امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خاطرات تلخ

#1
ه نقل از آاس، سویل امشب میزبان یک فینال دیگر برای بارسا خواهد بود. خاطرات آبی اناری ها از بازی های تک بازی فینال در این شهر اغلب تلخ بوده اند.

بارسلونا پس از پیروزی بر سوسیداد در شهر کوردوبا توانست به بازی نهایی برسد. ضیافت پنالتی ها در نهایت حکم به صعود بارسا داد و حریف امشب این تیم بیلبائو است که موفق به شکست رئال در نیمه نهایی شد.

ین چهارمین بار است که بارسلونا در شهر سویل یک بازی فینال را برگزار می کند. اولین بار سال 1925 بارسا در فینال جام رینا ویکتوریا توانست پیروز شده و  عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. جامی که بین سال های 1918 تا 1928 برگزار می شد.

 
این آخرین خاطره خوش بارسا در بازی فینال در شهر سویل است.
سال 1986 بارسا پس از اینکه در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا توانست شکست 3-0 بازی رفت برابر گوته بورگ سوئد را جبران کرده و به فینال برسد، در سانچس پیسخوان ورزشگاه سویا، فینال را برابر استوا بخارست برگزار کرد و در ضربات پنالتی بازنده شد. برای یک نسل از هواداران بارسا آن تلخ ترین خاطره تمام زندگی شان محسوب می شود.
ارسا سال 2019 نیز در فینال کوپا ل ری و در ورشگاه بنیتو ویامارین بتیس به مصاف والنسیا رفت و در نهایت 2-1 بازنده شد. جالب اینکه مربی والنسیا در آن بازی مارسلینو مربی کنونی بیلبائو بود.

 
بارسا و بیلبائو هشت بار در فینال تک بازی به مصاف هم رفته اند که حاصل کار شش برد برای بارسا و دو برد برای بیلبائو است. در سه فینال اخیر بین دو تیم در سال های 2009، 2011 و 2015 همواره بارسا توانسته پیروز شود.
 
 




 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان