امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

“غذای بدون برنج” (15 پیشنهاد عالی و خوشمزه )

#1
“غذای بدون برنج” (15 پیشنهاد عالی و خوشمزه ) 1



طرز تهیه انواع غذای بدون برنج:
برنج سفید از مواد غذایی محبوب مردم قاره آسیا است به طوری که مردم این قاره 90 درصد برنج دنیا را مصرف می کنند . در ایران نیز استفاده از این برنج متداول بوده و جزو پر مصرف ترین مواد غذایی می باشد.ولی استفاده بیش از حد از برنج ضررهای زیادی را به بدن شما می رساند ما در این مقاله از نمناک تلاش کردیم چندین نمونه غذای بدون برنج که بسیار پر طرفدار می باشد را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل آنها را تهیه کنید.

غذای بدون برنج با مرغ :
مرغ شکم پر:
مرغ شکم پر نه فقط در ایران بلکه در کشورهای مختلف جهان طرفداران زیادی دارد و هر منطقه ای روش خودشان را برای تهیه این غذا دارند.برای تهیه آن به مرغ، گردو، آلو بخارا، پیاز، هویج، سیر و زرشک نیاز دارید.

غذای بدون برنج


مرغ بریانی:
مرغ بریانی غذایی لذیذ و خوشمزه که مطمئنا شما عزیزان از خوردن آن لذت خواهید برد برای تهیه آن به مرغ، پیاز، فلفل، سیب زمینی و آبلیمو نیاز دارید.

غذای بدون برنج با مرغ



سالاد الویه:
سالاد الویه برای مهمانی های ویژه، جشن تولد و جشن های دیگر مناسب است و می تواند به عنوان چاشت مناسب و سالم برای کودکان باشد. بعضی ها سالاد الویه را با نان باگت و برخی با نان لواش سرو می کنند.

غذای بدون برنج با مرغ



غذای بدون برنج با گوشت :
شامی کباب:
شامی کباب یک غذای خوش خوراک و بسیار ترد می باشد که در کمتر از یک ساعت می توان آن را آماده کنید و مواد اولیه اصلی لازم برای تهیه آن عبارتند از پیاز، گوشت، لپه و تخم مرغ.

طرز تهیه غذای بدون برنج


ماکارونی:
ماکارونی مملو از ویتامین آ می باشد که فایده آن در سلامت و شادابی پوست می باشد و رویش بافت های جدید کمک شایانی می کند .ماکارونی برای افزایش وزن بسیار مناسب می باشد زیرا که منبع کلانی از کربوهیدارت می باشد.برای تهیه این غذای ساده و خوشمزه تردید نکنید.

ماکارونی



آبگوشت:
آبگوشت غذایی مقوی و خوشمزه که طرز تهیه جا افتاده ای را نیاز دارد تا بتواند طعم عالی به خود بگیرد و اصیل بودن آن حفظ شود.پس برای آشنایی با نکات و طرز تهیه آبگوشت کلیک کنید.

آبگوشت


کباب تابه ای:
اگر که هوس کباب کردید و تایم تهیه کردن آن را از بیرون ندارید ، باید بگیم که چه بهتر ! با داشتن مواد لازم می توانید همین الان کباب تابه ای را از روی طرز تهیه ای که ما برای شما آماده کرده ایم درست کنید.

کباب تابه ای



بورک پفی ترکیه ای:
بورک پفی یک میان وعده فوق العاده خوشمزه ترکیه ای می باشد.از لحاظ خوراک به جرات می توان ترکیه را به عنوان یکی از بهترین آشپزخانه های خوشمزه معرفی کرد که غذاها و میان وعده های فوق العاده جذابی را دارد.

بورک


غذای بدون برنج آسان:
کوکو سبزی:
کوکو سبزی یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین کوکوهای ایرانی است. این کوکوی خوشمزه خیلی سریع آماده می شود و مواد اولیه اصلی آن سبزی، تخم مرغ و پیاز می باشد.

کوکو سبزی



آش رشته:
آش رشته یکی ازبهترین و محبوب ترین آش های ایرانی می باشد. این آش جزو غذاهای سنتی ایرانیان است که هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان پیش غذا می توان آن را سرو کرد.

آش رشته


کشک بادمجان:
کشک بادمجان از جمله غذایی های سنتی و خوشمزه می باشد که علاوه بر اینکه طرز تهیه آسانی دارد می توانید به روش های گوناگون آن را به زیبایی تزیین کنید و لذت ببرید.

کشک بادمجان


آش جو:
آش جو از مقوی ترین آش های سنتی ایرانی به شمار می آید. آش جو در تمام نقاط کشور شیوه های پخت گوناگون دارد ولی مواد اولیه تشکیل دهنده آن ثابت است که اصلی ترین مواد اولیه آن جو، کشک، سبزی آش و حبوبات است.

آش جو

برای تهیه آش جو کلیک کنید.

کتلت سیب زمینی:
کتلت سیب زمینی یکی از غذاهای ساده و خوشمزه است که با روش های گوناگون طبخ می شود و شما می توانید کتلت سیب زمینی را با گوشت و ادویه های خاصی مزه دار کنید.

غذای بدون برنج آسان


اشکنه:
اشکنه از جمله خوراکی های ایرانی می باشد که معمولا با نان سرو میشود ، که دارای تاریخچه بسیار دراز مدت می باشد که اوایل در نواحی خراسان طبخ می شده است.ما برای اشکنه 4 نوع دستور تهیه تدارک دیده ایم .

اشکنه

برای تهیه اشکنه کلیک کنید.

پیتزا قارچ و گوشت:
پیتزا پختن در خانه لطفی دارد که شاید پیتزا خوردن بیرون از خانه نتواند به پای آن برسد. خصوصاً که در خانه مطمئنید از مواد مرغوب استفاده می کنید و غذای سالمی برای خانواده تان تهیه خواهید کرد. پس برای تهیه پیتزا قارچ و گوشت روی لینک کلیک کنید.

پیتزا قارچ و گوشت

پاسخ
آگهی
#2
مقاله خوبی بود ممنون
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فرمول مخفی ادویه ماهی های خوشمزه رستورانی
  راز خوشمزه و غلیظ بودن خوراک لوبیای کنسروی
  ماکارونی خوشمزه با سس بشامل عربی
  طرز تهیه سالاد آمریکایی خوشمزه:
  تالار عکس های خوشمزه
  استیک آبدار، ورژن ایتالیایی غذای آلمانی!
  راز و رمز تهیه خوشمزه ترین ترشی
  7 پیتزای خوشمزه و محبوب در ایران - فر پیتزا ریلی
Brick طرز تهیه آب نبات چوبی خانگی خوشمزه!
  کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان