امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

*Kylie Jenner*

#1
کایلی جنر متولد ۱۰ آگوست ۱۹۹۷ در ایالات متحده است. او به برند لوازم آرایشی خودش را تاسیس کرده است و همچنین به نقش آفرینی در سینما علاقه‌مند است. در این مطلب بیوگرافی کایلی جنر جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان را خواهید خواند.

کایلی جنر (Kylie Jenner) متولد ۱۰ آگوست ۱۹۹۷ در ایالات متحده است. او به مدلینگ و همچنین نقش آفرینی در سینما علاقه‌مند است. او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها همراه با مادر، خواهر و پدر و خواهرها و برادر ناتنی‌اش درخشید. او از شهرتش برای راه اندازی برند لوازم آرایشی خودش استفاده کرد و اکنون مالک برند لوازم آرایشی کایلی است. رژلب‌های برند لوازم آرایش او طرفداران زیادی دارند. وقتی برای اولین بار از کیت رژ لب و خط لب برند کایلی رونمایی شد، تمام موجودی این برند در چند دقیقه فروخته شد. همچنین او فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی از سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و مجله تایمز او را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین جوانان انتخاب کرد.

برند لوازم آرایش کایلی جنر

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*Kylie Jenner* 1

کایلی جنر در دنیای کسب و کار
بعد از به نمایش درآمدن مجموعه تلویزیونی که کایلی جنر در آن نقش آفرینی کرده بود، و افزایش شهرت، او و خواهر و برادرانش تصمیم گرفتند پا را فراتر بگذارند و هرکدام برند شخصی خود را تاسیس کردند و از این طریق میلیون‌ها دلار به ثروت خانوادگی خود افزودند. در سال ۲۰۱۵ او تصمیم گرفت اپلیکیشنی در حوزه سبک زندگی راه اندازی کند که برآورد می‌شد از این کسب و کار سود زیادی نصیب کایلی جنر شود.

او هم مانند خواهرانش توانست طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند، که این تعداد تنها در اینستاگرام چیزی حدود ۱۲۹ میلیون نفر هستند! در سال ۲۰۱۸ کایلی جنر در توئیتی اعلام کرد که از علاقه‌اش به استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت کاسته شده است و همین توئیت کافی بود تا سهام شرکت مادر اسنپ چت در روز بعد ۶٫۱ درصد سقوط کند و در کل ۳٫۱ میلیارد دلار از ارزش این شرکت کاسته شود.

بیوگرافی کایلی جنر





کایلی جنر در لیست ثروتمندترین زنان خودساخته
در تابستان سال ۲۰۱۸ عکس کایلی جنر روی جلد مجله فوربز قرار گرفت. او در رده ۲۷ام از لیست ثروتمندترین زنان خودساخته این مجله با دارایی حدود ۹۰۰ میلیون دلار قرار دارد. جالب است بدانید دارایی خواهر بزرگتر او کیم کارداشیان چیزی حدود ۳۵۰ میلیون دلار است. کایلی جنر این ثروت را مدیون سهام ۱۰۰ درصدی برند لوازم آرایش خود است.

علاوه‌‌بر این این نشریه اعلام کرد که کایلی جنر با ۲۱ سال سن می‌تواند یک سال دیگر یعنی در سال ۲۰۱۹ عنوان جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا را از آن خود کند. در سال ۲۰۱۸ این رکورد در دست مارک زاکربرگ مالک فیسبوک بود که در ۲۳ سالگی توانست به این ثروت و دارایی برسد. پس از انتشار این نسخه مجله فوربز بسیاری از این مجله انتقاد کردند زیرا به عقیده آن‌ها کایلی جنر در یک خانواده مشهور و ثروتمند بزرگ شده است و به همین دلیل نمی‌توان به او لقب «ثروتمند خودساخته» داد.

در مقابل این انتقادها تعدادی نیز از او دفاع می‌کنند و معتقد هستند که بااینکه او کسب و کار خود را پشتوانه مالی آغاز کرده ولی موفقیت برند آرایشی او به دلیل هوش و ذکاوت خودش است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*Kylie Jenner* 1

کایلی جنر جوان‌ترین میلیاردر خودساخته
مجله فوربز در ماه مارس ۲۰۱۹ اعلام کرد که کایلی جنر ۲۱ ساله توانسته است عنوان جوان‌ترین میلیارد خودساخته را از آن خود کند. با این حساب، او حتی مارک زاکربرگ رقیب کارآفرین خودش را هم پشت سر گذاشته است. مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک در ۲۳ سالگی توانسته بود این به این عنوان دست پیدا کند. کایلی جنر در مصاحبه با فوربز می‌‎گوید: “من انتظارش را نداشتم، هیچ پیش‌بینی نسبت به آینده نداشتم ولی در حال حاضر از این موضوع احساس خوبی دارم!

در دو سال گذشته کایلی جنر توانسه است چیزی حدود ۳۶۰ میلیون دلار از طریق برند لوازم آرایش خود درآمد کسب کند. برند لوازم آرایش کایلی چیزی حدود ۸۰۰ میلیون دلار ارزش گذاری شده است. کایلی جنر در مصاحبه با مجله فوربز گفته است که در حال حاضر روی برند آرایشی کایلی تمرکز دارد و قصد دارد کسب و کار خود را در سطح جهانی گسترش دهد و فروشگاه‌های این برند را در کشورهای مختلف افتتاح کند.

کایلی جنر جوان‌ترین میلیاردر خودساخته

ثروت کایلی جنر در مقایسه با کیم کارداشیان و کندال جنر
طبق گزارش مجله فوربز ثروت کیم کارداشیان چیزی حدود ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. کلویی کارداشیان چیزی حدود ۴۰ میلیون دلار، کورتنی کارداشیان ۳۵ میلیون دلار و کندال جنر ۱۸ میلیون دلار ثروت دارند. کریس جنر، مادر کایلی جنر در مورد موفقیت او می‌گوید: “کایلی این ثروت را در طول بیش از ده سال گذشته به دست آورده است. او پول خود را در بانک ذخیره کرده پس انداز کرده بود و چند سال قبل تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری روی برند آرایشی خودش انجام دهد که دارایی‌اش را چندین برابر کرد.”

کایلی جنر

کلکسیون اتومبیل‌های کایلی جنر
کایلی جنر هنگام تولد ۱۹ سالگی‌اش یک خودروی لندرور که قیمتی حدود ۲۰۰ هزار دلار دارد برای خود خرید. کایلی جنر و کندال جنر هر دو صاحب یک مدل فراری اسپایدر هستند. یک عدد لامبورگینی آونتادور نارنجی به قیمت ۴۰۰ هزار دلار، مرسدس G۵۵۰ ۴×۴ SUV به قیمت ۲۳۰ هزار دلار، رولز رویس گوست، بنتلی بنتایگا و یک مدل فراری دیگر به قیمت ۱٫۴ میلیون دلار از دیگر خودروهای کایلی جنر هستند.

کلکسیون اتومبیل‌های کایلی جنر

دلایل موفقیت برند آرایشی کایلی
برخلاف بسیاری از برندهای آرایشی که در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ محصولات خود مشغول هستند، کایلی جنر مجبور نیست برای فروش محصولاتش در اینستاگرام پولی خرج کند. او خودش فردی تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است و از چهره و محبوبیت خودش برای فروش هر چه بیشتر محصولات آرایشی استفاده می‌کند و این یعنی صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات برای برند! البته برند کایلی صفحه‌های مخصوص به خودش را نیز در شبکه‌های اجتماعی دارد. برای مقایسه در حال حاضر برند کایلی که تنها چند سال است کار خود را شروع کرده در اینستاگرام ۱۹٫۸ میلیون دنبال کننده دارد که در مقایسه با برند آرایشی شناخته شده و قدیمی مانند مک که ۲۱٫۲ میلیون دنبال کننده دارد رقم خوبی به شمار می‌رود!

کایلی جنر

نکات جالب از زندگی کایلی جنر
۱- کایلی دو برند لاک ناخن دارد، در نوامبر ۲۰۱۳ از هر کدام ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد.

۲- در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی در بین نوجوانان معرفی کرد.

۳- او سهام دار Bellami Hair (که برند محصولات اکستنشن مو و برس می‌باشد) و Nip+Fab (مراقبت از پوست) می‌باشد.

۴- او در فوریه ۲۰۱۳ به همراه خواهرش کندال برند PacSun را راه‌اندازی کرد.

۵- قد کایلی جنر حدودا ۱۷۰ سانتی متر است.

۶- در فوریه سال ۲۰۱۵ کایلی جنر یک عمارت مجلل در کالیفرنیا به قیمت ۲٬۷۰۰٬۰۰۰ دلار خریداری کرد که دارای ۵ اتاق و ۵ دستشویی و حمام بود.

کایلی جنر

ست کردن لباس به روش کایلی جنر
باتوجه به اینکه این هنرمند در قسمت پاها کمی چاق است، به دقت لباس‌های خود را انتخاب می‌کند و معمولا از لباس مجلسی مناسب فرم اندام خود استفاده می‌کند.
یک تیپ مناسب برای روزهای گرم تابستان، که می‌تواند الهام بخش شما برای مهمانی و مراسم نامزدی و … باشد.
این هنرمند معمولا از خط تولید لوازم آرایشی که خود راه اندازی کرده است استفاده می‌کند. رژ لب صورتی و مات از مهم‌ترین انتخاب‌های کایلی است.
ترکیب دو رنگ بژ و قهوه‌ای بسیار عالی و با وقار خواهد بود. می‌توانید از یک کت بلیزر مناسب برای تکمیل ست لباس خود استفاده کنید.
سرخابی رنگ مورد علاقه بسیاری از ما دختر خانوم‌هاست. می‌توانید یک پیراهن مجلسی را برای مهمانی آخر هفته خود دست و پا کنید و با آن احساس راحتی کنید.
پوشیدن دامن جین با تی شرت و یا تاپ هنوز هم مد روز و زیباست. سعی کنید از این ست لباس برای تابستان خود استفاده کنید.
و در آخر یک پیراهن مجلسی شیک و گل گلی برای روزهای آخر هفته که در کنار دوستان خود هستیم، این ست‌ها که مورد استفاده کایلی جنر قرار گرفته است می‌تواند الهام بخش شما در مهمانی و نامزدی باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط Emmɑ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان