امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟

#1
باشگاه‌های لیگ برتری با گذشت ۶ روز از شروع نقل و انتقالات نیم‌فصل فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اما هنوز نیمی از آنها خرید جدید نداشته‌اند.

چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟ 1

به گزارش "ورزش سه"، بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از روز شنبه، دوم اسفندماه آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه، بیست و هشتم اسفندماه ادامه خواهد داشت.





در زیر نگاهی به فعالیت ۱۶ تیم لیگ برتری در بازار زمستانی به ترتیب رتبه‌بندی آنها در پایان نیم‌فصل اول می‌اندازیم تا شما مخاطبان "ورزش سه" در جریان آخرین وضعیت نقل و انتقالات قرار دهیم:

* پرسپولیس


پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با وجود پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر بسته است، چراکه تاییدیه این واریز تا این لحظه اعلام نشده و از سوی دیگر بخاطر شکایت سوشا مکانی و حکم ۷۹۵ میلیون تومانی که این دروازه‌بان سابق سرخ‌پوشان دریافت کرده، این باشگاه نمی‌تواند به‌صورت رسمی قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند.



ورودی


مهدی ترابی پس از چهار ماه حضور در فوتبال قطر و جدایی از العربی دوباره به پرسپولیس بازگشت و قراردادش را امضاء کرد، اما او فعلا نمی‌تواند از شروع نیم‌فصل دوم سرخ‌پوشان را همراهی کند چراکه باید پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شود تا این قرارداد به ثبت رسمی برسد.






جذب یک مدافع میانی از بین علی نعمتی(شهرخودرو) یا علیرضا ابراهیمی(گل‌گهر) و یک مهاجم نوک اهداف اصلی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی است؛ آنها هنوز با گزینه مد نظرشان برای جذب مدافع توافق نکرده‌اند، اما برای تقویت خط حمله در تلاش برای جذب شهریار مغانلو هستند که البته بنابر اعلام یحیی گل‌محمدی، رقم بالای انتقال او به جمع سرخ‌پوشان شاید این انتقال را منتفی کند و اگر این اتفاق بیفتد، این تیم احتمالا سراغ حامد پاکدل، مهاجم آلومینیوم خواهد رفت.



خروجی


آرمان رمضانی که قبل از شروع فصل به پرسپولیس پیوست و نتوانست در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد، احتمالا نیم‌فصل دوم را با باشگاه جدیدی آغاز می‌کند و سرخ‌پوشان او را مجاز به انتخاب مقصد بعدی‌اش کرده‌اند.


سعید حسین‌پور و آریا برزگر نیز احتمالا دیگر خروجی‌های پرسپولیس در زمستان هستند که البته جدایی این دو بازیکن جوان دائمی نخواهد بود و آنها قرضی از این تیم خواهند رفت. از شهرخودرو یا ماشین‌سازی به‌عنوان مقصدهای بعدی حسین‌پور یاد می‌شود ولی هنوز وضعیت برزگر مشخص نیست.

* سپاهان


محرم نویدکیا اعلام کرده هیچ بازیکنی را به زور در سپاهان نگه نمی‌دارد و هر یک از شاگردانش که خواستار جدایی است، می‌تواند پس از توافق با باشگاه از جمع طلایی‌پوشان جدا شود.



ورودی


جذب یک هافبک دفاعی، اصلی‌ترین هدف سپاهان در نقل و انتقالات نیم‌فصل است و گفته می‌شود آنها در اندیشه جذب امید ابراهیمی، بازیکن الاهلی قطر هستند، اما بازگشت این لژیونر ایرانی به اصفهان در گرو رضایت باشگاه قطری است چراکه آنها نیز شاید تمایلی به جدایی کاپیتان خود نداشته باشند.






طی یکی، دو هفته اخیر زمزمه‌هایی هم مبنی بر احتمال بازگشت احسان حاج‌صفی به سپاهان مطرح شد، اما پس از روی کار آمدن رسول خطیبی در تراکتور و تمایل این سرمربی برای حفظ تمام بازیکنان، بعید است این انتقال انجام شود.


البته حاج‌صفی تنها گزینه تراکتوریِ مدنظر سپاهان نیست و آنها روی جذب سعید مهری نیز فکر کرده‌اند ولی باشگاه تبریزی بنابر نظر رسول خطیبی بعید است راضی به این انتقال شود، مگر اینکه نفع خوبی از این انتقال داشته باشد و بازیکن با کیفیتی از تیم اصفهانی بگیرد.



خروجی


محسن الغسانی، مهاجم عمانی سپاهان که نتوانست در این تیم خودی نشان دهد، پس از توافق با محمدرضا ساکت قراردادش را فسخ کرد و از این باشگاه جدا شد.


رضا دهقانی، وینگر چپ‌پای سپاهان نیز بخاطر شرایط خوبی که در این تیم نداشت، تصمیم به جدایی از جمع شاگردان نویدکیا گرفت و به نساجی مازندران بازگشت.


محمدرضا خلعتبری و مهدی کیانی، دو هافبک با تجربه سپاهان هم گفته می‌شود به زودی از سپاهان خواهند رفت که احتمالا خلعتبری راهی نساجی خواهد شد، اما مقصد بعدی کیانی مشخص نیست.

* استقلال


تنش‌های چند هفته اخیر استقلال اجازه نداده این تیم به‌صورت جدی در نقل و انتقالات نیم‌فصل فعالیتی داشته باشد، اما به نظر می‌رسد آبی‌ها خیلی زود برای جذب بازیکن یا نفرات خروجی اقدام خواهند کرد.



ورودی


تا به امروز هیچ بازیکن جدیدی با استقلال قرارداد نبسته، اما گفته می‌شود عرفان گل‌محمدی بازیکن جوان نساجی پس از انتقال سجاد آقایی به جمع شاگردان مجید جلالی، آبی‌پوش خواهد شد.






امین قاسمی‌نژاد و مهدی کیانی هم دو بازیکنی هستند که صحبت حضورشان در استقلال مطرح شده، اما روند انتقال آنها فعلا به نتیجه خاصی نرسیده است.


گفته می‌شود نفراتی مثل علیرضا علیزاده، هافبگ گل‌گهر و حامد پاکدل، مهاجم آلومینیوم نیز در لیست استقلال هستند که هنوز مذاکره جدی با آنها صورت نگرفته است.



خروجی


سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال با انتقالی قرضی به نساجی مازندران رفت تا نخستین خروجی آبی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی لقب بگیرد.


گفته می‌شود یک مدافع میانی هم در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال خواهد رفت که البته نام او مشخص نیست.

* فولاد خوزستان


پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان بخاطر جذب غیرقانونی محمد بلبلی بسته است، اما این باشگاه امید زیادی دارد طی روزهای باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات، CAS به نفع آنها رای بدهد تا بتواند تیمشان را تقویت کنند.



ورودی


بخاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی هنوز هیچ بازیکنی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه نشده است.







خروجی


تا این لحظه فولاد خوزستان خروجی نداشته، اما شنیده می‌شود سینا مریدی، هافبک جدایی طلب فولاد و فرزاد جعفری، مدافع راست این تیم در صدد جدایی هستند.

* صنعت نفت آبادان


سوشا مکانی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را بسته است، اما علاوه بر آن، بی‌توجهی مسؤولان استان خوزستان و به ویژه شهر آبادان موجب شده تا آنها نتوانند فعالیت جدی در بازار زمستانی داشته باشند و حتی در آستانه از دست دادن ستاره‌هایشان هستند.







ورودی


سید سیروس پورموسوی هنوز بازیکن جدیدی را در جمع شاگردانش نمی‌بیند.



خروجی


علی آل‌کثیر، مهاجم آبادانی‌ها نخستین بازیکن جدا شده از صنعت نفت بود که راهی نساجی مازندران شد.


طالب ریکانی، ستاره خط میانی صنعت نفت هم از استقلال و دیگر تیم‌ها پیشنهاد دارد ولی تمایلی به جدایی از صنعت نفت نشان نداده و امیدوار است با رفع مشکلات باشگاه‌اش در این تیم بماند.


محمد طیبی و حامد فلاح‌زاده نیز در چنین وضعیتی هستند و در صورتی که مشکلات صنعت نفت حل نشود، بعید نیست آنها هم راه جدایی در پیش بگیرند.





* آلومینیوم اراک


پس از جدایی رسول خطیبی از این تیم، اراکی‌ها فعلا تمرکزشان را روی انتخاب سرمربی جدید گذاشته‌اند تا پس از آن برای جذب بازیکن اقدام کنند؛ البته آنها فعلا اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نداده‌اند.







ورودی


هنوز هیچ بازیکن جدیدی به آلومینیوم اضافه نشده، اما علیرضا نقی‌زاده، هافبک مس رفسنجان و سابق تراکتور و سپاهان در لیست اراکی‌ها حضور داشت، اما باشگاه مس اعلام کرد برای این انتقال خواستار سید مهدی حسینی و امیرمحمد هوشمند از آلومینیوم است که به همین دلیل این انتقال انجام نشد.



خروجی


با وجود اینکه گمانه‌زنی زیادی برای جدایی برخی بازیکنان این تیم ازجمله حامد پاکدل و انتقال او به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس وجود دارد، اما باشگاه آلومینیوم تاکید کرده اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهد، مگر آنکه بازیکن خوبی از تیم مقابل بگیرد و منفعت‌اش تامین شود.





* تراکتور


تا یک هفته قبل و قبل از معرفی رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تراکتور، وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه به شکل دیگری بود و آنها لیست مازاد هم اعلام کرده بودند، اما پس از تغییرات کادر فنی سرخ‌پوشان آذربایجان شرایط تغییر کرد و فهرست ورودی و خروجی این تیم نیز شکل جدیدی می‌گیرد.



ورودی


تراکتور نقل و انتقالات را خیلی خوب شروع کرد و توانست پس از نیم‌فصل بحث حضور پیمان بابایی در جمع سرخ‌پوشان تبریزی، این مهاجم گلزن را از ماشین‌سازی به خدمت بگیرد و خط حمله‌اش را تقویت کند، اما کار تراکتور در بازار زمستانی هنوز تمام نشده است.


جذب یک مدافع میانی در اولویت‌های اصلی تراکتور است و آنها در حال مذاکره با گزینه‌های مد نظر رسول خطیبی هستند و در صورتی که یک مدافع جدید جذب شود، ممکن است یکی از مدافعانی میانی حال حاضر این تیم به تیم دیگری انتقال پیدا کند.






همچنین تراکتور در حال مذاکره با باشگاه ماشین‌سازی تا سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ این تیم را به خدمت بگیرد؛ رزاق‌پور که سه سال و نیم دیگر با تراکتور قرارداد دارد، در ابتدای فصل به‌عنوان بازیکن قرضی راهی ماشین‌سازی شد ولی ممکن است به زودی در جمع شاگردان خطیبی حضور پیدا کند.


شهریار مغانلو، دیگر هدف تراکتور در نقل و انتقالات است؛ آنها با وجود جذب پیمان بابایی، می‌خواهند خط حمله خود را تقویت کنند و به همین منظور مذاکرات‌شان را با مغانلو و باشگاه سانتا کلارا آغاز کرده‌اند و بعید نیست اگر مغانلو به پرسپولیس نرود، سر از تراکتور دربیاورد.


تراکتور یک مدافع راست هم مد نظر دارد که از مرتضی منصوری، بازیکن سپاهان جزو گزینه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه نام برده می‌شود، اما انتقال او و همچنین مهدی کیانی به نتیجه نرسیده و ممکن است در صورت توافق تیم‌های تبریزی و اصفهانی، سعید مهری راهی سپاهان شده و منصوری و شاید کیانی به تبریز بروند.



خروجی


چندی پیش معاون اجرایی باشگاه تراکتور اعلام کرد که وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی و حمزاوی عکاشه در فهرست خروجی تراکتور هستند، اما حالا تغییراتی در این لیست اعمال شده است. فخرالدینی در تمرینات حضور دارد اما هنوز شخص نیست که در تراکتور بماند. عکاشه مصدوم است و نمی‌تواند تمرین کند ولی مشکل قرارداد او، سنگ بزرگی برای قراردادنش در فهرست مازاد شده است. یکی از مدافعان که احتمالا هخامنش باشد نیز در صورت خرید مدافع، به در خروجی هدایت خواهد شد. این در حالی است که شاید بزرگترین شگفتی، درخواست جدایی سعید مهری بود که برای طرفداران تراکتور هم قابل باور نبود، اما این بازیکن احتمالا شاید یکی از خروجی تی‌تی‌ها لقب خواهد گرفت و به سپاهان برود که البته هنوز خطیبی با جدایی او موافقت نکرده است.


حبیب فرعباسی نیز بخاطر نیمکت‌نشینی‌های متوالی در تراکتور درخواست جدایی داده و این احتمال وجود دارد این دروازه‌بان با یک گلر دیگر معاوضه شود. محمد مسلمی‌پور و مهدی تیکدری هم احتمال جدایی‌شان وجود دارد که هنوز خطیبی در این باره تصمیم‌گیری نکرده است.





* مس رفسنجان


قهرمان فصل گذشته لیگ یک با وجود اینکه قبل از شروع لیگ برتر نقل و انتقالات پُرسر و صدایی داشت، اما تا به امروز بازیکن جدیدی اضافه نکرده یا خروجی نداشته است.



البته محمد ربیعی در تلاش است بازیکنان با کیفیتی را به تیمش اضافه کند که با توجه به شرایط مالی خوب مس رفسنجان و جایگاه این تیم، به نظر می‌آید بازیکنان هم برای انتقال به جمع مسی‌ها تمایل داشته باشند.







علیرضا نقی‌زاده، هافبک مس تنها بازیکنی است که در این مدت شایعه جدایی‌اش از این باشگاه و انتقال به آلومینیوم و اخیرا تراکتور مطرح شده، اما باشگاه مس و ربیعی تاکنون رضایت به جدایی این بازیکن نداده‌اند.





* گل‌گهر سیرجان


نتایجی که گل‌گهر در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول گرفت، به نوعی ضعف‌های این تیم در خطوط مختلف را مشخص کرد و به همین منظور امیر قلعه‌نویی به‌صورت جدی در تلاش برای تقویت تیمش است.



ورودی


یک دروازه‌بان که احتمالا احمد گوهری خواهد بود، با گل‌گهر قرارداد خواهد بست. البته بحث‌هایی در خصوص معاوضه علیرضا حقیقی با دروازه‌بان دیگر تیم‌ها نیز مطرح شده که اگر این اتفاق بیفتد، قلعه‌نویی سراغ دیگر پست‌ها می‌رود.






علی دشتی که چندی پیش اعلام کرد به پایان کارش در ذوب‌آهن رسیده و در این تیم نمی‌ماند، با باشگاه گل‌گهر قرارداد بست و دو بازیکن به جای او راهی تیم اصفهانی شدند.
همچنین بحث پیوستن کریم اسلامی، مهاجم نساجی به این تیم وجود دارد که با وجود توافق اولیه، هنوز این انتقال نهایی نشده است.



خروجی


علیرضا حقیقی خروجی قطعی گل‌گهر در زمستان است و پیمان رنجبری و رضا محمود‌آبادی نیز در ازای جذب علی دشتی، به ذوب‌آهن پیوستند. ضمن اینکه بحث جدایی حسام پورهاشم از این تیم هم وجود دارد و یوسف وکیا نیز راهی شهرخودرو شده است.


اما برخی از بازیکنان گل‌گهر ازجمله علیرضا علیزاده و سید علیرضا ابراهیمی نیز در نقل و انتقالات خواهان دارند که باشگاه سیرجانی به این راحتی اجازه جدایی به آنها را نمی‌دهد.


امیر قلعه‌نویی اعلام کرده در شرایطی راضی به انتقال ابراهیمی به پرسپولیس است که امید عالیشاه و مهدی شیری را به خدمت بگیرند و همین موضوع شاید این جابجایی را به بن‌بست برساند.


علیرضا علیزاده هم گفته می‌شود در لیست استقلال است، احتمالا در گل‌گهر می‌ماند؛ مگر آنکه پیشنهاد قابل توجهی با پرداخت پول یا معاوضه بازیکن از سوی تیم تهرانی به دست قلعه‌نویی برسد و او را مجاب به این جابجایی کند.





* نفت مسجدسلیمان


جدایی سید مجتبی حسینی وضعیت این تیم رده دهمی را تا حدودی بهم ریخت، اما مدیران این باشگاه در تلاش هستند پس از انتخاب داریوش یزدی، در حد توان در نقل و انتقالات شرکت کنند.







ورودی


هیچ بازیکنی تا به امروز با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد نبسته است.



خروجی


احمد گوهری، دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که در ابتدای فصل حضور ثابت در مسابقات داشت و پس از آن با محرومیت انجام بازی مواجه شد، خروجی قطعی این باشگاه است.
همچنین سجاد جعفری، هافبک دفاعی تاثیرگذار نفت مسجدسلیمان نیز قصد دارد پس از توافق با مدیران این باشگاه قراردادش را فسخ کند.





* پیکان


شاگردان مهدی تارتار در نیم‌فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند و برخلاف فصل گذشته که این تیم تا ثانیه‌های پایانی دیدار هفته سی‌اُم استرس سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کرد، در این فصل با ۱۸ امتیاز رتبه دهم جدول رده‌بندی را به خودشان اختصاص داده‌اند. با این حال مهدی تارتار که در ابتدای فصل و پس از قبول هدایت خودروسازان، از سرمربیگری تیم به دلیل نداشتن ابزار مناسب و کافی استعفا داده بود، در پنجره نیم‌فصل به دنبال تقویت تیم و اضافه کردن نفرات مورد نیازش است تا در ادامه مسابقات نتایج بهتری کسب کند.



ورودی


تاکنون آرمان قاسمی و مسلم مجدمی به ترکیب پیکان اضافه شده‌اند، اما همچنان تلاش برای تقویت تیم از سوی مدیران باشگاه وجود دارد. آریا برزگر یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که صحبت حضور او در پیکان می‌شود، اما همچنان مدیران دو باشگاه اختلاف نظر دارند؛ باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال قرضی این بازیکن است و پیکانی‌ها مهاجم سابق تیم ملی جوانان ایران را با قرارداد دائمی می‌خواهند.






همچنین باشگاه پیکان برای جذب حبیب فرعباسی و حسین ابراهیمی به‌صورت رسمی به دو باشگاه تراکتور و فولاد خوزستان نامه زده و منتظر پاسخ آنها برای نهایی شدن این دو انتقال است.


علاوه بر این، پیکان در پست مدافع چپ نیز به دنبال بازیکن است و در صورتی که مهدی تارتار بازیکن مورد نظرش را پیدا کند، مسؤولان باشگاه برای جذب او اقدام خواهند کرد. جذب یک وینگر از دیگر اولویت‌های تیم پیکان در پنجره زمستانی لیگ بیستم به شمار می‌رود.



خروجی


شاهین طاهرهانی و حسین جودکی، دو بازیکنی هستند که احتمال جدایی آنها از پیکان وجود دارد ولی این دو بازیکن در صورتی از جمع پیکانی‌ها جدا می شوند که تارتار موفق به جذب نفرات مدنظر بشود.





* شهرخودرو


وضعیت مدیریتی نابسامان باشگاه شهرخودرو کاری کرده تا کمتر بازیکنی فعلا رضایت به حضور در این تیم بدهد و بیشتر بازیکنان تاثیرگذار مشهدی‌ها در صدد جدایی هستند ولی با این وجود سید مهدی رحمتی امید زیادی دارد با تعیین تکلیف مدیریت باشگاه، بتواند عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد.



ورودی



یوسف وکیا، مدافع گل‌گهر سیرجان نخستین ورودی شهرخودرو در نقل و انتقالات زمستانی است تا ضعف جدی دفاع کناری مشهدی‌ها در نیم فصل اول را برطرف کند.


مهرداد بایرامی، مهاجم نساجی نیز دیگر گزینه مد نظر سید مهدی رحمتی است، اما این بازیکن که احتمالا قراردادش با نساجی را فسخ خواهد کرد، ممکن است تیم دیگری را غیر از شهرخودرو انتخاب کند.






از سعید حسین‌پور، هافبک جوان پرسپولیس نیز به‌عنوان یکی دیگر از ورودی‌های شهرخودرو یاد می‌شود که البته این بازیکن ممکن است به جای مشهد، سر از تیم دیگری دربیاورد.



خروجی


اکبر صادقی، کاپیتان شهرخودرو با جدایی از این تیم راهی نساجی مازندران شد و سعید جلالی‌راد هم تیم مشهدی را به مقصد قائم‌شهر ترک کرد. دیگر خروجی شهرخودرو در نیم‌فصل روح‌الله سیف‌اللهی بود که به سایپا پیوست.


البته بحث جدایی نفرات دیگری مثل امین قاسمی‌نژاد و علی نعمتی که بازیکنان تاثیرگذار شهرخودرو در نیم‌فصل بودند نیز مطرح است، اما این باشگاه فعلا با جدایی آنها موافقت نکرده و در صورت توافق و فراهم شدن انتقال آنها، بعید نیست این دو نفر را در یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت ببینیم؛ هرچند بحث پیوستن قاسمی‌نژاد به تراکتور نیز مطرح است.





* سایپا


ابراهیم صادقی در لیگ بیستم برخلاف لیگ نوزدهم که روزهای سختی را تجربه کرد، به سایپا سر و شکل مناسب‌تری بخشیده است. او در پنجره زمستانی به دنبال تقویت نارنجی‌پوشان است و بازیکنانی که قصد جدایی از تیم‌هایشان را دارند، زیر نظر گرفته است.



ورودی



تنها ورودی سایپا تا به اینجا روح‌الله سیف اللهی به شمار می‌رود که قرارداد خود را به‌صورت یکطرفه با شهرخودرو فسخ کرد.






همچنین مهرداد بایرامی، مهاجم نساجی مازندران مدنظر این باشگاه قرار دارد که البته ممکن است بایرامی نارنجی‌پوش نشود و به شهرخودرو برود.



خروجی



سایپا تا به امروز خروجی نداشته و فهرست نفرات جدا شده از جمع نارنجی‌پوشان منتشر نشده است.





* ذوب‌آهن


تیم فوتبال ذوب‌آهن با حضور سید مجتبی حسینی قطعا با شکل و شمایل متفاوتی نیم‌فصل دوم مسابقات را آغاز خواهد کرد. آنها همین حالا هم دو بازیکن را به صورت قطعی جذب کرده‌اند و تلاش مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی ادامه دارد.







ورودی


تا به اینجا که هفته اول پنجره نقل و انتقالات لیگ بیستم را پشت سر گذشته‌ایم، حضور رضا محمودآبادی و پیمان رنجبری که از گل‌گهر شده اند، در ذوب‌آهن قطعی شده است.
هنوز بازیکن جدید دیگری به ذوب‌آهن نیامده، اما گفته می‌شود سجاد جعفری که در نفت مسجدسلیمان شاگرد حسینی بود، دوباره زیر نظر این مربی کار می‌کند و به ذوب‌آهن می‌آید.



خروجی



علی دشتی را فعلا باید تنها خروجی احتمالی ذوب آهن دانست؛ بازیکنی که چند هفته پیش به مدیران ذوب‌آهن درخواست جدایی داد و معاوضه او با رنجبری و محمودآبادی با باشگاه گل‌گهر صورت گرفت.





* نساجی مازندران


مجید جلالی به دنبال سر و سامان دادن به تیم بحران زده نساجی است و البته در این بین برخی نفرات هم درخواست جدایی داده‌اند و از این باشگاه جدا شده‌اند تا آنها برای جذب نفرات جایگزین اقدام کنند.



ورودی



نساجی یکی از تیم‌های موفق در جذب بازیکن بوده و تا به امروز توانسته اکبر صادقی، هافبک موثر شهرخودرو را به خدمت بگیرد و علاوه بر آن سعید جلالی‌راد را برای بهبود وضعیت خط دروازه‌اش جذب کند.






رضا دهقانی، وینگر سرعتی سپاهان نیز پس از دوران ناموفق در این تیم دوباره به نساجی بازگشت و علی آل‌کثیر، مهاجم صنعت نفت نیز به جمع شاگردان مجید جلالی ملحق شد.
شب گذشته نیز سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال با انتقالی قرضی به نساجی پیوست تا این تیم را بیش از پیش تقویت کند.


همچنین بحث حضور محمدرضا خلعتبری در نساجی وجود داشته که تا به امروز این انتقال نهایی نشده و سپاهان هم موضع رسمی‌اش را اعلام نکرده است.



خروجی



کریم اسلامی، مهاجم تاثیرگذار نساجی که در نیم‌فصل اول بهترین پاسور لیگ برتر شد برای جدایی از این باشگاه به توافق نهایی رسید و شاهین مجیدی هم از جمع شاگردان مجید جلالی رفت.


امیرحسین موسی‌زاده، هافبک سابق شاهین بوشهر که امسال در نساجی عضویت داشت و در ۱۰ مسابقه برای این تیم به میدان رفت، اعلام کرد دیگر قصد همکاری با نساجی را ندارد و فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال می‌کند.


مهرداد بایرامی، مهاجم سرعتی نساجی نیز با وجود حضور در تمرینات اخیرشان خروجی قطعی این تیم خواهد بود و قصد دارد پس از رضایت این باشگاه، به یکی از تیم‌های شهرخودرو یا سایپا برود.


روزبه شاه‌علی‌دوست نیز با جدایی از نساجی به خیبر خرم‌آباد رفت و آرمان قاسمی، مدافع این تیم نیز به پیکان بازگشت.





* ماشین‌سازی تبریز


صبح روز گذشته وضعیت این تیم بلاتکلیف با انتصاب مدیرعامل و سرمربی جدید مشخص شد و مهدی پاشازاده هدایت این تیم را برعهده گرفت تا با جذب بازیکنان مدنظرش این تیم قعرنشین را در دور برگشت نجات بدهد.



ورودی



مهرداد حیدری، بازیکن جوان تیم پیکان به‌عنوان اولین خرید زمستانی ماشین‌سازی معرفی شد، اما سعید حسین‌پور هافبک جوان پرسپولیس نیز هم‌اکنون در تبریز حضور دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، با انتقالی قرضی به جمع سبزپوشان تبریزی اضافه می‌شود.




البته پاشازاده بازیکنانی را به تبریز دعوت کرده که در صورت توافق با آنها، قراردادشان رسمی می‌شود.



خروجی


پیمان بابایی، بهترین گلزن ماشین‌سازی با انتقال دائم به تراکتور پیوست و نخستین خروجی این باشگاه شد.






اکنون هم بحث جدایی سید ابوالفضل رزاق‌پور و بازگشت او به تراکتور مطرح است؛ این مدافع چپ به‌عنوان بازیکن قرضی از تراکتور به ماشین آمده ولی حالا در آستانه بازگشت به جمع سرخ‌پوشان تبریزی است.


به غیر از بابایی و رزاق‌پور، بعید است بازیکن تاثیرگذار دیگری اجازه جدایی از نساجی را داشته باشد و پاشازاده نفرات اصلی تیمش را حفظ می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
  چک لیست مشکلات مدعی بزرگ لیگ برتر(استقلال)
  انصراف فولاد اکسین از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی
  پایان لیگ برتر در شبی که لینه‌کر از فوتبال متنفر شد! (عکس)
  یورش پرسپولیسِ یحیی به 10 رکورد لیگ برتر
  انصراف تراکتور از لیگ برتر جدی‌تر شد
  ۵ روزی که می‌تواند لیگ‌برتر را متوقف کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان