09-03-2021، 0:52
ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﻨﻔﯽ ﻫﻤﻪﮔﯿﺮﯼ ﻭﯾﺮﻭﺱ ﮐﺮﻭﻧﺎ، ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺩﺳﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩ. ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭘﻨﺞ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘﺮﻓﺮﻭﺵﺗﺮﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﺮﻭﻩ ﻓﻮﻟﮑﺲ ﻭﺍﮔﻦ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﺮﺩ، ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۰ ﺍﯾﻦ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺭﺍ ﭘﺲ ﮔﺮﻓﺖ.
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺭﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﺘﻢ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ. ﻃﺒﻖ ﭘﮋﻭﻫﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺎﺯﮔﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۰ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺩﺭ ﮔﻮﮔﻞ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﺭﮐﻮﺭﺩ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۹ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺑﯽ ﺍﻡ ﻭ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﮐﻤﺘﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﻮﺭﺩ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﺍﯾﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺟﻤﻊﺁﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺍﺯ ۱۵۸ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻃﯽ ﺳﺎﻝﻫﺎﯼ ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ ﻭ ۲۰۲۰ ﺍﺳﺖ. ﮐﻞ ﺣﺠﻢ ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۰ ﺣﺪﻭﺩ ۸۸ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﯾﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ، ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺩﺭ ۵۵ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺑﻘﯿﻪ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ۳۴.۸ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﮐﻞ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺭﺍ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ. ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۹ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ۱۷.۷ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺑﻘﯿﻪ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ.
ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺩﯾﮕﺮ، ﺑﯽﺍﻡﻭ ﺍﻓﺖ ﺷﺪﯾﺪﯼ ﺭﺍ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﻗﺒﻞ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺮﺗﺮﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ۱۱۸ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۹ ﺑﻪ ﺑﺮﺗﺮﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ۳۴ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۰ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺍﻓﺖ ۶۴ ﺩﺭﺻﺪﯼ ﺍﺳﺖ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘﺮﺟﺴﺘﺠﻮﺗﺮﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﯾﮏ ﺩﻭﺭﻩ ﺳﻪ ﺳﺎﻟﻪ ﺣﻔﻆ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯽ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﺑﻨﺰ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﻮﻣﯿﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﭘﺮﺟﺴﺘﺠﻮ ﺩﺭ ۱۵۸ ﮐﺸﻮﺭ ﺣﻔﻆ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﯿﺎ ﻭ ﻓﻮﺭﺩ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻭ ﭘﻨﺠﻢ ﺭﺍ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﺑﻨﺰ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺍﺧﺘﺼﺎﺹ ﺩﺍﺩﻩﺍﻧﺪ. ﻫﺮ ﺩﻭ ﺑﺮﻧﺪ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۹ ﺩﺭ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﻟﯿﺴﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﻭ ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﯾﮏ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺑﻘﯿﻪ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ.