تک گوشی باشد. چون گوشی‌های هدفون بزرگ‌تر هستند، کل گوش را پوشش می‌دهد و هنگام استفاده فرد نیازی به توجه به محیط اطراف خود ندارد؛ در نتیجه هدفون‌ها مناسب‌تر برای گوش دادن به موسیقی و یادگیری آموزش هستند و هدست‌ها برای محیط‌های شلوغی چون مراکز تماس‌ها بهتر به کار می‌آیند.

هندزفری
هندزفری امروزه یکی از لوازمات جانبی همه تلفن‌های همراه به حساب می‌آید که گاهی با نام هدفون داخل گوش نیز شناخته شده است. هندزفری‌ها دارای گوشی‌های بسیار کوچکی هستند که بر خلاف هدست و هدفون‌ها که روی سر آنان قرار می‌گیرند. این هندزفری‌ها داخل گوش قرار می‌گیرند گوشی‌های هندزفری به قدری کوچک هستند که به راحتی کاملا داخل گوش قرار می‌گیرند. هر دو گوشی‌ها توسط یک سیم با وسایل دیگر ارتباط می‌گیرند که به آسانی قابل حمل می‌باشند و برای استفاده‌ی روزانه اکثر کاربران گوشی‌های همراه مناسب هست. مثلا در حین رانندگی در هنگام استفاده از گوشی دیگر نیازی نیست که گوشی را در دست بگیرید بلکه با هندزفری راحت می‌توانند اطلاعات خود را دریافت نمایند. هندزفری‌ها دارای میکروفون نیز می‌باشند که کاربران می‌توانند برای گوش دادن به موسیقی و هم برای پاسخ دادن به گوشی همراه خود استفاده نمایند. ولی میکروفون هندزفری مانند هدست که تخصصی برای مراکز طراحی شده نیست. ولی برای استفاده‌ی روزانه‌ی کاربران مناسب است و دیگر تفاوت هندزفری با هدست و هدفون در این است که چون گوشی‌های هندزفری کاملا در گوش قرار می گیرند؛ استفاده‌ی طولانی مدت از آن احتمال آسیب رساندن به گوش را بیشتر می‌کند. اما دو دستگاه دیگر چون اطراف گوش را می‌پوشانند، از این جهت احتمال آسیب زدن به گوش کمتر می‌باشد.

هدست شیائومی ایرداتز

هندزفری بلوتوث
این سبک از وسایل الکترونیکی، تکنولوژی است که بدون سیم عمل می‌کند و این تکنولوژی می‌تواند ارتباط بین دستگاه‌های دیجیتال از قبیل دوربین دیجیتال و کامیپوتر را بدون سیم برقرار کند. این فناوری محدوده عملکردش تقریبا ۱۰ متر می‌باشد و یا راحت‌تر بیان شود تا حدود ۳۰ قدم انسان عمل می‌کند. هم چنان برخی از دستگاه‌ها می‌توانند هم زمان به دستگاه‌های مختلف مرتبط شوند و این عملکرد این تکنولوژی، با فناوری مادون قرمز کار می‌کند؛ مثلا کاربران عزیز می‌توانند با این فناوری با دستگاه داخل کیف و یا جیبشان ارتباط برقرار کنند.

در هنگام وصل شدن هدست بلوتوث به گوشی‌های اندروید این امکان را به کاربران می‌دهد که آنان با خیال آسوده و راحت به انجام کارهای خود بپردازند؛ مثلا در هنگام رانندگی دیگر نیازی نیست که برای استفاده از گوشی خود آن را دست بگیرند و به احتمال زیاد جریمه شوند. تکنولوژی بلوتوث این فضا را به وجود آورده است که با اتصال هدست بلوتوث به گوشی اندروید، کاربران در یک فاصله زمانی کوتاه اطلاعات خود را دریافت کنند.

روش اتصال تمام هدست های بلوتوث به گوشی‌های همراه یکسان می‌باشد؛ هرچند تلفن‌هایی که از سیستم عامل اندروید ساپورت کرده و آن را اجرا می‌کنند، بسیار زیاد و متفاوت هستند و هم چنین هدست‌های مختلفی نیز وجود دارد؛ ولی تکنولوژی بلوتوث این امکان را ایجاد کرده است که هنگام وصل هدست بلوتوث به گوشی‌های اندروید در فاصله کم اطلاعات دریافت شود.

در کل می‌توان گفت که هدست یا هدفون و هم چنین هندزفری وسیله‌هایی هستند در جهت راحت‌تر کردن ارتباطات تلفنی و شنیدن موسیقی. این فناوری‌ها با وجود عملکرد مشابهی که دارند تفاوت‌های کوچکی با یکدیگر دارا می‌باشند.

کاربران گوشی‌های اپل با داشتن هندزفری اصلی آیفون می‌توانند کیفیت صدای مطلوب و حقیقی را درک نمایند. هندزفری اصلی آیفون با طراحی زیبا و جدید به بازار ارائه شده است. در هنگام خرید لازم به ذکر می‌باشد که کاربران عزیز توجه فرمایند که حتما مدل اصلی هندزفری رو تهیه فرمایند و از فروشگاه‌های معتبر خرید نمایند. بهتر است قبل از خرید گوشی اپل؛ مقاله‌هایی که مربوط به تشخیص اورجینال یا فیک بودن هندزفری‌های اپل یا آیفون هست را مطالعه فرمایند. در صورتی که به هر دلیلی هندزفری اصلی شما آسیب دیده و یا خراب شده است؛ می‌توانید با خرید یک هندزفری خوب و با کیفیت از دیجی فرست از شنیدن موسیقی و کیفیت بالای اسپیکر و میکروفون هندزفری لذت ببرید. هم چنین اگر به دنبال پخش عمده لوازم جانبی موبایل و یا خرید عمده لوازم جانبی موبایل هستید؛ پیشنهادات ویژه‌ی ما را از دست ندهید.



چه هندزفری‌هایی برای گوشی‌های آیفون مناسب است؟
در این جا ما چند ویژگی هندزفری اصلی آیفون را برای شما عزیزان بیان می‌کنیم.

۱. هدست هدفون استریو به همراه کنترل و میکروفون

۲. کنترل پخش موسیقی و فیلم

۳. راحتی بسیار فوق‌العاده و کیفیت صدای بهبود یافته و مطلوب میکروفون با قدرت بالا دارد و از کارایی بالایی برخوردار است

۴. دکمه‌ی میکروفون روی هندزفری اپل ۵s , 6, 6s در وقت جواب دادن و پایان دادن به مکالمه تلفن به عنوان دکمه‌های ارسال و خاتمه تماس نیز عمل می‌نماید

مشخصات کلی هندزفری آیفون
۱. دکمه جواب دادن یا قطع تماس

۲. هدفون‌های دو طرفه

۳. تنظیم صدا با فشار دادن دکمه‌های  +  و –

۴. خروجی صدای استریو

۵. میکروفون مونو

۶. کنترل موسیقی و پخش فیلم شامل مکث و پخش و قبلی و بعدی با فشار دادن دکمه‌ی وسطی

۷. ضبط یادداشت‌های صوتی مهم روی دستگاه‌های سازگار

این مدل از هندزفری همراه با گوشی‌های موبایل آیفون ۵ و ۵c و ۵s و ۶ و ۶s و ۶plus و ۶s plus عرضه می‌شود.

هندزفری‌های Airpods جدید آیفون
کمپانی اپل در طی زمانی که گذشته است هندزفری‌های سفید Airpods خود را تاکنون چندین بار به طور کامل تغییر داده و در طی هر تغییر آن را بهبود بخشیده است و اینک با طراحی فوق‌العاده‌ی خود یکی از بهترین شاخص‌های هدفون‌های خود را به بازار جهانی عرضه کرده است. این ایرپادهای جدید با ریموت و میکروفون نسل جدیدی از هندزفری‌ها و هدفون‌های توگوشی هستند که با طراحی پوسته‌ای براق و زیبا ساخته شده‌اند.

کمپانی اپل برای ساخت این هندزفری‌ها تقریبا حدود سه سال تلاش نمود تا اطمینان حاصل کند که هندزفری و هدفون‌هایش با شکل و ابعاد هر نوع از مدل گوشی‌ها به آسانی و راحتی تنظیم می‌گردند و صدایی با کیفیت بهتر پخش نمایند و با به کار بردن تخصص زیاد و تلاش فراوان توانست محصولی با کیفیت عالی به بازار جهان ارائه دهد.

ایرپاد پرو

کیفیت صدا هندزفری آیفون
شرکت اپل در هنگام طراحی و ساخت هندزفری‌ها تلاشش بر این بود که شباهت‌هایی که بین این ایرپادها و ایرپادهای هدفون‌های کوچک گذشته‌اش بود حفظ شود، ولی این نسل جدید از ایرپادهایش یک نوآوری بسیار جدیدی بود و هم چنین شرکت اپل تمرکز بسیار زیادی بر روی طراحی ایرپادهایش داشت تا آنها بتوانند به راحتی در گوش همه جا بخورند و به گونه‌ای طراحی شدند تا روی گوش‌ها ثابت مانده و به آرامی جا بگیرند. خروجی اسپیکر صدا را مستقیما به سوی مجرای گوش هدایت کند و کیفیت صدای صوتی بهتری را ارائه می‌کنند.

مدل‌های قدیمی ایرپاد اپل برای کاربران خوشایند نبود زیرا آنها صدای خروجی را به جای این که متمرکز و جمع‌آوری کنند پراکنده و تلف می‌کردند که صدا در این حالت یکنواخت و ضعیف بود؛ اکنون هندزفری‌های ایرپاد در بسته‌بندی‌های شبیه قبل اپل ارائه می‌شوند. هندزفری‌های ایرپاد شامل محافظی می‌باشند که از جنس پلاستیک سخت ساخته شده‌اند و به عنوان یک متریال کیفیت بالای اپل شناخته شده در بازار جهانی  هستند.

قبلا شرکت اپل محافظ پلاستیکی هندزفری ایرپاد را برای آیفون ۵ نیز عرضه کرده بود. با این که این ایرپادها از پلاستیک براق ساخته شده‌اند ولی ظاهر ارزان و بی کیفیت ندارند و حتی می‌توان گفت که این بار بسیار محکم‌تر و بادوام‌تر از محصولات قبل ساخته شده‌اند. در این ایرپادها از همان کابل استاندارد نسل قبل استفاده شده که اگر آنها در محفظه خودشان پیچیده نشوند به راحتی در هم تنیده می‌شوند. تنها مشکل این کابل‌های هندزفری‌های آیفون اپل این است که برای مصارف خانگی و دسکتاپ خیلی کوتاه هستند؛ به خاطر همین شما باید به دنبال ایرپادهایی باشید که طول کافی داشته باشند تا بتوانند به نیازهای شما پاسخ دهد. هم چنین اپل دارای جک صوتی ۳. ۵ میلی‌متری سمت راستی است که با محفظه سخت پلاستیکی همراه شده و برخلاف جک صوتی‌های قبلی که فقط بخش کوچکی از آن با پلاستیک معمولی پوشانده شده بود، این بار این ایرپادها به خاطر طراحی و ساخت بهتر از پلاستیک گردنه؛ کمتر در هم تنیده می‌شوند.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نکات مهم قبل از تمرین موسیقی
  نکات مهم درباره شروع گیتار
Music وزیر ارشاد ثبات سیاست های خانه موسیقی را لازم و ضروری دانست
Music آهنگ جدید هوروش بند با نام دلم پریشونه را دانلود کنید
Music آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی با نام ای یار غلط کردی را دانلود کنید
Music آهنگ جدید حمید هیراد با نام دیر کردی را دانلود کنید
Music آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام به هیشکی نگو را دانلود کنید
  متولیان فرهنگی به موسیقی فاخر توجه بیشتری کنند
Star آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده با نام یکی یدونه را دانلود کنید
Music اگر ایرانی هستیم باید به موسیقی نواحی توجه کنیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان