امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اقدام زیبایی که نباید قبل از عید انجام دهید

#1
اقدام زیبایی که نباید قبل از عید انجام دهید 1


انجام این کارهای زیبایی برای اولین بار قبل از عید ممنوع
انجام اقدامات زیبایی زیر برای اولین بار در روزهای پایانی سال با ریسک همراه است، برخی از این فعالیت ها عبارتند از:

قبل از عید موهایتان را دکلره نکنید :
دکلره کردن موها جزو اقدامات زیبایی است که سبب ایجاد تغییر زیادی در چهره می شود بنابراین بسیاری از خانم ها بدون توجه به عوارض آن اقدام به دکلره کردن موها می کنند. دکلره کردن مو نزد آرایشگر متبحر مشکل زیادی ایجاد نمی کند اما گاهی کسانی که سابقه اگزما، آسم و سایر آلرژی ها را دارند، مواد دکلره می تواند تمام این عوارض را فعال و تشدید کند.

گاهی دکلره کردن موها نزد آرایشگر ناوارد و با مواد دکلره نامناسب به اصطلاح آرایشگرها می سوزد و وقتی مو این حالت را پیدا می کند دیگر کاملا از بین رفته است و با هیچ روشی دوباره زنده نخواهد شد. اگر غلظت مواد گذاشته شده روی سر بیش از اندازه باشد، این مواد با پروتئین های پوست و مو ترکیب می شوند و باعث ایجاد سوختگی پوست کف سر شده و حالت سوختگی روی پوست به وجود می آورند پس اینگونه تغییرات را به زمان دیگر موکول کنید.

دکلره مو

قبل از عید بوتاکس نکنید:
انجام بوتاکس یکی دیگر از فعالیت هایی است که در روزهای نزدیک به سال نو انجام آن با ریسک همراه است. درست است که بوتاکس اقدامی موثر برای رفع چین و چروک صورت و گردن است اما کسی که برای اولین بار بوتاکس می کند، ممکن است دچار عوارضی مانند واکنش های آلرژیک، کبودی موضعی گذرا، خشکی چشم، دو بینی و افتادگی صورت و لبخند نامتقارن گردد و یا به علت عادت نداشتن به این تغییر در چهره خود در روزهای اول حس خوبی به این کار نداشته باشد.

اگر تابحال بوتاکس نکرده اید قبل از عید این کار را انجام ندهید و بعد از عید این کار را نزد پزشک متبحر انجام دهید زیرا بیشترین عوارض ناشی از تزریق بوتاکس شامل استفاده از مواد ارزان و غیرمجاز و تزریق توسط افراد غیرمجاز، غیرمتخصص و آموزش ندیده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است.

بوتاکس

قبل از عید از کرمهای لایه بردار استفاده نکنید:
مصرف صحیح کرمهای لایه بردار منجر به جوانسازی پوست، روشن شدن آن و کاهش لکه های تیره پوست می شود. اگر ترکیبات کرم لایه بردار با پوست فرد مصرف کننده سازگار نباشد و یا پوست مصرف کننده حساس باشد و یا نحوه و مقدار مصرف غیر صحیح باشد، عوارضی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

افرادی که پوستهای حساسی دارند ممکن است با مصرف این کرم ها، پوستشان تحریک شود. اگر تحریک پوستی شدید باشد و با قرمزی شدید، سوزش و خارش همراه باشد، باید مصرف کرم لایه بردار را قطع کرد و به پزشک متخصص پوست مراجعه کرد.

کسی که برای اولین بار این محصولات را استفاده می کند حتما باید ابتدا مقداری از آن را روی پوست خود تست کند و اگر دچار التهاب یا تحریک پوست نشد، می تواند از آن استفاده کند. توصیه می شود از داروهای پوستی قبل از عید استفاده نکنید زیرا داروهای پوستی در کوتاه مدت اثر خود را به خوبی نشان نمی دهند و اصولا تا چند هفته اول پوست را ملتهب و تحریک پذیر می کنند.

اقدامات زیبایی پوست

قبل از عید ابروهایتان را تتو نکنید:
ابروها زیبایی زیادی به چهره می بخشند بنابراین بدیهی است که خانم ها دوست داشته باشند، ابروهایشان را قبل از عید خوش فرم نمایند و از روش های مختلفی مانند تتو ابرو و... برای خوش حالت تر کردن ابرو استفاده کنند. متخصصان زیبایی توصیه می کنند که برای اولین بار نزدیک سال نو این کارها را انجام ندهید زیرا تتو التهابی در پوست ایجاد نموده و ممکن است به ترمیم نیاز داشته باشد.

از عوارض تتو می توان به ریزش موی ابرو، ایجاد توده در اثر التهاب، آوردن گوشت اضافه و عفونت موضعی، تحریک سیستم ایمنی بدن و بروز عوارض آلرژی مانند کهیر، حساسیت های پوستی و حساسیت به نور خورشید اشاره نمود.

تتو ابرو

قبل از عید به لبهایتان ژل نزنید:
در بخش های قبلی نمناک در مورد عوارض این ژل ها کامل گفتیم و حالا به عنوان یادآوری خاطرنشان میسازیم که با وجود اینکه تزریقات زیبایی لب یکی از اقداماتی است که موجب زیبایی چهره می شود و طرفداران زیادی دارد، اما لب یکی از عضوهای حساس و پرعصب صورت است که ممکن است با درد، ورم و عوارضی مانند آلرژیک، عفونت، جابه جایی ژل، کبودی، عدم قرینگی (تزریق با حجم نامتناسب) همراه باشد پس قبل از عید هرگز لبهایتان را ژل نزنید.

کارهای زیبایی

قبل از عید موهایتان را فر مدت دار نکنید:
اگر می خواهید تغییر اساسی در چهره تان قبل از عید نوروز ایجاد نمایید، موهایتان را فر مدت دار نکنید زیرا فر جزء قوی ترین مواد است بنابراین مو پس از مصرف مواد فر، بیشتر نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد و اگر اهل مراقبت نباشید، موهایتان وز می شود.

قبل از عید می توانید از فر موقت و ابزارهایی مثل بیگودی و بابلیس کمک بگیرید زیرا ممکن است با انجام فر مدت دارمو به شکل دلخواه فر نشود یا بسوزد و وز شود یا حتی به چهره شما نیاید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان