امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتاقت رو جذاب کن..♡

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اتاقت رو جذاب کن..♡ 1



زندگی در آپارتمان‌های کوچک یکی از اتفاقاتی است که در چند سال اخیر به شدت گسترش پیدا کرده و اغلب خانواده‌ها با فرزندان خود، به این خانه‌های کوچک و راحت کوچ کرده‌اند.

اما یکی از اشتباهات رایجی که درباره خانه‌های کوچک آپارتمانی وجود دارد، این است که تصور می‌کنند این سبک از خانه‌ها نیازی به دکوراسیون اصولی و تزیین ندارد. چراکه فضای کافی برای اجرای ایده‌های بزرگ و گران قیمت در آن وجود ندارد. این باور کاملا نادرست است.

برخلاف تصور اغلب افراد، علم چیدمان و ترفندهای دکوراسیون تنها برای زیباتر شدن یک فضا نیستند. بلکه از اصول چیدمان برای ایجاد یک فضای کاربردی و زیبا استفاده می‌شود. تفاوتی ندارد که اتاق خواب شما چه متراژی دارد.

با کمک ایده‌های دکوراسیونی می‌توانید فضایی زیبا و منحصر به فرد مطابق با بهترین اصول چیدمان داشته باشید. این موضوع به ویژه برای دخترخانم‌ها اهمیت مضاعف دارد. بنابراین در این مطلب، چند ایده جذاب برای تزیین اتاق خواب دخترانه در فضای کوچک برای شما آورده‌ایم.

⦁《 تغییر اتاق خواب با کمک جزییات؛ ساده و ارزان دکور کنید》

اغلب دختر خانم‌ها به جزئیات اهمیت می‌دهند. این نکته بینی از انتخاب همه لوازم شخصی مانند حوله تن پوش تا انتخاب سرویس خواب و لوازم اتاق را در بر می‌گیرد. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نیز، می‌تواند تنها با ایجاد تنوع در لوازم جزیی اتاق اتفاق بیفتد و نتیجه‌ای رضایت بخش داشته باشد.

قبل از انتخاب شیوه دکوراسیون باید به این نکته توجه کنید که برای تغییرات بزرگ حتما به لوازم گران قیمت نیاز ندارید. بیش از هرچیز باید با دقت به اطراف نگاه کنید و بهترین راه برای تغییر ساده و ارزان پیدا کنید.

《تزیین اتاق با ریسه؛ ساده، ارزان و رویایی》

ریسه نور یکی از لوازم روشنایی تزیینی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و برای همه مدل‌های دکوراسیونی نیز کاربرد دارد. این ریسه می‌تواند یک تزیین عالی به ویژه برای اتاق‌های کوچک باشد. چراکه ایجاد نور بیشتر در ساعت‌های عصر، باعث می‌شود فضای اتاق بزرگ‌تر نشان داده شود.
برای نصب این ریسه‌ها نیز می‌توانید راه‌های خلاقانه‌ای را انتخاب کنید. نصب به صورت ردیفی، نصب زیر پرده توری پنجره اتاق و نصب به صورت هلالی بالای تخت از محبوب‌ترین روش‌های استفاده از ریسه در اتاق خواب هستند. همچنین می‌توانید عکس‌هایی از زمان تولد تا سن اکنون دختر خود را چاپ و با گیره‌های چوبی به این ریسه‌ها آویزان کنید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اتاقت رو جذاب کن..♡ 1


《تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل دست ساز》

اتاق خواب کوچک فضای کافی برای قرار دادن کنسول‌های فانتزی و لوازم تزیینی متفاوت ندارد. بنابراین استفاده از فضای خالی روی دیوار بهترین صحنه نمایش شما خواهد بود. یکی از بهترین راه‌ه برای تزیین اتاق خواب دخترانه، ساخت ریسه‌های مقوایی با رنگ‌های مکمل اتاق خواب است. همچنین استفاده از انواع آویزهای مکرمه با رنگ‌های متضاد یا مکمل روی دیوار می‌تواند یک تغییر بزرگ در نمای چیدمان ایجاد کند.

اگر برای ساخت لوازم تزیینی زمان و حوصله کافی ندارید، از استیکرهای دیواری کمک بگیرید. استیکرهای دیواری این روزها انواع و اندازه‌های مختلفی دارند. بنابراین با توجه به فضای خالی دیوار، رنگ غالب اتاق و طرح مورد علاقه استیکر مناسب اتاق دخترانه را خریداری کنید.

یکی از مزیت‌های ایجاد تفاوت با این روش، این است که می‌توانید در هر زمان با هزینه کم تغییر دکوراسیون ایجاد کنید.

⦁ 《انتخاب رنگ غالب؛ یک رنگ ثابت با جزییات رنگی متغیر》

رنگ‌ها معمولا نقش موثری در اتاق خواب دخترانه دارند. اما استفاده بیش از حد از رنگ‌های تند و جیغ می‌تواند تا مدتی به شما انرژی خوب هدیه دهد. پس از مدتی با تداخل رنگ‌ها و تماشای مداوم رنگ‌های تند دچار حس شلوغی و به هم ریختگی می‌شوید.

برای جلوگیری از این اتفاق، پیشنهاد می‌کنیم که رنگ غالب را خنثی انتخاب کنید و جزییات را از لوازم رنگی خریداری کنید. برای مثال سرویس خواب و پرده را به رنگ سفید یا شیری خریداری کنید. اما هنگام انتخاب لحاف اسپرت یک نفره، کوسن‌ها، پادری و تابلوهای تزیینی، محصولاتی را خریداری کنید که رنگ‌های تند دلخواه شما را دارند. با این کار هم تعادل رنگ‌ها در اتاق حفظ می‌شود و هم می‌توانید در صورت یکنواخت شدن، با هزینه کمتر لوازم رنگی را جایگزین کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اتاقت رو جذاب کن..♡ 1

《سپاس》♡
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
 سپاس شده توسط ғαறØᴜs_ραѕѕeя_βყ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نوشتن عنوان جذاب و مناسب برای محتواها
  لقب های جذاب پسرونه..♡
  لقب جذاب دخترونه..♡
  کانال جذاب من
  جذاب ترین خانوم ها از نظر شما
Question اتاقت چه شکلیه؟ برام وصفش کن.
  ᓄـیخواے بـבونے افراـב کـבوᓄ ᓄـاه جذاب ترن؟
  جذاب ترین پسر کشور اسپانیا (عکس)
Rainbow دختر جذاب و زیبایی که باربی واقعی هست
  زیباترین و جذاب ترین مادربزرگ جهان را بشناسید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان