امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه در اینستاگرام محبوب باشیم؟(اصول جمع آوری فالوور در اینستاگرام)

#1
به نام خدا

چگونه در اینستاگرام محبوب باشیم؟(اصول جمع آوری فالوور در اینستاگرام) 1

چگونه در اینستاگرام محبوب باشیم ؟!
اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوب در سطح جهان است که این روزها دارای میلیون ها کاربر از نقطه به نقطه جهان می باشد که در این برنامه، کاربران تصاویر و ویدیوهایی را از خود به اشتراک می گذارند و اگر شما نیز در حال مطالعه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک هستید، حتما روزانه چندین ساعت در این شبکه اجتماعی وقت می گذارید و پست های مختلف را مشاهده می کنید.

اما با جستجو در اینستاگرام قطعا ممکن است با برخی صفحات روبرو شوید که دارای چند صد هزار یا چند میلیون فالوور هستند که برایتان ممکن است کمی شوکه کننده باشد و این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه چنین چیزی ممکن است؟! و ده ها سوال و جواب که در این زمینه ذهن شما را درگیر خود کنند. اما اگر این سوال برای شما پیش آمده است و به دنبال راه و روش های اصولی هستید، در این گزارش از نمناک قصد داریم شما را با آموزش محبوب شدن در اینستاگرام آشنا کنیم که حتما کاربردی خواهد بود. همراه ما باشید.

1- کاربرد هشتگ در اینستاگرام و نحوه استفاده
شاید تعریف های زیادی در مورد هشتگ در وب مشاهده کنید که هر یک از آنها به نحوی خاص توضیح داده اند. اما هشتگ در اینستاگرام بیشتر یک ابزار است. برای مثال اگر شما از طرفداران فوتبال هستید، می توانید با هشتگ کردن تیم مورد علاقه خود ( #تیم_**** ) در بخش جستجو اینستاگرام، پست هایی که با این هشتگ منتشر شده اند را مشاهده کنید.

از این رو اگر شما در اینستاگرام در حال فعالیت هستید و می خواهید پیج عادی خود را تبدیل به پیج پر بازدید و درآمد زایی کنید، باید حتما و حتما هشتگ هایی مرتبط با پست های که در طول شبانه روز می گذارید، در انتهای پست قرار دهید تا میلیون ها کاربر با جستجوی این هشتگ، پست شما را مشاهده کنند.

با این حال برای هشتگ گذاشتن در پست های اینستاگرامی، باید یک نوع استراتژیک بچینید تا پستتان بصورت هدفمند منتشر شود و در اینستاگرام با بازتاب و استقبال زیادی روبرو شود. بطور کلی گفته می شود که چیزی بین 8 تا 12 هشتگ برای پست کافی است و اگر از این تعداد بیشتر شود، باعث زشت شدن محتوای پست خواهد شد و توصیه ای که ما برای شما عزیزان داریم این است که حتما هشتگ ها مرتبط با تصویر یا ویدیویی که در حال انتشار آن هستید، باشند که در غیر اینصورت هیچ بازده ای برای شما نخواهد داشت.


همچنین سعی کنید هشتگ یا هشتگ هایی را انتخاب کنید که در آن ماندگار شوید. برای مثال اگر شما در انتهای پست #ایران و... قرار دهید، قطع یقین پست شما در میان سایر پست های دیگری که در حال انتشار هستند، غرق خواهد شد و اما اگر هشتگ دیگری مانند #زنده_باد_ایران استفاده کنید، پست شما نسبت به هشتگ اول جایگاه اش را از دست نخواهد داد و می تواند بازدید خوبی بگیرد که این مورد نیز نیاز مبرم به خلاقیت دارد.

2- انتخاب محتوای مناسب برای پست
محتوا یکی از نکات و ابزارهایی است که این روزها همه ما به دنبال آن هستیم و کارفرماهای بسیار زیادی در سرتاسر دنیا که دارای کسب و کار شخصی هستند، به دنبال تولید کننده محتوایی هستند که تمام اصول و ضوابط محتوای اینستاگرام را آشنا باشد و بتواند برای آنها تولید محتوا کند. اما این بدین معنا نیست که شما حتما باید تولید کننده محتوا استخدام کنید و در این راستا هزینه کنید!

برای اشنایی با نحوه نوشتن محتوا یا در اصطلاح کپشن پست می توانید چند ساعتی در اینستاگرام بصورت هدفمند جستجو کنید و از پیج های پربازدید استفاده کنید که قطعا با مشاهده چندین پست می توانید اصول خاص را در این راستا متوجه شوید. اما اگر از کپشن بگذریم، به محتوای اصلی یعنی تصویر یا ویدیویی هست که در حال به اشتراک گذاشتن آن هستیم، میرسیم.



پست می تواند در محبوبیت ما موثر باشد و اگر چند ساعتی فکر کنیم، می توانیم به موضوعات مختلفی برسیم که شاید برای کاربران و دنبال کننده های پیج ما یک سوال باشد و به همین دلیل بهتر است که در راستای آموزش آن بپردازیم تا در این شبکه مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته شویم که این ابتدای محبوبیت در اینستاگرام می باشد...

3- تمرکز بر روی مخاطبان
پیج اینستایی شما حتما در یک راستا فعالیت می کند که این می تواند به شاخه های بسیار زیادی تقسیم شود. برای مثال می توان در زمینه آشپزی، تکنولوژی، صفحات خنده دار و... که این پیج را شما در اولین روز ایجاد حساب به آن فکر کرده اید و به نتیجه رسیده اید. از این رو شما باید در راستای هدف پیج خود فعالیت کنید و اگر در زمینه x فعالیت می کنید، نباید از y در پیج اینستاگرامی خود مطلب را انتشار کنید و این یک اصل است که حتما باید رعایت کنید.


با این وجود اگر شما به کامنت های مخاطبان پیج اینستاگرامی خود دقت کنید، می توانید از حرف ها و گفته های آنها به نیازهای آنها پی ببرید و پست هایی متناسب با خواسته های آنها منتشر کنید تا آنها را هر چه بهتر به خود جذب کنید و به مرور آنها اگر از پست های پیج شما خوششان بیاید، حتما پست های شما را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت و محبوب خواهید شد.

4- ارتقاع مهارت های عکاسی
شاید در هنگام عکاسی از یک سوژه این چنین فکر کنیم که ما نیازی به آموزش روش های عکاسی نداریم و این اشتباه بزرگی است که شاید اکثر ما آنرا انجام دهیم! عکاسی شغلی خاص و پر از نکات جزئی است که اگر شما این جزئیات را رعایت کنید، عکستان ارزشمند خواهد بود و به همین دلیل اگر الان روزهای اولیه کاری شما در این زمینه است و قصد هزینه کردن ندارید، بهترین راه آموزش روش های عکاسی است که می تواند به شما کمک کند.

عکاسی اولین مرحله ای است که شما انجام می دهید و نباید عکس گرفته شده را فورا در پیج اینستاگرامی خود منتشر کنید. برای انتشار عکس شما می توانید از ابزارهای بسیار زیادی اعم از فوتوشاپ و سایر ابزارهایی که در این زیمنه وجود دارند استفاده کنید و عکس خود را تبدیل به تصویر بسیار زیبا و خاصی کنید که نظیر آنرا ندیده اید.

5- ماندگار باشید
قطعا هر شغل و بیزنسی فراز و نشیب های خاص خود را دارد و با یک شب نمی توان راه چند ساله را پیمود...! از این رو با چند پست ساده نمی توان در طی چند ماه به محبوبیت رسید و شما باید برای ماندگاری خود تلاش کنید. تلاشی که باید بکنید این است که حتما اصول را آموزش ببینید و بر اساس اصول و ضوابط پایه، پیش بروید تا به مرور زمان به جایگاهی که مدنظرتان است برسید.

با این حال اصلی ترین اصلی که باید در ذهن خود برای ماندگار بودن داشته باشید، صبر است که یک مولفه حساس می باشد که باید از آن پیروی کرد. بنابراین زحمتی که برای پیج اینستاگرامی خود می کشید را نباید با رها کردن و عدم صبر و تلاش از بین ببرید. بهترین راه این است که روزانه چند ساعت بر روی پیج خود وقت بگذارید و به مرور این زحمت را بیشتر کنید.

6- نوشتن بیو مناسب در پروفایل پیج
در بیو اینستاگرام خود می توانید تا 150 کارکتر حروف و اعداد استفاده کنید که در این 150 کارکتر می بایست در مورد اهداف پیج و معرفی آن حرف بزنید و لازم به ذکر است که بیو اینستاگرام بسیار مهم است چرا که برای مخاطب تاثیر گذار است و می تواند حتی باعث جذب فالوور شود که این مورد هم یک شرط مهم دارد...! شرط مهم، واقعی بودن محتویات بیو اینستا شما می باشد.

برای مثال پیج اینستاگرامی وجود دارد که در بیو خود از #ماشین_های_روز استفاده کرده است و به هیچ وجه تصویری از ماشین های مدرن در پیج منتشر نکرده است و این یک اشتباه بزرگ می باشد چرا که میزان اطمینان کاربر را نسبت به پیج و زحمات خود کاهش می دهید و امکان آنفالو شدن از طرف کاربر وجود دارد..! پس صادقانه پیش بروید.

7- کشف بهترین زمان برای پست گذاشتن
تمام ذهنیت خود را که تا این قسمت از این مطلب از نمناک بدست آورده اید را چند ثانیه کنار بگذارید و خودتان را یک کاربر اینستاگرام ساده تصور کنید. در طول روز 6 بار شما وارد اینستاگرام می شود و پست های مختلف را مشاهده می کنید و در صورت لزوم کامنت نیز می گذارید. اما در میان پیج دوستان و آشنایانتان که شاید در طول روز تمام آنها به تعداد 10 استوری و 2 پست بگذارند، پیجی را فالوو کرده اید که در طول روز 10 پست و 30 استوری را منتشر می کند.

حس شما نسبت به این پیج چگونه است؟! آیا حاضر به دنبال کردن آن هستید؟! به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید بود چرا که باعث آزار شما می شود و اگر در میان 10 پست و 30 استوری، 50 درصد آنها نیز تبلیغات باشند، به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید شد و فورا آنفالوو خواهید کرد.


بنابراین بهترین کار این است که ابتدا خودتان را بجای کاربر و فالووری قرار دهید که در حال دنبال کردن پیج شما می باشد و در ساعت های مقرر و مناسب در طول روز پست های مختلف را منتشر کنید و اگر روزهای اولیه پیج شما می باشد، روزانه یک پست هدفمند کافی است تا به مرور پیج شما گسترش پیدا کند.

8- اشتباهاتی که باید از آنها جلوگیری کنید؛

اشتباهاتی وجود دارند که اگر شما می خواهید تبدیل به پیجی پربازدید و محبوب در اینستاگرام شوید، ممکن است آنها را انجام دهید که این موارد روش محبوب شدن در اینستاگرام نیست و شما باید بصورت جدی از آنها خودداری کنید. در ادامه به معرفی این مشکلات خواهیم پرداخت و توصیه می شود حتما خودداری کنید؛

پیج اینستاگرامی عمومی، نباید Private شود
انتخاب نام کاربری طولانی به همراه کارکترهای متعدد
آنفالوو کردن پیج هایی که قبلا فالوو کرده اید
خرید فالوور فیک که هیچ کاربردی ندارند
تمرکز بر روی کمیت بجای کیفیت
ارسال مطالب تکراری و نامناسب
پست کردن محتواهای دروغین و نامرتبط
پست کردن تبلغات های نامرتبط
جواب ندادن به کامنت ها
عدم پاسخگویی به فالوورهای پیج
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник ، єη∂ℓєѕѕღ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
Brick 
يه حساب كاربري خوب انتخاب كنيد
عكاسي رو سو‍ه مكان هاي مختلف كنيد
با هشگ درست كردن عكس هاتون رو در اختيار عموم بذارين
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The truth of love is living in heaven with you
پاسخ
 سپاس شده توسط ☪爪尺.山丨几几乇尺☪


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انی دسک چیست و چگونه کار میکند؟
  آموزش جامع تولید محتوا در اینستاگرام
  ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت
  چگونه بفهیم کسی غیر از خودمان وارد اکانت اینستاگرام ما شده؟
  چگونه رمز وای‌فای را در دستگاه‌مان ببینیم؟
  چگونه بفهمیم باتری گوشی ما احتیاج به تعویض دارد؟؟
  آموزش مخفی کردن آخرین بازدید اینستاگرام
  چگونه بدون این که به گوشیمون کوچکترین دستی بزنیم تماس ها رو جواب بدیم؟
  چگونه آلبوم اینستا بسازیم؟
  راحت و بدون دردسر برای پیچ اینستاگرام خود لایک و ویو بزنید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان