امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کلویی گریس مورتس ستاره سریال The Peripheral شبکه آمازون خواهد بود

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلویی گریس مورتس ستاره سریال The Peripheral شبکه آمازون خواهد بود 1

شبکه‌ی آمازون کلویی گریس مورتس را برای ایفای نقش اصلی اقتباس تلویزیونی رمان The Peripheral نوشته‌ی ویلیام گیبسون انتخاب کرد.


در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آمازون کلویی گریس مورتس، بازیگر فیلم‌های The 5th Wave (موج پنجم)، Let Me In (بگذار وارد شوم) و Carrie (کری) را برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی اقتباس تلویزیونی رمان The Peripheral (جانبی) نوشته‌ی ویلیام گیبسون انتخاب کرده است. این سریال در مرکز حوادث به ماجراهای فلین فیشر با نقش‌آفرینی کلویی گریس مورتس می‌پردازد که در تلاش است تا بقایای خانواده‌ی از هم پاشیده‌ی خود را در بیغوله‌ای از یادرفته‌ در آمریکا کنار هم نگه دارد. فلین باهوش، بلندپرواز و محکوم به فنا است. فلین فیشر هیچ آینده‌ای ندارد تا اینکه آینده او را فرا می‌خواند و مسیر جدیدی را مقابل چشمانش قرار می‌دهد.

کلویی گریس مورتس در آینده در فیلم Shadow in the Cloud (انعکاس در تیرگی) دیده می‌شود که روزان لیانگ سکان هدایت آن را در دست دارد. نخستین نمایش جهانی این فیلم اکشن ترسناک را در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو سال ۲۰۲۰ شاهد بودیم که در آن برنده‌ی جایزه‌ی Midnight Madness شد. این هنرپیشه‌ی آمریکایی درحال‌حاضر مشغول نقش‌آفرینی در فیلم علمی-تخیلی هیجان‌انگیز Mother/Android (مادر/اندروید) است و در فیلم لایو-اکشن Tom and Jerry (تام و جری) نیز شاهد حضور وی خواهیم بود. از دیگر آثار سینمایی اخیر مورتس می‌توان به Greta (گرتا)، Suspiria (سوسپیریا) و The Addams Family (خانواده‌ی آدامز) اشاره کرد. او در سریال‌های Thirty Rock (سی راک)، Gaslight (چراغ گاز) و Desperate Housewives (کدبانوهای وامانده) نیز بازی کرده است.

شبکه‌ی آمازون سال گذشته سفارش ساخت یک اقتباس تلویزیونی از رمان The Peripheral را صادر کرد. اسکات اسمیت به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر این درام یک ساعته فعالیت می‌کند و گرگ پلیجمن دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر آن خواهد بود. جاناتان نولان و لیزا جوی سال گذشته یک قرارداد همه‌جانبه‌ی بزرگ با شبکه‌ی آمازون امضا کردند و به موجب این قرارداد تهیه‌کنندگی سریال «جانبی» را از سوی شرکت «کیلتر فیلمز» انجام می‌دهند. وینچنزو ناتالی که کارگردانی فیلم‌های In the Tall Grass (در چمن‌زار بلند)، Splice (شکاف) و Nothing (هیچ چیز) را در کارنامه دارد، به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه فعالیت می‌کند و آتنا ویکهام از شرکت «کیلتر فیلمز» و استیون هوبان دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. سریال The Peripheral توسط شبکه‌ی آمازون و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌شود
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان