امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پتنت جدید شیائومی، از ارائه اسمارت فونی پیشرفته حکایت دارد

#1
اسمارت فون می میکس 3 شیائومی، امکانات جدیدی از جمله قابلیت اسلایدینگ را به گوشی‌های هوشمند اضافه کرد. این محصول با وجود برخورداری از نمایشگری تمام صفحه، همچنین به دوربین سلفی دوگانه مجهز بود. اما پتنت جدید ثبت شده از سوی شیائومی، خلاقیت‌های تازه‌ای را با خود به ارمغان آورده است.

پتنت جدید شیائومی، از ارائه اسمارت فونی پیشرفته حکایت دارد 1
 

این پتنت که به تازگی توسط وب سایت Let’s Go Digital به شکل یک تصویر رندر شده درآمده است، در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی (2020) به ثبت رسیده است. در ادامه مطلب می‌خواهیم به نحوه عملکرد آن بپردازیم. با ما همراه باشید.
از نمای جلویی، با یک گوشی هوشمند با نمایشگری تمام صفحه روبرو هستیم که صفحه نمایش آن، تا پشت بدنه دستگاه نیز ادامه پیدا می‌کند. اما نکته جالب ماجرا، اینجاست که برای بهره گیری از دوربین‌های سلفی، شما می‌‌توانید قسمت جلویی را به حالت کشویی به سمت پایین کشیده و به این ترتیب، لنزهای مربوطه نمایان خواهند شد. تصویر رندر و منتشر شده توسط وب سایت Let’s Go Digital را در این قسمت می‌توانید مشاهده کنید:
پتنت جدید شیائومی، از ارائه اسمارت فونی پیشرفته حکایت دارد 1
 

در قسمت بالایی نمایشگر، دو لنز به همراه دو سنسور را مشاهده می‌کنیم. برای انجام چنین کاری، می‌توانید با ضربه زدن به نمایشگر یا از طریق فرامین صوتی، نمایشگر را به سمت پایین هدایت کرده و از دوربین‌های سلفی استفاده کنید. در قسمت پشت بدنه، صفحه نمایش حدود دو سوم از این قسمت را به خود اختصاص داده است. زمانی که قصد استفاده از دوربین‌های سلفی را داشته باشید، صفحه نمایش از طریق نیروی الکترومغناطیسی، در جای خود باقی می‌ماند.
اگر این سبک و سیاق از طراحی به مذاق شما خوش نمی‌آید، باید بگوییم که حالت دیگری نیز در این پتنت به ثبت رسیده است. مدل دوم که توسط کمپانی شیائومی در این پتنت به نمایش گذاشته شده، به این صورت است که نمایشگر این گوشی هوشمند در حالت افقی به حرکت در می‌آید و دوربین‌های سلفی در قسمت کناره آن به نمایش گذاشته می‌شوند.
پتنت جدید شیائومی، از ارائه اسمارت فونی پیشرفته حکایت دارد 1
 

هنوز مشخص نیست که آیا این زبان طراحی، مربوط به نسخه بعدی گوشی هوشمند می میکس خواهد بود، یا خط تولید جدیدی از محصولات شیائومی معرفی و روانه بازار می‌شود. این پتنت در ماه اکتبر سال گذشته میلادی پابلیش شده و بدان معناست که شیائومی، زمان زیادی برای طراحی و توسعه آن پیش رو دارد.
اما از طرف دیگر، شرکت‌های مختلفی روی این گزینه در حال کار هستند. به عنوان مثال کمپانی ال جی در حال کار روی یک گوشی هوشمند رول شونده است، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی این محصول معرفی شود. همچنین سامسونگ نیز در حال کار روی گوشی هوشمندی با نمایشگر منعطف با قابلیت حرکت در جهت‌های مختلف است و از سوی دیگر، هوآوی نیز پتنت‌هایی در این مورد را به ثبت رسانده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  برجستگی غول‌آسای دوربین شیائومی می 11 الترا
  چرا آمریکا شیائومی را در لیست سیاه قرار داد؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  انتشار لیست 10 اسمارت‌فون پرفروش 2020
  تقابل بین دو برند قدرتمند چینی شیائومی و هوآوی
  شیائومی ردمی کی ۴۰ پرو با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد
  شیائومی Mi 11 Ultra در یک ویدئو یوتیوبی رویت شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان