امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیگر نوجوان فیلم خورشید "خدا" را عامل موفقیتش می‌داند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیگر نوجوان فیلم خورشید "خدا" را عامل موفقیتش می‌داند 1

احساس غرور کردم. خیلی خوشحالم که خدا در این مسیر به من کمک کرده و دست من را گرفته و نگذاشته است که زیر پای من خالی شود. تا آخر عمر خدا را شکر می‌کنم.

دیروز طی مراسمی از عوامل فیلم سینمایی «خورشید» ساخته «مجید مجیدی» که در جشنواره فیلم ونیز دست پر به ایران بازگشتند تقدیر شد.

بازیگران نوجوان این فیلم بدون شک پدیده‌های جشنواره فیلم فجر در سال گذشته بودند. بازیگرانی که امیدواریم به زودی در سینمای ایران بدرخشند و جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

بچه‌های این فیلم از میان بچه‌های کار انتخاب شدند و در این فیلم که اولین تجربه آنان بود به خوبی بازی کردند تا جایی که جایزه «مارسلو ماستریانی» برای «روح الله زمانی» در ونیز به ارمغان آمد.

در حاشیه این نشست در حالی که خبرنگاران زیادی برای گفت‌وگو با آنان آمده بودند در گفت‌وگوهای کوتاهی با «روح الله زمانی» و «شمیلا شیرزاد» درباره آرزوهایشان و احساسشان از بازی در این فیلم و چند مسأله دیگر، صحبت کردیم.

روح الله درباره نسل تازه نفسش برای رشد و شکوفایی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: به قول آقای مجیدی از بچه‌های نسل ما و بچه‌های کار حمایت نمی‌شود. دوستان زیادی دارم که در بازیگریِ تئاتر استعداد دارند اما شناخته شده نیستند و باید از آنان حمایت شود. اگر حمایت بشوند آینده آنان تغییر خواهد کرد.

وی همین‌طور در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره قیاس میان بازیگران نوجوان خارجی و ایرانی از نظر کیفیت در بازی گفت که معتقدم بازی نوجوانان ما در سینما از بازی نوجوانان خارجی بسیار بهتر است، اما باید برای رشد حمایت شویم. آقای مجیدی می‌گوید که از کنار ما به راحتی رد می‌شوند، ما برای این کشور می‌خواهیم بازی کنیم و متعلق به این مردمیم. من خودم به فکر هیچ چیز جز بازی برای مردم کشور نیستم و تنها می‌خواهم مردم کشورم از بازی من لذت ببرند.

زمانی درباره احساسش هنگام برنده شدن در فیلم ونیز گفت: هنگام روبرو شدن با مادرم بعد از موفقیت در ونیز خیلی خوشحال شدم؛ از اینکه خانواده من می‌توانند به من افتخار کنند و بچه‌ای که در زندگی خودش شخص بزرگی شده است درحالی که قبلاً برای زندگی کارها و مشاغل دیگر را تجربه کرده بود، احساس غرور کردم. خیلی خوشحالم که خدا در این مسیر به من کمک کرده و دست من را گرفته و نگذاشته است که زیر پای من خالی شود. تا آخر عمر خدا را شکر می‌کنم.

از او درباره نوجوانانی مانند «حسین فهمیده» که در جنگ شهید شده‌اند سؤال کردیم تا نظرش را درباره آنان که برای دفاع از کشور رفتند بدانیم. پاسخ او جالب بود: خون نوجوانان و بچه‌های کوچک‌تر از من که به جبهه رفتند پایمال شده است. برای آنان در همین روزها بارها گریه کرده‌ام. حرفم این است که با نوجوانان جنگ را بردیم اما با مردان 60 ساله در این دولت باختیم. باید از بچه‌های امروز حمایت شود ما به همین کشور تعلق داریم و برای همین مردم جنگیدیم. اگر هم سن و سال‌های ما که برای درس به خارج می‌روند، در داخل کشور بمانند بهتر است.

او در پایان بیان کرد که به نظرم هیچ چیز جز تصویر مشکلات بچه‌های کار و معضلات آنان برای سینمای نوجوان امروز مهم نیست تا نسل امروز نوجوان ما بداند که چه مشکلاتی دارد که یک بچه با سن کم باید خرج خانواده را جور کند اما هنوز پشت پا می‌خورد.

حرف‌های روح الله که می‌گوید به هیچ چیز جز کار کردن برای مردم فکر نمی‌کنم خصوصاً باتوجه به شرایطی که از نظر اقتصادی دارد نشان می‌دهد که دل بسیار بزرگ‌تری از دیگر بازیگرانی دارد که تنها به پول فکر می‌کنند. به نظر می‌رسد که این بازیگران باید از روح الله زمانی راه و رسم جوانمردی را بیاموزند.

او با سخنانش درباره نوجوانان شهید نشان داد که چقدر دلش نسبت به برخی از مسئولین امروز، به شهدا نزدیک‌تر است.

شمیلا نیز بازیگر دختر نوجوان فیلم که همراه مجیدی در ونیز حضور داشت درباره نسل خودش و کودکان کار گفت: در مدرسه ما تنها یک شمیلا نیست بلکه 1200 شمیلا در حال تحصیل‌اند که همه آنان استعدادهای فراوان دارند. امیدوارم که اول خدا و بعد هم افرادی که مسئول‌اند راه‌های موفقیت این بچه‌ها را برای شکوفا شدن استعدادهایشان باز کنند.

او نیز درباره احساسش از موفقیت فیلم در ونیز گفت که احساس خیلی خوبی دارم و دوست دارم که موفقیت و درخشش خودم را در این فیلم به مادرم هدیه کنم. زمانی که مادرم را بعد از بازگشت از سفر به ایران دیدم خیلی گریه کرد و حالت خیلی خاصی بین ما شکل گرفت.

شمیلا در پایان گفت که آرزویم این است که دوست دارم برای کشور خودم افغانستان فیلم بسازم و برای سینمای خودم بازی کنم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان