امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اینیستا احتمالا به پرسپولیس نمی رسد!

#1
دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و طی آن، ویسل کوبه توانست پس از 120 دقیقه بازی پرفشار و پر افت و خیز، در ضربات پنالتی از سد سامسونگ بگذرد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.


در این بازی ویسل کوبه بدون ستاره نامدار خود پای به میدان گذاشت. آندرس اینیستا ستاره سالهای نه چندان دور بارسلونا که در دیدار مقابل شانگهای SIPG مصدوم شد و از بازی بیرون رفت، نتوانست به بهبودی کامل برسد و بازی مقابل سامسونگ را از روی نیمکت تیمش دنبال کرد.

اما در این بازی ابتدا سامسونگ بود که به گل رسید. سانگ هیوک پارک 22 ساله در دقیقه 7 گل نخست بازی را وارد دروازه کرد و همگان را به برگزاری یک دیدار تماما کره ای در نیمه نهایی آسیا امیدوار کرد.
اما در دقیقه 38 همه چیز برای سوون سامسونگ بهم ریخت. در صحنه ای که با غافلگیری خط دفاعی تیم کره ای همراه بود، بازیکن ویسل کوبه با گلر سوون سامسونگ تک به تک شد و مدافع کره ای ها مرتکب خطا شد.

ادهم محمد اردنی داور مسابقه، ابتدا به بازیکن دیگری کارت زرد نشان داد و یک ضربه پنالتی به سود نماینده ژاپن اعلام کرد. اما کمک داور ویدیویی از او درخواست بازبینی صحنه را کرد و داور پس از دیدن آن، کیم تائه هوان مدافع سوون سامسونگ را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد و ضربه ایستگاهی را به جای پنالتی تشخیص داد.

پس از این اخراج، یاران اینیستا سوار بر بازی شدند و در دقیقه 40 روی یک ضربه ایستگاهی که نصیبشان شود، توسط کیوگو فروهاشی گل تساوی را به ثمر رساندند.

اینیستا که تصویر مغموم او بر روی نیمکت مشخص بود، با اضطراب و نگرانی عملکرد هم تیمی هایش را نظاره می کرد. او پس از قهرمانی در اروپا و جام جهانی، تنها قهرمانی در قاره کهن را در کارنامه کم دارد و با ویسل کوبه سخت به دنبال آن است.





بازی ویسل و سامسونگ به وقت های اضافه کشیده شد. بالاخره در دقیقه 113 بود که آتسوهیتو میورا دستور به ورود اینیستا به درون زمین گرفت. فوق ستاره فوتبال اسپانیا در 7 دقیقه پایانی به میدان آمد و مشخص بود او تنها برای زدن ضربات پنالتی ماموریت پیدا کرده است.
 
اینیستا احتمالا به پرسپولیس نمی رسد! 1

 

آندرس اینیستا پس از زدن ضربه پنالتی لنگان لنگان به سمت بازیکنان هم تیمی حرکت کرد تا مشخص شود او مصدومیت دارد. سرمربی ویسل نیز تا دقیقه ۱۱۰ به ستاره تیمش میدان نداد تا آینده این بازیکن در ابهام باشد.


اعتماد تیمی ویسل کوبه به رهبری اینیستا به حدی بالا بود که آنها پنالتی اول تیمشان را نیز به او سپردند. بازیکنی که با وجود مصدومیت پای به زمین مسابقه گذاشت تا ماموریت تیم ژاپنی را کامل کند. او به زیبایی پنالتی خودش را وارد دروازه کرد و بالاخره این ماراتن جذاب با از دست دادن پنالتی هفتم سامسونگ توسط جانگ، به سود ویسل کوبه به پایان رسید.

حالا ویسل کوبه که در لیگ ژاپن به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و با شگفتی هر چه تمام پای به دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذشته، تنها یک پله تا حضور در فینال و جدال با پرسپولیس فاصله دارند.
 
اینیستا احتمالا به پرسپولیس نمی رسد! 1


شاید اینیستا قصد داشته باشد انتقام هم تیمی و هموطنش یعنی ژاوی را از پرسپولیس بگیرد. ژاوی که چه در زمان بازیکنی و چه به عنوان مربی بارها به پرسپولیس باخته است، امیدوار است تا اینیستا ماموریت ناتمام اسپانیایی ها را تمام کند.

اینیستا که تا زمان دیدار با اولسان هیوندای به بهبودی کامل دست پیدا می کند، یک قدم تا دیدار با پرسپولیس پرانگیزه فاصله دارد. باید دید در صورت تحقق این رویا، پرسپولیس پس از ژاوی نیز مچ دیگر اسطوره بارسلونا و اسپانیا را می خواباند یا اتفاقات ورزشی به نحو دیگری رقم خواهد خورد؟

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان