امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کیمیا حسینی (مدلینگ)

#1
مدل میکاپ حرفه ای
کیمیا حسینی مدل زمینه های استایل و میکاپ است که در اینستاگرام حضور فعال او به چشم می خورد. او از چهره های زیبا و خاص و چشمانی به رنگ آبی برخوردار است که می توان این دارایی های خدادادی او را، اصلی ترین دلیلش برای ورود به دنیای مدلینگ دانست. چهره ی او را می توان به عنوان یکی از خاص ترین چهره های ایرانی به حساب آورد. وی از نظر قد و اندام نیز کاملا استاندارد های یک مدل را دارد و می توان گفت که او از همان ابتدا برای عرصه ی مدلینگ خلق شده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیمیا حسینی (مدلینگ) 1

تاریخ تولد او در شناسنامه اش، بیست و سومین روز مهر ماه ۱۳۸۰ ثبت گردیده و تهران، محل تولد او می باشد. خانواده ی پرجمعیتی ندارد و اولین فرزند یک خانواده ی چهار نفری است. هلیا، نام خواهر کوچک تر از اوست که از نظر چهره بسیار شبیه به یکدیگر می باشند. او و خانواده اش را می توان جزو خانواده هایی به حساب آورد که سطح مالی بالایی دارند و مسلما این قضیه در زندگی کیمیا حسینی، تاثیر فراوانی گذاشته است. او روزانه استوری های بسیاری از روتین های روزانه اش به اشتراک می گذارد و توانست در مدل زمان اندکی به مشهوریت برسد. او یکی از حرفه ای ترین های دنیای مدلینگ ایران می باشد.



اینستاگرام کیمیا حسینی
کیمیا حسینی از سنین پایین در عرصه ی مدلینگ فعالیت می کرد، اما با استقبال بیش از اندازه ی مردم ایران به فضای اینستاگرام، او بیش از پیش شناخته شد و توانست فعالیت حرفه ای اش را در این فضا آغاز نماید. سال ۲۰۱۷ میلادی را می توان سرآغازی نو بر فعالیت های این مدل محبوب اینستاگرامی دانست. اینستاگرام کیمیا حسینی مدلینگ، هر روز شاهد پست ها و استوری هایی از این چهره ی دوست داشتنی است که همراه با جملات انگیزشی منتشر می شود. او از این طریق با برند ها و سالن های زیبایی مختلفی به همکاری پرداخت و مخاطبینش به صورت روزانه افزایش می یابند.

در پیج کیمیا حسینی، هایلایت هایی تحت عناوین متفاوت وجود دارد که در آن ها تصاویر و ویدئو هایی از مسافرت ها و مراسم های مهمی که در آن حضور داشته است به چشم می خورد. همچنین یک هایلایت مربوط به تصاویر خانواده اش نیز وجود دارد. او در اینستاگرام، به تبلیغات مختلفی نیز می پردازد و از این طریق به منبع درآمدی دست یافته است. هم اکنون حضور ۲۶۳ هزار مخاطب در قسمت فالوور های پیج او به چشم می خورد و تاکنون ۱۰۴ پست با این مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

درآمد کیمیا حسینی از کجاست؟
کیمیا حسینی مدل اینستاگرام محبوب و شناخته شده ای است که فعالیت مدلینگ او در فضای اینستاگرام قوت گرفت. وی از سال ۲۰۱۷ میلادی به طور رسمی وارد اینستاگرام شد و با فعالیت مدلینگش به کسب درآمد می پرداخت. او با انجام تبلیغات متعدد، برای برخی از برند ها و محصولات از طریق استوری هایش، مبلغی را به عنوان هزینه ی تبلیغات دریافت می کند. در سال اخیر اصلی ترین منبع درآمد زای کیمیا حسینی رو نمایی شد. رشته ی مورد علاقه ی کیمیا حسینی طراحی و دیزاین لباس می باشد و به همین دلیل تصمیمش را مبنی بر احداث یک برند با نام خودش، به ثمر رساند.



برند کیمیا چه می باشد؟
اکنون، kimiyacollection نام برند مانتویی است که او در چند ماه اخیر افتتاح کرده است و در آن مانتو های طراحی شده توسط خودش را به فروش می گذارد. خرید از این کالکشن تنها به صورت آنلاین صورت می پذیرد و آدرس پیج مخصوص به این برند، در قسمت بیو پیج اصلی کیمیا حسینی، به چشم می خورد. لازم به ذکر است که کیمیا حسینی به عنوان مدل لباس های طراحی شده خودش نیز، فعالیت می کند و تصاویر او در پیج کیمیا کالکشن به چشم می خورد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیمیا حسینی (مدلینگ) 1

کیمیا اهل کجاست!
کیمیا حسینی مدلینگ ایرانی است که در کشور ایران و استان تهران متولد شده است. وی سفر های متعددی به خارج از کشور دارد اما تمام فعالیت های او در ایران صورت می گیرد. کالکشن احداث شده توسط این چهره ی محبوب نیز در ایران است، پس مسلما کیمیا حسینی نیز در کشور زادگاهش به زندگی می پردازد. او به همراه خانواده در تهران سکونت دارند.

سن کیمیا حسینی مدل چنده؟
همان طور که ذکر شد کیمیا حسینی در در ۲۳اُمین روز مهر ماه سال ۱۳۸۰ متولد شده و تنها چند ماه از ورود او به سن ۱۹ سالگی می گذرد. این مدل جوان با این که از سن کمی برخوردار است اما تجارت بسیاری در زمینه ی استایل و مدلینگ دارد و محبوبیت او در میان طرفدارانش تابع سن پایین او نیست. شناخته شده بودن این مدل دلنشین به قدری زیاد است که با سرچ نام او در اینستاگرام، فن پیج هایی که برای او فعالیت می کنند به چشم می خورد. تعداد بالای فن پیج هایش، نشان دهنده ی محبوبیت این چهره در نزد علاقه مندان به دنیای مد و فشن استایل، می باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیمیا حسینی (مدلینگ) 1

کیمیا حسینی اینستا را به عنوان فضایی برای ارتباط برقرار کردن با علاقه مندانش، انتخاب کرد و در این زمینه به پیشرفت چشم گیری رسیده است. او در لایو هایش با طرفدان خود به گفت و گو می پردازد و تا حدودی در مورد زندگی شخصی اش صحبت به میان آورده است. او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است. همچنین خبری مبنی بر رابطه ی عاطفی او با شخصی منتشر نشده است. از نظر خودش، سن پایینی دارد و به دنبال ازدواج در این سن نیست. هم اکنون تنها هدف او گسترده تر کردن برندش می باشد و سعی دارد برای رسیدن به اهدافش، تمرکز کند و به فکر تشکیل یک زندگی مشترک نیست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط ραтяιcια
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان