امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

#1
هر چه یک ارز دیجیتال حجم در گردش یا تعداد ارز عرضه‌ شده در بازار بالاتر و بیشتری داشته باشد ارز مربوطه به گزینه بهتری جهت سرمایه‌گذاری بدل می‌شود. در ادامه قصد داریم تا با در نظر گرفتن این فاکتورها بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری را به شما معرفی کنیم.

بیت کوین _ Bitcoin​

ارزش بیت کوین هم‌ اکنون در بازار چیزی در حدود صد و هفتاد و چهار میلیارد دلار است که این رقم در اصل شصت و پنج درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را شامل می‌شود. با در نظر گرفتن این نکته که در حال حاضر یک سیر صعودی در بازار بیت کوین وجود دارد، احتمال می‌ رود که ارزش بازار بیت کوین به هفتاد درصد ارزش کل بازار نیز برسد. به همین دلیل این ارز دیجیتال مناسب‌ترین ارز جهت سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای رمزگذاری شده است.

اتریوم _ Ethereum​

پس از بیت کوین، اتریوم مهم‌ترین ارز دیجیتال این روزها بشمار می‌رود. این ارز دیجیتال با ارزشی در حدود ۲۵ میلیارد دلار پس از بیت کوین در رتبه دوم با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.یکی از اتفاقاتی که می‌تواند بر روی ارزش اتریوم تأثیر بسیاری بگذارد، دو شاخه شدن فورک آن است. در حقیقت توسعه‌ دهندگان این ارز دیجیتال توافق کرده‌اند که در زمان پیش رو شاخه‌ ای دیگر از اتریوم را ایجاد کرده که در آن تأیید تراکنش‌ها با روش اثبات اعتبار انجام بگیرد. این روش با توجه به ساده‌ تر کردن نحوه استفاده از اتریوم در جهت پرداخت‌های اینترنتی و درگاه‌های پرداخت، ارزش بازار اتریوم را به‌ شدت افزایش دهد.

لایت کوین _ Litecoin​

لایت کوین در حقیقت یکی از جایگزین‌های بیت کوین بشمار می‌رود و توسط کارشناسان به‌ عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری است.در حقیقت توسعه‌ دهندگان این ارز دیجیتال به دنبال این هستند تا لایت کوین نیز همچون بیت کوین به‌ عنوان یک پول دیجیتال در سطح جهانی مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر این ارز رمزگذاری شده از نظر سرمایه در جایگاه ششم بازار قرار دارد و از این‌ رو نقدینگی بالایی دارد. همچنین نسبت به سایر ارزهای دیجیتال با سرمایه‌ های کمتر در بازار دارای نوسانات کمتری دارد. تعداد کل ذخایر لایت کوین هشتاد و چهار میلیون است و رقم بسیار بالاتری نسبت به بیست و یک میلیون واحد بیت کوین دارد.

نئو _ NEO

ارز دیجیتال نئو یکی از پرچم‌داران ارزهای دیجیتال در دنیا بوده و نخستین ارز دیجیتال چینی است که به‌ صورت کدهای باز به بازار عرضه شد. این ارز دیجیتال جزء ارزهای دیجیتال نسل سوم است و سرعت معاملات بسیار بالایی داشته و می‌توان از آن‌ جهت پرداخت‌های فروشگاهی نیز استفاده کرد. علاوه بر این با توجه به ایده این پروژه که بر اساس ترکیب سرمایه‌های دیجیتال و سرمایه‌های واقعی است، نئو یکی از ارزهای دیجیتالی است که به‌ طور بالقوه امکان رشد بسیار بالایی دارد.

بایننس کوین _ Binance Coin

در حال حاضر بایننس کوین هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار از نظر سرمایه است و از این‌ رو نقدینگی بالایی دارد. قیمت این ارز دیجیتال نیز در سال‌های اخیر پر نوسان بوده است. در حال حاضر بایننس کوین هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار ازنظر سرمایه است و نقدینگی بالایی دارد. قیمت این ارز دیجیتال نیز در سال‌ های اخیر پر نوسان بوده است. بایننس در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین سکه‌های دیجیتال موجود در بازار است و از آن‌ جهت تراکنش‌ها و برای بالا رفتن حجم معاملات استفاده می‌ شود. با این اوصاف بایننس کوین یکی از بهترین گزینه‌ها جهت سرمایه‌گذاری در سال‌های پیش رو است.

کاردانو _ Cardano

کاردانو نیز همچون اتریوم و نئو، یکی دیگر از پلتفرم های قراردادهای هوشمند است که از مقایس پذیری بالا و ابزار توسعه دهندگی ساده‌ای برخوردار است. هم‌اکنون کاردانو در بین ده ارز دیجیتال برتر برای سرمایه‌گذاری قرارگرفته است و از نظر مقدار سرمایه در بازار در بین برترین‌ها جای دارد. تعداد کل توکن های کاردانو چهل و پنج میلیارد واحد است.

ریپل _ Ripple

ریپل یک ارز دیجیتال نیست، بلکه شبکه‌ ای جهت تبادل تراکنش‌ های مالی است و واحد تراکنش‌ های مالی در این شبکه XRP است که ارز دیجیتال این شبکه نیز بشمار می‌آید.ریپل یک تفاوت عمده با دیگر ارزهای دیجیتال دارد و آن‌هم این است که موردپذیرش بانک‌ها و سیستم‌های مالی می‌باشد. در حقیقت در حال حاضر بانک‌ها و سیستم‌های مالی گوناگونی در دنیا با استفاده از ریپل با یکدیگر مبادلات مالی خود را انجام می‌دهند. استفاده از ریپل ازاین‌جهت برای بانک‌ها صرفه بالایی دارد که ازیک‌طرف سرعت تراکنش‌ها آن بسیار بالا است و از طرف دیگر امنیت فوق العاده ای دارد.

مونرو _ Monero

ارز دیجیتال مونرو با استفاده از فناوری رمزنگاری این قابلیت را دارد تا هویت افراد را در زمان انجام تراکنش مخفی نگه دارد از این‌ رو کاربردهای فراوانی در دارک وب پیدا کرده است.این ارز دیجیتال هم‌ اکنون دارای نقدینگی بسیار بالایی است و همواره در میان برترین ارزهای دیجیتال ازنظر سرمایه موجود در بازار بوده و خرید و فروش آن بسیار راحت است. علیرغم اینکه قیمت این ارز دیجیتال در بازار نوسانات بسیار زیادی داشته است ولی به علت تعداد زیاد مالکان و حجم بالای سرمایه آن، پایداری بسیار بالایی در بازار دارد.
پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه می ۲۰۲۲ حدود ۱۸٫۴ میلیون سکه XMR که توکن ارز دیجیتال مونرو است در بازار وجود داشته باشد. علاوه بر این با توجه به استفاده روز افزون این ارز دیجیتال در فضای دارک وب، میزان تقاضای آن نیز در حال افزایش است و قیمت‌ها نیز به‌مرور بالا می‌روند. با توجه به موارد ذکر شده مونرو یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری است.

بیم _ BEAM

این ارز دیجیتال نیز همچون مونرو یک ارز رمز گذاری شده مبتنی بر حفظ حریم شخصی است. این ارز دیجیتال از پروتکل یک بلاک چین جدید بنام Mimblewimble استفاده می‌کند. این بلاکچین جهت افزایش سرعت تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر سرمایه کمی در بازار رمز ارزها دارد ولی ازنظر نقدینگی شرایط خوبی را دارد. علاوه بر این، این ارز دیجیتال خرید و فروش را برای سرمایه‌ گذاران آسان کرده است.

در حال حاضر مدتی است که قیمت این ارز دیجیتال ثابت بوده و نوسانات زیادی نداشته و قیمت خرید و فروش آن در بازار چیزی در حدود یک دلار است و پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد. گفته می‌شود که ظرفیت نهایی بیم 262800000 واحد است پیش‌بینی می‌شود تا با افزایش میزان تقاضا، شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

تزوس _ Tezos

موارد بسیاری همچون رشد سالانه صد و بیست درصدی، توسعه سریع و ثبات مدیریتی باعث شده تا تزوس به یکی از گزینه‌ های مطمئن سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بدل شود. در حقیقت تزوس خود را به‌عنوان نخستین پلتفرم خود اصلاحگر در میان ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. این شبکه دقیقاً همانند اتریوم از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کرده و امکان ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز را برای کاربران خود فراهم آورده است. در حال حاضر تزوس بزرگ‌ترین شبکه مبتنی بر اثبات سهام به شمار می‌ رود.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری مبتدیان


اگر تازه وارد بازار ارز دیجیتال شده اید تا وقتی با زیر و بم این بازار آشنا می شوید توصیه می شود از مطمئن ترین ارزها خرید کنید و پس از کسب اطلاعات کافی در این زمینه، ترید را آغاز کنید به توصیه کارشناسان ارزپدیا در سال 2020، بیت کوین، اتریوم، ریپل، کوین کش و لایت کوین از بهترین ارزها برای سرمایه گذاری به شمار می آیند.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست بهترین شرکت ‌های تولید محتوا در ایران
  بهترین یخچال بستنی برای نگهداری بستنی کدام است؟
  بهترین برند بستنی ساز کدام است؟
  بهترین دوربین های عکاسی جهان
  هدف جای گذاری نقطه سیاه در شیشه اتومبیل
  10 کشور که بهترین اینترنت دنیا را دارند
  آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم و خرید اتریوم
  معرفی بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ با ماندگاری بالا
  سرمایه‌های سیال و انسان‌های سرگردان
  بهترین کلینیک های درمان بواسیر (هموروئید)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان