امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقایسه جک اس5 با رقبای چینی

#1
فضای سواری نسبتاً کافی است، از نظر فضا، یک فرد با 178 سانتی متر قد در ردیف جلو با چهار انگشت در فضای سر قرار دارد. صندلی جلو را همچنان نگه دارید، هنگامی که همان فرد در ردیف عقب نشسته است، اتاق پا دو مشت فضای خالی  است و اتاق سر یک پانچ است، بنابراین فضای سواری نسبتاً سخاوتمندانه است.  علاوه بر این، برآمدگی وسط ردیف عقب بسیار کم است. با این حال، این خودرو جدید با خروجی هوای عقب طراحی نشده است و کوسن صندلی عقب نسبتاً کوتاه است.

خودرو جک مجهز به موتور های 2.0L و 1.5T:  

قدرت، علاوه بر حمل موتور 2.0 لیتری علاوه بر این، به معرفی پیشرفته جدید S5 یک موتور تزریق مستقیم با توربوشارژ 1.5 لیتری، حداکثر توان خروجی موتور 174 اسب بخار و گشتاور اوج 251 نیوتن متر نیز می پردازد. از نظر انتقال، تطبیق موتور یک گیربکس 6 سرعته و گیربکس 6 سرعته دو کلاچ خواهد بود.  موتور 2.0L دارای حداکثر توان 144 اسب بخار و گشتاور اوج 180 نیوتن متر است. از لحاظ انتقال، فقط گیربکس دستی 5 سرعته وجود دارد که با موتور 2.0L مطابقت دارد.  

مقایسه جک اس5 با رقبای چینی 1

بررسی درایو تست:

ویرایشگر ما مدل انتقال دستی جدید Ruifeng S5 1.5T را از قبل آزمایش کرده است. ماشین جدید نسبتاً ساده است و بسیار آسان برای استفاده.  موتور و گیربکس از نظر منطقی مطابقت دارند، نسبت دنده محکم است، چرخ دنده ها به طور محکم به هم متصل شده اند و موتور در جاده های شهری تنظیم شده است، بنابراین عملکرد نیرو در سرعت های پایین و متوسط رضایت بخش است. فرمان هیچ ویژگی مشخصی ندارد و نسبتاً خنثی است. تعلیق همچنین بر راحتی تأکید دارد، سفر نسبتاً طولانی است، بهار می تواند بیشتر اطلاعات جاده را فیلتر کند و در جاده احساس خوبی دارد.

رقبا:  

موقعیت یابی برند جدید JAC Refine S5 در SUV کامپکت چین، در این بازار در میان Hover H6 در جایگاه غالب قرار گرفته است و مانند Chang'an CS75، Chery Tiggo 5 و سایر مدل ها، رقیب اصلی خودروی جدید خواهند بود.  به عنوان یک مدل ساده، Ruifeng S5 جدید JAC در پیکربندی فراوان تر است، اما مزایای آن در مقایسه با رقبا آشکار نیست. علاوه بر این، به رسمیت شناختن نام تجاری JAC و طرح شبکه فروشنده همچنین بر فروش نهایی خودرو جدید تأثیر خواهد گذاشت.
علاوه بر این، برند SUV جمع و جور در بازار چین در بین مدل های مختلف تفاوت بین داده های فروش ضعیف تر، مانند فروش Hover H6 در سال 2014 تا 315.878، فروش چری تیگو 5 از 92.317، Chang'an CS75 53031 است. فروش کلی JAC Refine S5 جدید هنوز هم رقابت با این رقبا دشوار است.
آگهی
#2
Undecided حوصله میخواد بخونی
 :....I miss myself.....:    



[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا خودرو هامرEV شاسی بلند در مقایسه با وانت قدرت کمتری دارد؟
  بالا و پایین بازار خودروهای چینی
  مقایسه قیمت توسان کارکرده و جک s5 صفر
  2 ماشین محبوب چینی در میان ایرانیان
  مقایسه دو پرطرفدار چینی
  مقایسه 2 هیوندای جذاب تا 800 میلیون
  مقایسه برخی مدل های خودروی هایما
  مقایسه دو خودرو رنو تلیسمان و هوندا آکورد
  مقایسه دو خودروی لوکس جنسیس کوپه و سدان
  مقایسه دو خودروی (Off-Road) لوکس لندرور و رنجرور

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان