امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.

#1
به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند کم کم شروع به درخشش در آنتورپ کرده است و به نظر می رسد که برای رسیدن او به خواسته اش و پیوستن به یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان، راه باز است.



بیرانوند در سه بازی ابتدایی خود برای آنتورپ هفت گل دریافت کرد، اما در 10 روز گذشته توانسته سه کلین شیت را به نام خود ثبت کند.

علیرضا بیرانوند در حال حاضر چنان در دروازه آنتورپ می درخشد که شب گذشته در دیدار برابر یوپن بهترین بازیکن زمین نام گرفت و به نظر می رسد این تیم دیگر نیازی ندارد که به این زودی ها به دنبال یک دروازه بان ذخیره باشد.
بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت. 1
علیرضا می گوید که دعای تمام مردم ایران همراه اوست.
بیرانوند گفت: "تمام مردم ایران برای من دعا می کنند. اما سخت هم هست." اوضاع علیرضا بیرانوند در نخستین ماه هایش در آنتورپ را بهتر از این نمی شود توصیف کرد. ماه ها پس از اینکه اعلام شد بیرانوند به آنتورپ می پیوندد، این دروازه بان هنوز نتوانسته بود خود را به بلژیک برساند. این در حالی بود که ژان بوتز، دیگر دروازه بان آنتورپ، هفته ها بود که با این تیم تمرین می کرد. نتیجه اینکه بیرانوند در بدو ورود نیمکت نشین شد.

بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت. 1

بیرانوند در این باره گفت: " اما این حقیقت که من بازی نکردم به این معنا بود که توانستم دو برابر سخت تر تمرین کنم. رفتن؟ حتی برای یک لحظه به رفتن فکر نکردم. هرگز. می خواستم تمام تلاشم را بکنم تا سرمربی را قانع کنم. وقتی که من رسیدم سرمربی به من گفت تو دو ماه عقبی. اما اینطور نبود که من دو ماه تمام هیچ کاری نکرده باشم. ها ها... خیلی سخت و طاقت فرسا بود که شانس بازی پیدا نکردم.

واقعا عصبانی بودم. البته این هیچ ربطی به ژان نداشت. او بیرون از زمین بهترین دوست من است. اما در زمین او دشمن من است."

در نهایت بیرانوند شانسی که می خواست را به دست آورد. اول برابر تاتنهام به میدان رفت و بعد در بلژیک مقابل کلوب بروژ درون دروازه ایستاد. البته این شروع خوب و آرامی برای بیرو نبود. لکو، سرمربی آنتورپ، پس از شکست برابر کلوب بروژ بسیار به او سخت گرفت و گفت که تصمیمش برای بازی دادن به علیرضا تصمیم درستی نبوده! صحبت هایی که پذیرفتنشان برای بیرانوند و 3 میلیون فالوئر اینستاگرامش خیلی سخت بود.



بیرانوند در این باره گفت: "چطور توانست چنین حرف هایی بزند؟ تو هیچوقت چنین کاری نمی کنی. با حرف های او من از نظر روحی شکستم. یک سرمربی مثل یک پدر است و گفتن چنین حرف هایی واقعا روحیه بازیکن را بهم می ریزد. اگر یک سرمربی راجع به شما اینطور حرف بزند، فکر نمی کنید که دوباره شانسی خواهید داشت!

به رابطه ای که ژوزه مورینیو و ایکر کاسیاس در رئال مادرید داشتند نگاه کنید. او نیز گاهی کاسیاس را کنار گذاشت. اما این چیزها گاهی اتفاق می افتند.

کپا هم که یکی از بهترین دروازه بانان جهان است اکنون در چلسی نیمکت نشین شده.

من هم می دانستم که دیر یا زود فرصت دوباره ای خواهم داشت. هرگز به خودم شک نکردم. نه حتی برای یک لحظه و واقعا از امضای قرارداد با آنتورپ حتی یک ثانیه هم پشیمان نشدم.

هر روز بیشتر و بیشتر از کار کردن در اروپا لذت می برم و همه مردم ایران برای من دعا می کنند. این باعث می شود که من حتی سخت تر از قبل تلاش کنم. من به آنتورپ نیامده  ام که تا آخر عمرم اینجا بمانم. من از اینجا به یکی از بهترین باشگاه های جهان خواهم رفت. حالا می بینید!"
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رکورد بیرانوند در کتاب گینس ثبت شد
  بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست+عکس
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  تصمیم جدید بیرانوند چیست؟
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان