امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

4 مدل جوراب زنانه که خانم ها به آن‌ها نیاز دارند

#1
شکی نیست که یک جفت جوراب بد و نامرغوب می‌تواند همه روز شما را خراب کند. جوراب زنانه‌ای که تنگ است، در الیاف پارچه آن زیاد از پلاستیک استفاده شده، قسمت جلوی انگشتان آن بی‌کیفیت و بدون ظرافت دوخته شده یا جنس آن منجر به خوردگی پوست یا تاول زدن انگشتان می‌شود، بدون تردید یک جوراب بد است. این همان جوراب زنانه‌ای است که همه روز شما را خراب خواهد کرد.

در مقابل اگر به اندازه کافی برای خرید جوراب دخترانه یا زنانه وقت گذاشته شود، نتیجه انتخاب، جورابی خواهد بود که خیلی گرم نیست. از پاها به خوبی مراقبت و حمایت می‌کند. به اندازه کافی با شلوار و کفش هماهنگ است. همچنین به دلیل مرغوبیت جنس، پاها دچار تعریق زیاد نشده و در نهایت کمتر دچار مشکل بوی بد پا می‌گیرد.

جوراب یکی از پوشینه‌های اصلی است که برای زنان و مردان در سنین مختلف طراحی و تولید می‌شود. پیشرفت تکنولوژی این پوشاک را بی نصیب نگذاشته و در بازار شاهد فروش و استقبال وسیع از جوراب نانو هستیم. در مقاله ” مزایا جوراب نانو” نکاتی را برای جوراب نانو آوردیم که بهتون پیشنهاد می کنم مطالعه کنید

جالب است اگر بدانید که تنوع در مدل‌های مختلف جوراب دخترانه یا جوراب زنانه بسیار زیاد است. این تنوع از مدل جوراب به لحاظ ظاهری گرفته تا جنس پارچه جوراب زنانه یا جوراب دخترانه وجود دارد. به همین دلیل خانم‌ها قدرت انتخاب بسیار بالایی دارند. یعنی کافی است تصمیم بگیرند که به چه دلیل قصد خرید جوراب دخترانه یا زنانه را دارند؟

مثلاً آیا جورابی می‌خواهند که از پاهای آن‌ها در برابر سرما محافظت کند و برای یک روز کامل آن را سرکار یا دانشگاه و مدرسه بپوشند؟ یا جورابی می‌خواهند که نازک و ظریف بافت باشد تا بتوانند آن را در یک مهمانی رسمی با کفش مجلسی پاشنه بلند به پا کنند؟ آیا جوراب کالج می‌خواهند که فقط کف پای آن‌ها را بپوشاند تا بتوانند کفش عروسکی بپوشند؟ یا پاپوش لوکسی مدنظر دارند که در یک مهمانی خودمانی با شلوار جین، تیپ آن‌ها را تکمیل کند؟ حتی جوراب دخترانه یا جوراب زنانه ورزشی، ساق بلند، ساق کوتاه و خلاصه هر نوع و مدل جورابی که یک خانم برای پوشیدن به‌منظور خاصی مدنظر داشته باشد، در بازار وجود دارد.

به‌هرحال حتی با توجه به میزان بالای تنوع در لیست انواع جوراب زنانه، هر خانمی، فارغ از مسئله سن و سال، از هر مدل از جوراب‌های زیر، حداقل یک عدد نیاز دارد:

آنچه در این مطلب خواهید خواند
1. 1- جوراب معمولی با ساق متوسط
2. 2- جوراب بدون ساق یا کالج
3. 3- جوراب مچی
4. 4- جوراب ساق بلند
1- جوراب معمولی با ساق متوسط
این معمولی‌ترین نوع جوراب زنانه است. اندازه ساق آن کمی بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرد. یک کش الاستیک هم در بالای جوراب وجود دارد. انواع نخ پنبه این جوراب بهترین جنس این کالا است. چون مانع عرق کردن بیش‌ازحد پا می‌شود. تنوع رنگ در این مدل جوراب بسیار زیاد است. این نوع جوراب به‌طور معمول برای هر فصلی از سال مناسب است. در باشگاه‌های ورزشی می‌توان این مدل جوراب را برای مراقبت بهتر از قوزک پا پوشید.

جوراب معمولی با ساق متوسط
2- جوراب بدون ساق یا کالج
این نوع جوراب مناسب پوشیده شدن با کفش‌های مجلسی، کالج یا عروسکی است. به‌طورکلی هر زمان که نباید جوراب از پس کفش دیده شود، اما لازم است جوراب به پا داشت تا مانع سایش کف پا با کفی کفش شد، می‌توان از جوراب‌های بدون ساق یا کالج استفاده کرد.

جوراب بدون ساق یا کالج
3- جوراب مچی
جوراب زنانه مدل مچی مناسب فصل‌های گرم‌تر سال است. این مدل جوراب بیشتر زمان‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که خانمی بخواهد در فصل‌هایی مثل تابستان و بهار، کتونی بپوشد. یا در هوای گرم ورزش کند. یا کفش و شلواری بپوشد که دوست ندارد ساق جوراب او از زیر شلوار دیده شود. جوراب‌های مچی با جنس‌های مختلف، از نخ پنبه و ضخیم تا جوراب نازک و شیشه‌ای با رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند.

جوراب زنانه مدل مچی
4- جوراب ساق بلند
جوراب‌ ساق بلند زنانه که با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند، مصارف گوناگونی دارند. اگر جنس این گروه از جوراب‌ها پشمی باشد، بی‌تردید مناسب پوشیده شدن در فصول سرد سال هستند. این جوراب زنانه برای استفاده در روزهای برفی و بارانی، با بوت یا چکمه، به منظور گرم‌تر نگه‌داشتن پا و ممانعت از خیس شدن آن مناسب هستند. همچنین می‌توان این جوراب‌ها را در باشگاه برای مراقبت بهتر از مچ و ساق پا پوشید.

اما اگر جنس آن‌ها از پلاستیک باشد، که عموماً بارنگ‌های مشکی، سفید و رنگ پا تولید می‌شوند، برای پوشیده شدن با دامن در مهمانی و مجالس مناسب هستند. مصرف کنندگان این مدل از جوراب‌های ساق بلند نازک، خانم‌های میان‌سال هستند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  خانم ها دوست دارن دوست پسرشون چه جور باشه از چه پسرس خوششون میاد
  چه هنگام نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی چگا است؟
  مردان عجیب آنهای که جیگر دارند بیان دا خل
  لوازم آرایشی پرکاربرد زنانه کدامند؟ ۰
  به چند نفر برای تعمیر قطعات اسانسور نیاز داریم.
  بدن انسان به چقدر آب در طول روز نیاز دارد؟
  گزارشی باورنکردنی از یك ست لباس زنانه در تهران: ۵۰ میلیون‌تومان ناقابل!!
  پرسش هایی خنده دار در مورد رانندگی خانم ها! (طنز)جدید
  اقایان و خانم ها درشرایط مختلف!طنز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان