امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونگی بهداشت پوشاک زیر آقایان

#1
بهداشت لباس زیر یکی از نکات مهمی است که آقایان و خانم ها حتما باید به آن دقت نمایند زیرا رعایت نکردن بهداشت لباس زیر ممکن است سلامت جسمتان را تحت تاثیر قرار دهدبه این دلیل که لباس زیر با اندام تحتانی و نقاط حساس بدن در ارتباط است و وجود میکروب در آن سبب به وجود آمدن عفونت و بیماری های متعددی شود و ممکن است این بیماری ها به افراد دیگر به واسطه رابطه جنسی انتقال یابد.

در این مقاله نکاتی را برای رعایت و حفظ بهداشت پوشاک زیر آقایان ذکر کرده ایم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


از لباس های زیر قدیمی استفاده نکنید

حتی اگر به بهترین شکل ممکن از لباس های زیر نگهداری کنید و از بهترین مواد شوینده و ضدعفونی کننده استفاده کنید پس از مدتی میزان میکروب و باکتری لباس زیر شما به حدی می رسد که باید آن را دور انداخته و لباس زیر جدید جایگزین آن نمایید شاید بگویید ظاهر لباس زیر شما بسیار قابل قبول است اما پزشکان توصیه می کنند برای رعایت بهداشت و جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های مختلف لباس زیرهای خود را هر ۱۰ تا ۱۲ ماه تعویض نمایید.

شورت نخی بهترین گزینه

شاید از خودتان بپرسید چرا لباس زیر نخی بهترین گزینه می باشد ما برای شما دلایل محکمی می آوریم تا بدانید که شورت نخی بهترین انتخاب ممکن در بین نمونه های دیگر می باشد. یکی از دلایل مهم این است که پارچه نخی جاذب بسیار خوبی می باشد بنابراین رطوبت ناحیه تحتانی را به بهترین شکل ممکن به خود جذب می نماید. دلیل بعدی برای انتخاب شورت نخی این است که این جنس پارچه دارای منافذ باز زیادی برای عبور هوا می باشد که این موضوع بروز بیماری های عفونی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از لباس زیر تنگ و جذب استفاده نکنید.

لباس زیر تنگ و چسبان در طولانی مدت سبب سایش بدن و ایجاد زخم و سوزش در ناحیه تحتانی می شود علاوه بر آن شورت تنگ ترشحات را در ناحیه جنسی نگه داشته و سبب ایجاد عفونت در این ناحیه خواهد شد.

سعی کنید در هنگام خواب لباس زیر نپوشید

متخصصین توصیه می کنند که بهتر است در هنگام خواب از لباس زیر استفاده نکنید تا هوا به خوبی در بدنتان جریان داشته باشد اگر به پوشیدن لباس زیر در هنگام خواب عادت دارید می توانید لباس های زیر روزمره خود را با لباس زیر گشاد و مناسب خواب تعویض نمایید.

با لباس زیر ورزش نکنید

سعی کنید در هنگام ورزشو فعالیت بدنی تا خد امکان لباس زیر استفاده نکنید یا اگر هم نپوشیدن لباس زیر برایتان سخت است است سعی کنید از لباس های زیری استفاده کنید که عرق را به خوبی به خود جذب کرده و گشاد باشد زیرا رعایت کردن این نکات بروز عفونت در ناحیه تناسلی تان جلوگیری می کند.
به تعویض به موقع لباس زیر اهمیت دهید

این که چند روز یک بار استحمام می کنید ارتباطی به تعویض لباس زیرتان ندارد بهتر است لباس های زیر را از روزی 3 بار تا نهایت دو روز یک باز عوض کنید. بنابراین تعویض لباس زیر و به خصوص شورت را تا هنگام رفتن به حمام به تاخیر نیاندازید.

فروشگاه لباس زیر مردانه دکتر کوالا -dkstyle.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اگه نترسی بیا تو... همه چیز درباره جن و چگونگی احضار جن...!
  چگونگی ساخت انواع نماهنگ(کلیپ) در شبکه های مختلف (طنز)
  خانما و آقایان در شرایط مختلف
  چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت …
Star ماده خاکستری مغز و خصوصیات آقایان
  انتخاب کراوات مناسب برای آقایان خوشتیپ
  چگونگی چهره خوانی
  چگونگی تعبیر خواب حیاط
  چگونگی تعبیر خواب حوله
  طرز نیمرو درست کردن آقایان با خانم ها !!(طنز)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان