امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با گوشی‌های شگفت‌انگیز ۲۰۲۱ که در راهند آشنا شوید!

#1
با گوشی‌های شگفت‌انگیز ۲۰۲۱ که در راهند آشنا شوید! 1
با ۵ مدل از گوشی های ۲۰۲۱ با قابلیت‌های شگفت‌انگیز آشنا شوید!!!



اگرچه هنور در ابتدای سال ۲۰۲۱ هستیم ، اما یک چشم‌انداز چندماهه در بازار گوشی موبایل داریم. اگر تاکنون گوشی‌های معرفی و عرضه شده در بازار شما را هیجان‌زده نکردند با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین گوشی های ۲۰۲۱ که پیش روی شما هستند را معرفی کنیم و جالب‌ترین قابلیت  گوشی‌هایی که امسال عرضه می‌شوند را انتخاب کنیم.

مثل سال‌های پیش انتظار می‌رود گوشی‌های ۲۰۲۱ هم از مشخصات مشابهی برخوردار باشند؛ اما برخی از ویژگی‌های این گوشی‌های آینده بسیار گیج کننده است! مثل مدل‌های Realme Race Pro ،Xiaomi Mi 11 Pro ،Redmi K40 ،OnePlus 9 Pro و iPhone 13. بدون هیچ توضیح دیگری، با این لیست شروع می‌کنیم:

گوشی های ۲۰۲۱ هیجان‌انگیز شامل چه مدل‌هاییست؟



در ادامه به معرفی این مدل‌ها خواهیم پرداخت…

Realme Race Pro



• شارژ سریع ۱۲۵ واتی
• نمایشگر QHD با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی
• OLED screen

با گوشی‌های شگفت‌انگیز ۲۰۲۱ که در راهند آشنا شوید! 1

Realme Race Pro قرار است اولین پرچمدار برتر از این برند باشد! حالا چرا باید از عرضه این گوشی هیجان‌زده شوید؟ طبق گزارشات Realme Race Pro با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی همراه است و با یک صفحه نمایش QHD OLED ارائه می‌شود که نرخ رفرش ریت ۱۶۰ هرتزی دارد.
گرچه اینها دلایل اصلی هیجان زدگی در مورد این گوشی ریلمی هستند، اما همچنین بدانید که این دستگاه از چیپست برتر Snapdragon 888 کوالکام و تا ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 بهره خواهد برد. این گوشی اواخر همین ماه (فوریه) در بازار چین عرضه می‌شود.

Mi 11 Pro



• سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی 
• زوم ۱۲۰ برابری

با گوشی‌های شگفت‌انگیز ۲۰۲۱ که در راهند آشنا شوید! 1

گوشی های ۲۰۲۱ شیائومی چه چیز جدیدی برای ارائه دارند؟

شیائومی می ۱۱ پرو یکی از مدل‌‎های جدید ۲۰۲۱ است که برای دیدن آن خیلی مشتاق هستیم. جدا از ارائه قابلیت‌های منحصر به فرد در بخش‌های مختلف، این گوشی احتمالاً پیشرفته‌ترین لنزهای موجود را به همراه داشته باشد. می ۱۱ پرو انتظار می‌رود از یک سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره ببرد که اولین حسگر با این مشخصات در این صنعت خواهد بود. با این حال، لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی تنها مورد قابل توجهی نیست که شیائومی در این مدل ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود این گوشی قابلیت زوم ۱۲۰ برابری را نیز ارائه دهد. در حالی که بیشترین بزرگنمایی که تاکنون در گوشی‌ها اعلام شده ۱۰۰ برابری است، شیائومی در این مدل می‌خواهد همه چیز را به سطح بالاتری ارتقا دهد! اگر Mi 11 Pro کیفیت چشمگیری در سطح بزرگنمایی ۱۲۰ برابر ارائه دهد، می‌توان این گوشی را به عنوان یک معیار برای مقایسه سایر گوشی‌ها معرفی کرد.

می ۱۱ پرو همچنین شارژ بی سیم سریع ۸۰ واتی را نیز ارائه می‌دهد. اگرچه تصور اینکه شارژ بی سیم می‌تواند به این سرعت باشد دشوار است، اما این گوشی همه را در این زمینه غافلگیر کرده است! انتظار می‌رود Mi 11 Pro اواخر این ماه رونمایی شود و قیمت گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در بازار ایران مشخص شود .

Redmi K40

• صفحه نمایش ۲k آمولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
• چیپست مدیاتک Dimensity 1200
با گوشی‌های شگفت‌انگیز ۲۰۲۱ که در راهند آشنا شوید! 1
Redmi K40 قرار است جایگزین نسل قبلی میان رده بسیار محبوب خود شود و با صفحه نمایش ۲K آمولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، می‌توانید انتظار داشته باشید که گوشی هوشمند آینده ردمی انتظارات زیادی را برآورده خواهد کرد.
Redmi K40 همچنین از چیپست مدیاتک Dimensity 1200 بهره خواهد برد که عملکرد پرچمدار را در این میان‌رده به ارمغان خواهد آورد، البته امیدواریم قیمت مناسبی هم داشته باشد. خبرهای موثقی به گوش می‌رسد که این گوشی در این ماه عرضه خواهد شد. باید دید گوشی های میان رده ۲۰۲۱ چه حرف‌هایی برای گفتن دارند؟
OnePlus 9 Pro
• دوربین لایکا
• شارژر ۴۵ واتی وایرلس
با گوشی‌های شگفت‌انگیز ۲۰۲۱ که در راهند آشنا شوید! 1
در حالی که OnePlus 9 Pro از سری گوشی‌هایی که جدیدترین ویژگی‌های این صنعت را ارائه می‌دهد نیست، اما این گوشی مجهز به دوربین‌های مارک Leica است که عملکرد برتری در مقایسه با رقبا دارند. وان پلاس ۹ پرو به عنوان پرچمدار کوالکام با تراشه Snapdragon 888 همراه است و از شارژ سریع سیمی ۶۵ واتی و شارژ بی سیم سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
همانطور که اشاره کردیم، وان پلاس ۹ پرو یک گوشی انقلابی نخواهد بود؛ اما احتمالاً شامل مشخصاتیست که برای همه کارها عالی است. انتظار می‌رود این گوشی در ماه مارس به بازار عرضه شود.
iPhone 13 Pro
• طراحی بدون ناچ
• حافظه داخلی ۱ ترابایت
• Touch ID در نمایشگر 
با گوشی‌های شگفت‌انگیز ۲۰۲۱ که در راهند آشنا شوید! 1
انتظار می رود که هر ساله آیفون ها روند جدیدی را در بازار پیش بگیرند و با ترند جدیدی عرضه شوند تا راهگشا و الهام بخش سایر برندهای گوشی شوند! با اینکه اوایل سال است، ولی خبرهایی از آیفون ۱۳ پرو با طراحی بدون بریدگی، فضای ذخیره سازی حداکثر ۱ ترابایت و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر منتشر شده است. با توجه به اینکه آیفون ها از زمان آیفون X دارای یک بریدگی بزرگ برای پیاده سازی Face ID هستند، این امر می‌تواند از طراحی معمول گوشی در سال جاری فاصله بگیرد.
در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه رسمی سری گوشی آیفون ۱۳ منتشر نشده، ولی انتظار می‌رود این گوشی در ماه سپتامبر عرضه و قیمت گوشی ایفون سری ۱۳ مشخص شود.


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان