امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Kendall Jenner ¦‎ ¦

#1
کندال جنر متولد ۱۹۹۵ از کالیفرنیای امریکا، فرزند کریس‌جنر و بروس جنر(قهرمان المپیک) است. او از سنین ابتدای نوجوانی با بازی در رئالیتی شوی خانوادگی Keep Up With The Kardashians برای اولین بار طعم شهرت و موفقیت را چشید. از همین شوی تلویزیونی بود که چهره و اندام کندال مورد توجه صاحبان صنعت مد قرار گرفت و با پیگیری‌های مدیربرنامه‌اش کریس جنر، کندال در سن ۱۴ سالگی برای شرکت در کمپین تبلیغاتی برند Forever 21 دعوت شد. پس از درخشش او در این کمپین و راه‌یابی به مجله ی Teen vogue، این دختر جوان به معروف ترین ران‌وی های برند های مختلف، مشهورترین طراحان بین‌المللی و معتبرترین مجله های فشن دنیا راه پیدا کرد. طولی نکشید که چهارمین دختر خانواده کارداشیان-جنر یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین مدل های جهان لقب گرفت. درست مانند سایر اعضای این خانواده ی پرحاشیه ی آمریکایی، کندال نیز شخصیت پرطرفداری در فضای مجازی محسوب می‌شود که تنها در یک سوشیال مدیا (اینستاگرام) بیش از ۱۲۵ میلیون دنبال کننده دارد. او اکنون یکی از معتبرترین و گران قیمت ترین اینفلوئنسرهای صنعت فشن به حساب می‌آید که یک برند لباس، اکسسوری و لوازم آرایشی را نیز اداره می‌کند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Kendall Jenner ¦‎ ¦ 1

از موفقیت های کارنامه‌ی کندال تا سن ۲۳ سالگی می‌توان به شرکت در ران‌وی برندهای معتبری مثل Marc Jacobs, Chanel, Givenchy, Dolce & Gabbana اشاره کرد. او در سال ۲۰۱۲ در موزیک ویدیوی معرفی گوشی موبایل Hawaii Five-O نیز شرکت کرد.

کندال جنر با قد ۱.۷۹ سانتی متری و وزن ۵۴ کیلوگرم، توانسته بارها روی جلد مجلات معتبری مثل Baazar, Vogue, GQ حضور پیدا کند و ثابت کند که موفقیت او در صنعت مد، خیلی با شهرت خانوادگی‌اش مرتبط نبوده.

در این مقاله به بررسی استایل های مورد علاقه کندال جنر می‌پردازیم.


لباس های تزیین شده با پر
تزئین پر روی یقه یا آستین یا دامن لباس، حال و هوایی پرنسس‌وار به لباس شب می‌دهد. این نوع لباس بسیار مورد اقبال کندال جنر قرار گرفته است و بارها دیده ایم که با لباس های تزئین شده در پر در ایونت های مختلف ظاهر می‌شود.

کفش های شیشه ای استایل کندال جنر

کفش های شیشه ای که یادآور کارتون نوستالژیک سیندرلا هستند، یکی از ترندهای سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شوند. علاوه بر کندال، سایر خواهرانش نیز به استفاده از این نوع کفش و صندل، توجه زیادی نشان داده اند.

خوبی این نوع کفش این است که بسیار پرکاربرد است و تقریبا با هر رنگ لباسی به راحتی ترکیب می‌شود. حتی با یک لباس شب شاین نارنجی!

موهای طبیعی کندال جنر

برخلاف سایر اعضای خانواده که علاقه بی حد و مرزی به استفاده از اکستنشن های مو در رنگ ها و مدل های مختلف دارند، کندال ترجیح می‌دهد که با موهای مشکی و معمولا به شکل فرق وسط ظاهر شود. مگر در ران‌وی های ویژه‌ای که مدل ها در آن، با چهره‌ی روتین خود حضور پیدا نمی‌کنند.

کندال با این انتخاب، توجه بیننده را به جای موهای غیرطبیعی، به سمت چهره و اندام بی نقص خود هدایت می‌کند؛ یک انتخاب هوشمندانه!

عینک های باریک گربه‌ای
عینک های باریک گربه‌ای کندال جنر

نمی‌توان از نقش پررنگ کندال جنر در ترند شدن عینک های فریم باریکی که در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بسیار پرطرفدار شدند را نادیده گرفت. این نوع عینک روی چهره‌ی کشیده و زاویه دار کندال ترکیب بسیار زیبایی را خلق می‌کند. او نه تنها در استایل های کژوال روزانه، بلکه در بعضی ایونت های مهمی که شرکت می‌کند از این نوع عینک به عنوان تنها اکسسوری خود استفاده می‌کند.

کت و شلوار همرنگ

اگر پیگیر اخبار این خانواده باشید احتمالا متوجه شده‌اید که کندال جنر برخلاف خواهرانش، اعتقاد خاصی به زیبایی در سادگی دارد. چرا که استایل کت و شلوار هم رنگ و هم طرح خاکستری به جز او انتخاب هیچ کدام از اعضای این خانواده نیست. هرچند که او معمولا کت ها یا کل استایل را به شکل اورسایز می‌پوشد تا از یکنواختی این استایل بکاهد.

او معمولا این پوشش را با کفش های اسپورت یا صندل های هم‌رنگ ترکیب می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Kendall Jenner ¦‎ ¦ 1

Her style Heart
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط Emmɑ ، mashroom
آگهی
#2
سلایق شخصی او ریشه در خصوصیات خود آگاهانه و تفاوت در خانواده را به عنوان یک قهرمان کاملا مصمم نشان میدهد.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان