امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طارمی پرتغال را به وحشت می‌اندازد!

#1
شب گذشته مهدی طارمی در دیدار پورتو برابر ژیل ویسنته در چارچوب جام حذفی پرتغال، باز هم گلزنی کرد و خود را به جمع بزرگان تیم پورتو رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برابر ژیل ویسنته، طارمی فرصت های زیادی برای گلزنی نداشت، اما جنگید، پاس داد، موقعیت ساخت و در پایان بازی را با زدن یک گل دیگر تمام کرد. هفتمین گل مهدی در هفت بازی آخر پورتو و چهارمین گل پیاپی او در چهار بازی ابتدایی جام حذفی پرتغال.



خسوس کرونا زننده گل اول پورتو در دقیقه 10 بازی، پس از احساس درد در کشاله ران از سرمربی پورتو خواست که تعویض شود و جای خود را به سرخیو اولیویرا داد. سپس نوبت به اوتاویو رسید تا پس از ضربه ای به توپ در حالی که او هم ران خود را می فشرد به زمین بیافتد. اوتاویو سعی کرد که روی پا بایستد اما در پایان او هم لنگ لنگان و در حالی که تیم پزشکی به او کمک می کرد از زمین بازی خارج شد. پس از او نیز لوییس دیاز که پس از بهبودی از کرونا بالاخره برای بازی آماده شده بود و تقریبا 90 دقیقه در زمین حضور داشت، با مصدومیت از ترکیب پورتو خارج شد.



فقط دو دقیقه مانده به پایان بازی، در خط حمله پورتو تنها مهدی طارمی باقی مانده بود و با این وجود او موفق شد با زدن گل دوم برای پورتو در دقیقه 88، تکلیف بازی را یک سره کند.

طارمی که بار دیگر از ابتدا برای پورتو به میدان رفته بود، فرصت های کمتری برای نشانه گرفتن دروازه، دروازه بان تازه کار ژیل ویسنته داشت، اما توانست زمینه ساز گل اول پورتو و خسوس کرونا باشد. مهدی در دقیقه 88 بازی گل دوم را نیز برای پورتو به ثمر رساند تا بار دیگر در ترکیب این تیم بدرخشد.



در چهار بازی در جام حذفی پرتغال مهدی طارمی چهار گل به ثمر رسانده؛ آماری که تنها هشت بازیکن دیگر در تاریخ پورتو به ثبت رسانده اند، از جمله بعضی از بزرگترین گلزنان تاریخ این باشگاه مثل ژاردل، فرناندو گومز و هرنانی.



Playmakerstats با اشاره به آمار خیره کننده طارمی که او را در زمره بزرگان پورتو قرار می دهد توییت کرد: "چهار بازی در جام حذفی و چهار گل از طارمی"

طارمی پرتغال را به وحشت می‌اندازد! 1

این اکانت همچنین اشاره کرد که از فصل 2000-1999 جز طارمی هیچ بازیکنی در ترکیب پورتو نتوانسته در چهار بازی نخست خود برای این باشگاه چهار گل به ثمر برساند.
طارمی پرتغال را به وحشت می‌اندازد! 1
طارمی پس از دریافت کارت قرمز در دیدار برابر بنفیکا، که او را از حضور در بازی برابر اسپورتینگ محروم کرد، همچنان پروسه "رستگاری" خود را ادامه می دهد؛ او روی هم رفته 11 گل در 24 بازی برای پورتو به ثمر رسانده، اما در هفت بازی گذشته به آمار خیره کننده به طور متوسط یک گل در هر بازی دست یافته است، از جمله زدن دو گل برابر تیم های گیمارش و فامالیکائو.



سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در باره این بازی گفت: "به خاطر اوضاع آب و هوا و گل آلود بودن زمین، بازی سختی بود. ما خیلی خوب شروع کردیم، موقعیت هایی ایجاد کردیم تا گل های بیشتری بزنیم و می توانستیم در بین دو نیمه با بیش از یک گل به رختکن برویم. در نیمه دوم فضای بیشتری به حریف دادیم و توپ را در اختیار آنها گذاشتیم. تاکتیک  و استراتژی ما این بود. ما موقعیت هایی روی دروازه آنها ایجاد کردیم که می توانست زودتر منجر به گل دوم شود. در پایان نیمه دوم توانستیم بالاخره گل دوم را بزنیم. این پیروزی نتیجه کارهایی بود که در زمین انجام دادیم.

ما در هر رقابتی که وارد می شویم، می خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم و پیروز بشویم. امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا وقت استراحت است. روز دوشنبه بازی مهمی در راه قهرمانی در پیش داریم. اوضاع تیم خوب است و بازیکنان نمایش خوبی دارند.

به نیمه نهایی جام حذفی پرتغال رسیدیم و موفقیت در این جام هم یکی دیگر از اهداف باشگاه است.باید به بازیکنان به خاطر آنچه که انجام داده اند تبریک گفت. حالا این تیم چشم به قهرمانی دارد."



سرمربی پورتو راجع به مصدومیت کورونا و اوتاویو افزود: "اینها مشکلات کوچکی هستند که بخشی از این بازی اند.  آنها دو تن از بازیکنانی هستند که بیش از همه به میدان می روند و طبیعی است که گاهی احساس درد یا مصدومیت کنند. فکر می کنم که چیز مهمی نباشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
  بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست+عکس
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  ماهینی: کاش طارمی از اول بازی می‌کرد
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  موندو دپورتیوو؛ گل طارمی مندی را مجسمه کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان