امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مهاجرت به سوئد| هزینه‌های زندگی و معرفی یک روش ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور

#1
مهاجرت به سوئد| هزینه‌های زندگی و معرفی یک روش ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور 1


مهاجرت به یک کشور مرفه و تمام عیار
زمانی که با هر فردی شروع به صحبت می‌کنید، احتمالا از او می‌شنوید که زمانی قصد مهاجرت داشته یا حتی دارد. شرایط سخت زندگی و مشکلات اقتصادی بسیاری از مردم را به مهاجرت سوق می‌دهد. سوئد یکی از محبوب‌ترین کشورهایی است که به عنوان مقصد مهاجرتی انتخاب می‌شود. این کشور که در شمال قاره اروپا و شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده، جزو مرفه‌ترین کشورهای دنیا به شمار می‌روند. به همین دلیل مهاجران زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. برخی از ویژگی‌هایی که در محبوبیت سوئد موثر است عبارتند از:



• امنیت اجتماعی بالا

• شرایط اقتصادی مناسب و اختلاف طبقاتی ناچیز

• محیط مناسب برای رشد کودکان و تحصیل آن‌ها

• نگاه صحیح مردم به مهاجران و عدم وجود نژادپرستی



شرایط مهاجرت به سوئد چیست؟
اگر قصد مهاجرت به کشور سوئد را دارید، باید اطلاعات دقیقی درباره شرایط مهاجرت به این کشور کسب کنید. افراد زیادی هستند که بدون اطلاع از شرایط مهاجرت مراحل آن را شروع کرده و در زمان کوتاهی شکست می‌خورند. به طور کلی می‌توان از سه راه مختلف برای مهاجرت به سوئد استفاده کرد که به شرح زیر است:

• مهاجرت تحصیلی

• مهاجرت کاری

• مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری



برای مهاجرت به سوئد چقدر باید هزینه کرد؟
هزینه انجام مراحل مهاجرت بزرگترین سوالی است که در ذهن افراد وجود دارد. برای اینکه مسیر مهاجرت خود را با موفقیت طی کنید، باید با کلیه جزئیات و هزینه‌های مهاجرت خود آشنایی داشته باشید. موارد بسیاری وجود داشته که افراد به خاطر نبود بودجه کافی مراحل مهاجرت خود را نیمه کاره رها کردند و نتوانستد به کشور مورد نظر خود دست پیدا کنند. به طور کلی بیشتر مردم علاقه دارند تا با کمترین هزینه ممکن مهاجرت کنند. به همین دلیل باید روشی را انتخاب کنید کمترین هزینه را برای شما داشته باشد.



هزینه مهاجرت به سوئد به عوامل بسیار گوناگونی بستگی دارد. متاسفانه نرخ ارز در کشور ما به شدت نوسان دارد. به همین دلیل در این مطلب مبالغ را به صورت کرون ( ارز ملی کشور سوئد ) ذکر می‌کنیم. توجه داشته باشید که باید نرخ روز این ارز را برای تامین بودجه در نظر بگیرید. میزان هزینه مهاجرت به کشور سوئد به شرایط و روش مهاجرت شما بستگی دارد. در این بخش از مطلب سعی داریم هزینه روش‌های مختلف مهاجرت به کشور سوئد به همراه شرایط آن را معرفی کنیم.



کار در کشور سوئد، هزینه و شرایط
اگر قصد مهاجرت کاری به کشور سوئد را دارید، باید یک سری شرایط خاص داشته باشید. اولین نکته این است که برای دریافت ویزای کاری باید مجوز کار در کشور سوئد را دریافت کنید.



برای دریافت این مجوز باید درخواست کار از یک شرکت سوئدی را داشته باشید و با دیگر مدارک مورد نیاز به سفارت کشور سوئد مراجعه کنید. همچنین می‌توان ارسال درخواست مجوز کار را به صورت آنلاین ارسال کرد. البته ارسال مدارک در سامانه آنلاین باید طبق دستور این سامانه انجام شود. مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز به شرح زیر است:

• پاسپورت معتبر

• نامه پیشنهاد شغلی که در آن کلیه قوانین اداره کار سوئد رعایت شده باشد

• مدارک تحصیلی با ترجمه رسمی

• رزومه کاری معتبر و مربوط به شغل پیشنهاد شده

مهاجرت به سوئد| هزینه‌های زندگی و معرفی یک روش ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور 1



حال به مهم‌ترین نکته برای مهاجرت به کشور سوئد می‌رسیم. برای مهاجرت کاری باید توانایی پرداخت 13 هزار کرون در ماه داشته باشید تا بتوانید هزینه‌های زندگی و اجاره خانه را فراهم کنید. به همین دلیل باید تمکن کافی مالی خود را اعلام کنید تا امکان صدور ویزای کاری برای شما وجود داشته باشد.



مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور سوئد
کشو سوئد با اقتصاد قوی و رو به رشد خود، توجه سرمایه‌داران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. اگر از سرمایه‌داران ایرانی هستید و برای پرداخت هزینه مهاجرت مشکلی ندارید، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با انجام این کار دو نشان را با یک تیر هدف گرفته‌اید. سرمایه‌گذاری در سوئد به شما این فرصت را می‌دهد که در بازار پر رونق آن سرمایه‌گذاری کنید و همزمان بتوانید زندگی خود را در کشور زیبای سوئد ادامه دهید.



برای انجام این کار می‌توانید از ثبت شرکت با مسئولیت محدود استفاده کنید. ثبت شرکت در کشور سوئد حدود 50 هزار کرون سرمایه اولیه نیاز دارد. این پول فقط باید در حساب شرکت وجود داشته باشد و مبالغ دیگری را باید برای هزینه زندگی خود در نظر بگیرید. همچنین این مبلغ به تعداد اعضای خانواده و افرادی که همراه خود به کشور سوئد می‌برید بستگی دارد. به طور کلی این مبلغ به شرح زیر محاسبه می‌شود:



• 200 هزار کرون برای شخصی که درخواست سرمایه‌گذاری در کشور سوئد را دارد

• 100 هزار کرون برای همسر متقاضی

• به ازای هر فرزند خود باید 50 هزار کرون را به کل مبلغ اضافه کنید


این مبلغ برای زندگی 2 ساله در سوئد محاسبه شده است. پس از 4 سال زندگی بدون وقته در این کشور می‌توانید اقامت دائم را برای کلیه اعضای خانواده دریافت کنید.



تحصیل رایگان در سوئد، بهترین روش برای مهاجرت به سوئد
اگر قصد ادامه تحصیل در کشور سوئد را دارید، بهترین و کم هزینه‌ترین روش را انتخاب کرده‌اید. با داشتن یک سابقه تحصیلی خوب می‌توان در دانشگاه‌های این کشور به صورت کاملا رایگان تحصیل کرد. با انجام این کار دیگر نیازی نیست که مبلغ زیادی را بابت زندگی در این کشور پرداخت کنید. برای تحصیل رایگان در سوئد باید مدرک تحصیلی خود و ریز نمرات را در اختیار داشته باشید. همچنین داشتن یک مدرک زبان آیلتس برای دریافت پذیرش ضروری است.



متاسفانه از سال 2012 سوئد امکان تحصیل رایگان را فقط برای دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار داد. به همین دلیل دیگر ایرانیان امکان تحصیل رایگان در این کشور را نداشتند. با این وجود هنوز هم می‌توان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های کشور سوئد تحصیل کرد. اگر رزومه تحصیلی خوبی ندارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا هزینه تحصیل در کشور سوئد نسبت به سایر کشورهای اسکاندیناوی کمتر است.



صباپلن، مهمترین ابزار شما برای رسیدن به سوئد
با استفاده از مشاورین باتجربه صباپلن (sabaplan.com) می‌توانید راحت‌تر به کشور سوئد راه پیدا کنید. کافیست صفر تا صد مراحل مهاجرت خود را به کارشناسان متخصص و زبده صباپلن بسپارید تا دیگر نگران چالش‌های مهاجرت خود به کشور سوئد یا سایر کشورهای مرفه جهان نباشید.


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام کشور به خاطر چاقی اقامت نمیدهد؟+عکس
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  بیش از هشت هزار روستای کشور در معرض خطر سیلاب قرار دارد
Heart مردی که 40 سال است مثل پنگوئن زندگی می کند!
Shocked در شکم این زن باردار یک شیطان زندگی می کند! (عکس)
  جنجال مرغ های آلوده به تریاک در کشور
Heart ترامپ: زندگی در شیکاگو از زندگی در افغانستان هم بدتر است
Heart شاخص‌هایی دال بر مداخله خارجی در کشور وجود دارد
Heart کویت، تنها کشور عرب حوزه خلیج فارس که عادی‌سازی را رد می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان